طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

2
شهریور
1401

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت چگونه انجام می شود؟ هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت چقدر است؟ برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت چگونه اقدام کنیم؟ اگر قصد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت را دارید با ما همراه شوید!

ایا به مشاوره طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید؟ با 02188424079 تماس بگیرید!

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت با الفباوب

الفباوب، شرکت بزرگ و قدیمی طراحی سایت در ایران در تلاش است با ارائه بهترین خدمات در کنار بهترین قیمت ها رضایت شما را به دست آورد. ما در الفباوب با کمک بهترین کارشناسانی که در اختیار داریم به شما کمک می کنیم در سریع ترین زمان ممکن سایت مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت چقدر است؟

دوستان عزیز توجه کنید که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت به چند عامل اصلی یعنی موضوع سایت، زبان برنامه نویسی سایت و همینطور میزان زمان لازم برای تحویل آن بستگی دارد. از این رو شما باید تماس بگیرید و بعد از صحبت با کارشناسان سفارش خود را ثبت کنید. مشاوره در مجموعه الفباوب کاملا رایگان صورت می گیرد و در طی مشاوره کلیه موارد موردنیاز به شما اعلام می گردد.

چرا باید الفباوب را برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت انتخاب کنیم؟

  • در اختیار داشتن بهترین استراتژی ها برای موفقیت کسب و کار شما
  • بهترین کارشناسان و برنامه نویسان ایران را در اختیار داریم
  • تحویل سریع پروژه شما 
  • توجه به سلیقه شخصی شما و رعایت کلیه انتظاراتی که دارید 
  • هزینه بسیار به صرفه و رقابتی 

مراحل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت – قدم به قدم

همثل ساختن یک فروشگاه فیزیکی، ایجاد یک وب سایت فروشگاهی از مراحل مختلفی تشکیل می شود و باید در هر کدام از آنها نهایت دقت را داشته باشید. این موضوع در نتیجه نهایی کار شما تأثیر بسیار چشمگیری خواهد داشت. به همین علت سعی می کنم در ادامه این مطلب همزمان با معرفی مراحل مختلف طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، ارتباط آن را با یک فروشگاه فیزیکی هم نشان دهم.

انتخاب محل مناسب برای ایجاد فروشگاه

طبیعتاً زمانی که بخواهیم یک فروشگاه در یک نقطه از شهر ایجاد کنیم، به دنبال محلی می گردیم که بیشترین تردد را داشته باشد و افراد مختلف به آن دسترسی داشته باشند. در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی هم باید همین روند را دنبال کنیم و گام اول را انتخاب هاست و فضای میزبانی (Host) مناسب در نظر بگیریم.

انتخاب یک هاست مناسب از این جهت اهمیت دارد که سرعت وب سایت، پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده، امنیت وب سایت، پاسخگویی و پشتیبانی و سایر موارد مرتبط با فروشگاه آنلاین در این زمینه تغییر می کند.

انتخاب نام مناسب برای فروشگاه

طبیعتاً در هر حوزه ای که می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، باید یک اسم متناسب و جذاب انتخاب کنید که با زمینه فعالیت شما در ارتباط باشد و مشتری به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند. در حقیقت اسم فروشگاه به عنوان یک شناسنامه یا یک کارت ویزیت برای کسب و کار ما محسوب می شود که می تواند نقش مهمی در معرفی و جذب مشتریان به فروشگاه داشته باشد.

این مرحله به عنوان انتخاب دامنه (Domain) با استفاده از یک شرکت ثبت کننده دامنه شناخته می شود، که اسم شما را تحت عناوین مختلف ثبت کرده و از این لحظه به بعد فروشگاه اینترنتی با این عنوان شناخته می شود. انتخاب دامنه و استراتژی های مربوط به کسب و کار اینترنتی مبحث بسیار پیچیده ای است که از این حوزه خارج است و ما چندان به آن نمی پردازیم.

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت در مرحله مشاوره کلیه اطلاعات موردنظر به شما ارائه می گردد.

طراحی، ایجاد و ساخت نمای داخلی فروشگاه

حالا که فضای میزبانی (Host) و دامنه (Domain) لازم را برای فروشگاه خود انتخاب کرده ایم و حجم هاست و نام دامنه خود را با توجه به انتظار خود از سطح بازار، موضوع فروشگاه، تعداد کالاهای فروشگاه و… در نظر گرفته ایم، باید به سراغ ایجاد و ساخت نمای داخلی فروشگاه برویم.

در مورد فروشگاه اینترنتی و وبسایت های فروشگاهی، این مرحله به عنوان انتخاب یک cms یا سیستم مدیریت محتوا شناخته می شود که یک انتخاب فوق العاده مهم است. ولی در عین حال، احتمالاً برای افراد تازه کار چندان ساده نیست. به طور مثال کسانی که دوست دارند یک فروشگاه فیزیکی شیک و مشتری پسند داشته باشند، معمولاً از طراحان دکوراسیون برای فضای داخلی فروشگاه فیزیکی استفاده می کنند.

اما در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این مرحله به صورت خرید سایت ساز و فروشگاه ساز یا استفاده از سیستمی رایگان بدون پشتیبانی معرفی می شود که تقریباً بخش اصلی هزینه راه اندازی سایت را شامل می شود. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

در زمان انتخاب سیستم مدیریت محتوا یا فروشگاه ساز آنلاین باید توجه کنید که امکانات مهم همچون درج محصول، مطلب، مقاله، نظر کاربران، مقایسه محصو، فرم ساز و سایر موارد دلخواه شما وجود داشته باشد و از لحاظ گرافیکی هم قالب های زیبایی برای ویترین مخاطبان شما داشته باشد تا جذابیت استفاده از فروشگاه اینترنتی را همچون ویترین و دکوراسیون فروشگاه فیزیکی افزایش دهد.

بعضی از سیستم های مدیریت محتوا رایگان و بدون پشتیبانی (پشتیبان تلفنی و ایمیلی) برای ایجاد فروشگاه اینترنتی عبارتند از وردپرس (ووکامرس)، جوملا، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ ولی در صورتی که بخواهید از سیستمی استفاده کنید که کار را برای شما ساده تر کند و شما را در هر مرحله از ایجاد فروشگاه راهنمایی کند، می توانید از سیستم های فروشگاه ساز همثل پرتال استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در رشت را به ما بسپارید!

چرا باید برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت اقدام کنیم؟

وجود سایت فروشگاهی و خرید کردن از آن برای مشتریان ویژگی و کاربردهای بسیاری دارد. مشتریان می توانند با تخفیف کالای مورد نظر را خریداری کنند، نیاز به حضور فیزیکی در مغازه ندارند و تنها در چند کلیک می توانند کالای دلخواه خود را درخواست دهند و درب منزل دریافت کنند. در ادامه بعضی از مزایای فروشگاهی برای مشتریان را بررسی می کنیم. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

از بین بردن محدوده جغرافیایی

وب سایت در وهله اول محدودیت جغرافیایی را از بین خواهد برد، دیگر نیازی نیست تا مشتریان به دفتر و یا محل کار شما بیایند و کالای مورد نظرشان را خریداری کنند، از هر نقطه دنیا تنها با چند کلیک می توانند کالای دلخواهشان را درخواست بدهند و درب منزل دریافت کنند و از خدمات شما بهره مند شوند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

کد تخفیف در سایت فروشگاهی

یکی از ساده ترین و کارآمدترین شیوه های جذب مخاطب ارائه کد تخفیف به مشتریان است. در این شیوه شما یک کد تخفیف به مشتریان ارائه می دهید و آن ها با ثبت کد در سایت شما می توانند محصول مورد نظرشان را با تخفیف خریداری کنند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

پشتیبانی رایگان

در بخش پشتیبانی می توانید یک چت آنلاین تعبیه کنید که کاربران بتوانند سوالات خود را به صورت آنلاین از بخش پشتیبانی بپرسند. این کار در جلب کردن اعتماد مشتری بسیار موثر واقع می شود.

گاهی اوقات به علت اشغال خطوط تلفن فروشگاه مشتریان امکان پرسش و پاسخ راجع به محصول یا رفع نقص محصول و سفارش را از دست می دهند و گاها این مورد باعث نارضایتی مشتریان می شود.  شما باید چندین راه ارتباطی را برای سهولت و دسترسی آسان مشتری در نظر بگیرید، مثل پشتیبانی آنلاین در سایت و یا در شبکه های اجتماعی، پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی به صورت تیکت و … طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

پاسخ به سوالات متداول

شما می توانید بخشی در خصوص پشتیبانی سایت و بخشی برای پاسخ به سوالات متداول داشته باشید. در بخش سوالات متداول کاربران سوالات رایج پیرامون محصول و … را مشاهده خواهند کرد و از سردرگمی خارج می شوند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

فروشگاه شبانه روزی

فروشگاه اینترنتی در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان است. حتی در تعطیلات هم مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت شما و درج سفارش محصول را پس از مدت چند روز در آدرس ثبت شده دریافت کنند. علاوه بر آن در صورتی که مشتریان نیاز به ارتباط با مدیران شرکت باشند با ارسال پیام به صورت مستقیم می توانند پیغام خود را منتقل کنند.

نظرسنجی و ارتباط با ما طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

در سایت های فروش اینترنتی جهت راحتی مشتریان برای خرید محصولات بخشی با عنوان نظرات و ارتباط با ما وجود دارد. مشتریان با ارائه نظرات و ارزیابی خود از کیفیت محصول و یا امتیاز دادن به محصولات می توانند میزان رضایت خود را اعلام کنند. همین طور با شرکت در نظر سنجی می توانند کیفیت محصول را بیان کنند و نقاط ضعف و قوت محصول را بازگو کنند.

این قسمت نقش مهمی در خرید مشتریان دارد. بعضی از مشتریان با خواندن بخش نظرات و یا مشاهده امتیاز و نظر سنجی محصول تصمیم به خرید می گیرند. شما با بررسی این قسمت متوجه معایب محصولات خود می شوید و می توانید جهت رفع آن و بهتر شدن محصول خود اقدام کنید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

مزایا سایت فروشگاهی از نگاه مدیر فروشگاه

با رشد و پیشرفت علوم به خصوص در حوزه اینترنت شاهد تغییرات گسترده ای در کسب و کار شده ایم. امروزه دیگر نیازی نیست برای شروع هر فعالیتی یک مغازه و یا یک دفتر اجاره کرد، و یا نیازی به استخدام نیروی کار نیست. با وجود این تغییرات می توانیم از کسب و کار فیزیکی به کسب و کار مجازی روی بیاوریم. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

برای شروع یک کسب و کار در فضای مجازی نیازمند یک فضای فیزیکی مثل مغازه نیستیم، می توانیم برای شروع از نیروی کار کمتری استفاده کنیم، در حقیقت به واسطه وجود سایت فروشگاهی نیاز ما به نیروی کار کمتر می شود و بیشتر نیازهای ما رفع می شود. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

کارکردن در هر مکان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی از محیط کارتان دلسرد شده باشید و کار کردن در محیط کار برای شما سخت باشد، راه حلی که سایت برای شما ارائه می دهد این است که می توانید از محل کارتان به عنوان انبار وسایل و محصولات خود استفاده کنید و در هر مکانی که دوست دارید خواه پارک باشد یا منزل یا در مسافرت و … به مدیریت فروش محصولات خود بپردازید. وب سایت های فروشگاهی این مزایا را برای شما فراهم می آورد که با رهایی از قید مکان به کسب تجربه های بیشتر بپردازید و در هر مکانی که باشید به مدیریت فروش و بازاریابی مشغول شوید.

دوستان عزیز، شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

ویژگی های فروشگاه اینترنتی

محتوا غنی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

در طراحی یک سایت فروشگاهی خوب ارائه یک استراتژی محتوای مناسب با سایت است. به صورتی که اول به جای ارائه محصول، اطلاعات محصول را ارائه می دهیم. این کار در موفقیت سایت تاثیر بسیاری دارد. افزونه های جانبی وردپرس مثل WordPress Seo کمک زیادی به شما می کند.

رابط کاربری خوب

در طراحی یک سایت خوب فروش محصول و کالا، ارائه یک رابط کاربری مناسب است به طوری که کاربر به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند و یک تجربه کاربری عالی به دست آورد. این کار باعث می شود تا کاربر در بازدید دوباره از سایت شما ترغیب شده و حتی کاربران دیگر را هم به بازدید از سایت شما دعوت کند. دسته بندی محصولات یکی از کارهایی است که به کاربر بازدید کننده از سایت شما کمک می کند تا راحت تر و سریع تر به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

نمایش و چیدمان محصولات

در طراحی یک قالب فروشگاهی و سایت فروش محصول حرفه ای، خوب به نمایش گذاشتن محصولات در صفحه اصلی سایت در قالب محبوب ترین محصولات، جدیدترین محصولات، پربازدیدترین محصولات و … یک امر مهم است. این کار باعث می شود تا کاربر بازدید کننده با محصولات شما راحت تر و بهتر آشنا شود و بتواند راحت تر انتخاب کند.

به روزآوری مطالب سایت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

هر چند که مدیریت یک سایت فروشگاهی با وردپرس بسیار راحت است و دغدغه کمتری دارد اما شاید لازم باشد که هر روز چه برای قیمت محصولات و چه برای خود کالاها و تغییرات مربوطه به آن ها بروزرسانی در نظر گرفته شود. یعنی دائما مطالب و محصولات را به روز نگه دارید. به خصوص قیمت آن ها.

تصاویر و توضیحات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

یکی از فاکتورهای اصلی که بر روی تصمیم گیری مخاطب درمورد خرید یا عدم خرید کالا تاثیرگذار است، استفاده از تصاویر باکیفیت از محصولات است. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین یا یک طراح سایت باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تنها راهی که مشتری از کیفیت و ظاهر کالا مطلع می شود، تصاویر داخل سایت است.

پس باید آن ها را با کیفیت لازم تهیه و در سایت خود بارگذاری کنید. علاوه بر این، تصاویری که برای معرفی محصولات استفاده می شوند، باید از زوایای مختلف باشند تا بدین ترتیب مشتری تصمیم گیری صحیحی داشته باشد.

سبد خرید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

گذاشتن گزینه افزودن به سبد خرید در کنار هر محصول و همین طور وجود باکس جستجو از ویژگی های مهم یک سایت فروشگاهی خوب به شمار می رود. چرا که کاربر باید محصول خود را در اسرع وقت به سبد خرید خود اضافه کند بدون هیچ زحمتی؛ در مورد باکس جستجو هم کاربر باید بتواند هر لحظه که خواست کالای مورد نظرش را جستجو کرده و بهترین گزینه را به دلخواه خودش انتخاب کند.

امتیازدهی و اولویت بندی محصولات

امتیاز دهی به محصولات توسط مشتریان و نظردهی درباره محصولات هم از ویژگی های مهم دیگر سایت های فروشگاهی است. کاربران با ارسال نظرات خود درباره محصول توضیحات سایت درباره آن محصول را تکمیل می کنند. در وردپرس افزونه های زیادی کار امتیازدهی را ساده کرده اند. آیا به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت نیاز دارید؟ تماس بگیرید!

جوایز ویژه برای محصولات

می توانید هر چند وقت یک بار برای چند محصول خود تخفیف ویژه قرار دهید یا این که مثلا بگویید با خرید از سایت در این روز مشخص در قرعه کشی شرکت کرده و برنده می شوید. این کار مشتریان را ترغیب می کند تا در آن روز مشخص شده از شما خرید کنند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

تضمین برای مشتری

سعی کنید که یک تضمین برای سالم بودن صحت کالا برای مشتری ایجاد کنید. مثلا زمان تست ۲۴ ساعته برای بعضی از محصولات خود بگذارید و یا تضمین عودت مبلغ در صورت عدم رضایت مشتری. در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت کلیه این موارد به شما گوشزد خواهد شد.

نماد اعتماد

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت فروشگاهی حرفه ای وجود نماد اعتماد الکترونیک که توسط ارگان مربوطه ارائه می شود است. در یک سایت فروشگاهی نماد اعتماد واجب است تا مشتریان به راحتی به شما اعتماد کرده و خرید خود را بدون دغدغه انجام دهند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت

زمان بارگذاری صفحات کم

صفحات باید طوری طراحی و کدنویسی بشوند که حجم کمی داشته باشند. در صورتی که این نکته را فراموش کنید منجر به کاهش سرعت سایت خواهد شد که تاثیر مستقیمی روی بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

پس تا حد امکان عکس هایی با حجم کمتر را به کار ببرید و برای این کار از نرم افزارهایی همچون فتوشاپ استفاده کنید. استفاده از تصاویر مناسب مخصوصا در نوشته های طولانی باعث رفع خستگی و درک بهتر می شود. حتما برای تصاویری که برای لوگو و منوها استفاده می شود از سایز کوچک استفاده کنید.

طراحی سایت شما باید واکنش گرا باشد

از مهم ترین ویژگی های سایت فروشگاهی حرفه ای طراحی ریسپانسیو است. سایتی موفق است که روی تمامی دستگاه ها متل لپ تاپ، تبلت، موبایل، تلویزیون هوشمند و … به درستی قابل دیدن باشد. برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت که همه این نکات در آن رعایت شده باشد با ما تماس بگیرید.

 

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت همین حالا با ما تماس بگیرید!

دوستان عزیز، شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رشت یا طراحی فروشگاه اینترنتی در رشت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و اطلاعات موردنیاز را دریافت کنید.  در الفباوب کلیه موارد مورد نیاز به شما در مشاوره اعلام می گردد و با هزینه های بسیار منصفانه سایت شما طراحی خواهد شد. برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و طراحی سایت با قالب های آماده الفباوب در کنار شماست!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *