طراحی سایت مشابه دیجی کالا – موفق تر هم میشی!

11
آذر
1400

طراحی سایت مشابه دیجی کالا امکان پذیره؟ هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا چقدره؟ این روزها با پیشرفت تکنولوژی افراد بیشتری تمایل دارن تا با طراحی سایت مشابه دیجی کالا کسب و کارشون رو گسترش بدن و برند رو به مردم معرفی کنن. در این میان سایت های فروشگاهی از محبوبیت بیش تری برخوردارند.

می خوای دیجی کالای بعدی تو باشی؟ برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا با ما تماس بگیر!

هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا با توجه به امکاناتی که داره ممکنه تغییر کنه. در طراحی سایت هایی مثل طراحی سایت پوشاک، طراحی سایت صنعتی، سایت های ورزشی و… میشه فروشگاه آنلاین رو طراحی کرد. شما می تونین از الفباوب مشاوره حرفه ای دریافت کنین و بعد از اون برای سفارش سایت خود تصمیم بگیرین.

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند! برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت مشابه دیجی کالا و اجرای اپلیکیشن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

همین اول بهتون بگم که دنبال اما و اگر ها نباشین، دیجی کالا هم همون اول فکرشو نمیکرده انقدر بزرگ و مطرح بشه، مهم ترین قدم برای موفق شدن و یا حتی سخت ترینش شروع کردنه! همین که شروع کنین اولین قدمیه که آخرش موفق میشین! 

چرا به دنبال طراحی سایت مشابه دیجی کالا هستین؟

خیلی از افرادی که می خوان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنن، دیجی کالا رو الگوی خودشون میدونن و سعی می کنن بیشتر قسمت های فروشگاه دقیقا شبیه دیجی کالا باشه. بریم ببینیم واقعا دیجی کالا چه خصوصیاتی داره که اینقدر نظر افراد رو به خودش جلب کرده؟ البته کاری با فروش و درآمد بالای آن نداریم و می خوایم رسما موفیقت های دیجی کالارو بررسی کنیم!

تجربه کاربری عالی

در طراحی سایت مشابه دیجی کالا مهمترین چیز تجربه کاربریه، به عبارت ساده تر یعنی این که مخاطبی که داره با سایت کار می کنه گیج نشه، با سرعت و لذت بیشتری بتونه از سایت استفاده کنه. وقتی شما در حال خرید از یک سایت تازه کار هستین، احتمالا چیزهای زیادی ناراحتتون می کنه. از طولانی بودن فرآیند خرید گرفته تا دریافت اطلاعات بی موردی مثل نام پدر و…. این مربوط به UX یا تجربه کاربری نامناسب این سایته.

تجربه ای که شما در زمان فعالیت در یک سایت دارین، تجربه کاربری سایت شناخته می شه. خلاصه اینکه قالب دیجی کالا یکی از بهینه ترین قالب های فروشگاهی رو از نظر تجربه کاربری داره. این سایت در روز بازدید بسیار زیادی داره و مدیران به خوبی می دونن که هرچه تجربه کاربری سایت بهتر باشه، نرخ تبدیل کاربر به خریدار هم بالا میره.

ظاهر متفاوت با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

اولین ویژگی مهم دیجی کالا، ظاهر ساده و زیبای اونه. جالبه بدونین که در تیم این مجموعه بزرگ چند طراح به صورت دائمی در حال فعالیت هستند. وظیفه این طراح ها اینه که ریز و درشت سایت رو بررسی کنن و همه چیز رو طوری طراحی کنن که کاربر نسبت بهش رضایت داشته باشه. از رنگ منو بالای صفحه گرفته تا نحوه قرارگیری عکس محصولات. اهمیت دادن به ظاهر کاربری سایت، یکی از دلایل مهم موفقیت دیجی کالاست.

شفافیت برای فروشنده و مخاطب

اگه در سایت دیجی کالا باشین و درباره فرآیند خرید، ارسال، کیفیت محصول و… برایتان پیش بیاد، چیکار می کنین؟ معمولا اگه کمی به اطراف سایت نگاه کنین، جواب سوالتون رو می گیرین. از صفحه سوالات متداول گرفته تا قوانین ارسال و سؤالات دیگه.

قالب دیجی کالا به شکلی طراحی شده تا این صفحات همیشه در برابر دید کاربران، در بالا یا پایین سایت قابل دسترسی باشه. به این صورت و با کمک این استراتژی، کاربران به جواب سوالاتشون می رسن و نرخ تبدیل سایت بالا میره. اگه در طراحی سایت مشابه دیجی کالا به این نکته توجه نکنین ممکنه خیلی دیرتر و سخت تر به موفقیت برسین.

دسته بندی مشخص برای محصولات

وقتی دیجی کالا رو باز می کنین، گوشه سمت راست، تب دسته بندی محصولات رو می بینین. هر محصولی رو که بخواین بخرین، دسته مخصوص اون رو انتخاب و محصول رو پیدا می کنین. دسته و برچسب محصولات برای سایت های فروشگاهی اهمیت زیادی داره. چون به تجربه کاربری سایت کمک می کنه و باعث تقویت و دیده شدن سایت فروشگاهی شما می شه.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای چه مناسب چه مشاغلی است؟

از طریق طراحی سایت مشابه دیجی کالا به راحتی می تونین به صورت اینترنتی به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندی بپردازید. فقط توجه داشته باشین که ظاهر طراحی سایت فروشگاهی شما باید کاربرپسند باشه چون کاربر در بدو ورود به سایت ابتدا به ظاهر و گرافیک توجه می کنه.

این روزها طراحی سایت دیجی کالا الگوی مناسبی برای افرادی بوده که قصد اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات دارن، چون این سایت از هر لحاظ بسیار کامل بوده و  از همه مهم تر اینکه رزومه کاری بسیار خوبی داره.

چگونه می توانیم سایتی شبیه به دیجی کالا داشته باشم؟

برای شروع کار طراحی سایت آنلاین باید به نظرسنجی شغل خود و کاربرانتان بپردازید و برنامه ای در برای کسب و کار سایتتون طراحی کنین. الزام استفاده از یک سایت متناسب با نیاز کاربری شما برای ارائه محصولات و خدمات، به مثل یک شبکه اجتماعی بی ارزشه واسه همین نظر کسی رو جلب نمی کنه مگر اینکه بخواد از اون خرید و با شما ارتباط برقرار کنه.
از این رو تعیین دامنه هدف و استراتژی بازاریابی برای طراحی سایت فروشگاهی امری ضروریه. در اینجا اگه مایل هستین تا سایت رو شبیه به دیجی کالا پیاده سازی کنین، باید یک بیزنس پنل حرفه ای در حد طراحی سایت دیجی کالا طراحی کنین و در ادامه با مراحل مدل کسب و کار خود آشنا شوید.

در ادامه کارهایی که نیازه از شروع پروژه برای ایجاد سایت خود انجام دهید ذکر شده:

۱- در طراحی سایت مشابه دیجی کالا ابتدا هدف سایت رو مشخص کنین.
۲- کاربر هدف سایت رو پیدا کنین و دسته بندی شغلی اون رو مشخص کنین.
۳- برند و نام دامنه متناسب برای کسب و کار اینترنتی و سایت انتخاب کنین.
۴-مراحل کارکرد سایت و ارتباط با مخاطب رو از صفر تا صد در سایت پیاده سازی کنین و بنویسین.
۵-برنامه ای برای تبلیغات و معرفی سایت تدوین کنین.
۶-به تولید محتوای خوب و مناسب در برای آگاهی و بالا بردن علم مخاطب پایبند باشین.
۷- در طراحی سایت مشابه دیجی کالا درباره مراحل قانونی فعالیت و نحوه کار سایت تحقیق کنین و درباره اون بنویسین.

شما می توانید برای  از طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید!

هزینه های طراحی سایت مشابه digikala

طراح سایت دیجی کالا کیست؟ چگونه و طی چه مراحلی می تونیم طراحی سایت مشابه دیجی کالا رو انجام بدیم؟ چه نکاتی در طراحی digikala.com به کار رفته؟ آیا با وجود دیجی کالا، جا برای سایت دیگه ای هست؟ اگه من هم بخوام طراحی سایت مشابه دیجی کالا سفارش بدم تا صاحب یک سایت فروشگاهی قدرتمند شبیه دیجی کالا بشم از کجا باید شروع بکنم؟

اینها سوالات زیادی بوده که معمولا مخاطب از ما می پرسه. جالبه بدونین که سابقه چند ساله ما در زمینه طراحی سایت نشون میده که این، یکی از پر تکرارترین سوالاتی بوده که برای مخاطبان مطرح بوده که بهترین و معتبرترین سایت در عرصه کاری رو ملاک قرار میدن و بر اساس آن به دنبال تیم طراح وب، یا شرکت طراح سایت می گردن.

پس کارشناسان الفباوب طی همین مدت زمانی که فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ارائه میدن؛ سفارش های مشابه سایت دیجی کالا یا طراحی سایت مشابه دیجی کالا رو به فراوانی تجربه کردن و تونستن در این بازه زمانی تعداد زیادی سایت مثل دیجی کالا طراحی کنن.

استراتژی دیجی کالا برای در اوج ماندن چی هست؟

  • ایجاد قسمت وبلاگ و تقویت قسمت مقالات، اینفوگرافی و پادکست ها
  • ایجاد قسمت ویدیو محصولات نقد و بررسی به دلیل بالا رفتن سرعت اینترنت
  • شروع تبلیغات هدفمند در تلویزیون، بیل بردها و تبلیغات در گوگل

فعلا این سه اصل رو برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا یادداشت کنین تا سراغ بقیه اش بریم.

دیجی کالا چطوری به این اسم و رسم رسید؟

اگه یکی از با اهمیت ترین اهداف دیجی کالا رو نام ببریم اینه که دیجی کالا از همان ابتدای کار میخواست به برندی با آوازه و برندی قابل اعتماد تبدیل شه تا به این روش بتونه در ذهن مخاطبان خود به عنوان اصلی ترین مقصد خرید تبدیل شه و این یکی از مهمترین دلایل موفقیت دیجی کالاست. در ادامه نکاتی رو معرفی می کنیم که باید در طراحی سایت مشابه دیجی کالا بهشون توجه نشون بدین.

دیجی کالا برای تبدیل شدن به این برند، چهار قدم طراحی کرد که در ادامه چهار قدم اصلی رو به شما معرفی می کنیم :

قدم اول موفقیت دیجی کالا

توانمندسازی مخاطب: منظور از توانمند سازی مخاطب “اینکه اطلاعات تخصصی صحیح و بی طرفانه رو به مشریان ارائه کنه و مخاطبان رو آگاه کنه از مزایا و معایب کالا، همینطور صداقت در ارائه روند تغییرات قیمت و در نهایت مجهز کردن مخاطب به دانش خرید رو توانمندسازی مخاطب می گن”.

دیجی کالا بااین کار تونسته بود تجربیات سنتی مخاطبان رو حذف کنه و با اون ها تجربه جدیدی از خرید رو ارائه بده فقط با یک ایده که منجر به این تجارت گسترده شد، مخاطبانی که در خریدهای سنتی به این نتیجه رسیده بودند که صاحبان کسب و کار با داشتن اطلاعات ناقص از یک کالا، تنها به فکر فروش آن و سود خود هستن.

توانمد سازی مخاطب یک اصل مهم و اولین دلیل از دلایل موفقیت دیجی کالاست که آن رو همیشه رعایت میکنه و خودش هم این امر رو بسیار مهم به شمار میاره. پس در طراحی سایت مشابه دیجی کالا حسابی به این اصل توجه نشون بدین.

قدم دوم به اوج رسیدن دیجی کالا

تجربه عالی خرید: بیشتر فروشندگان به این نکته اعتقاد دارند که با اهمیت ترین قسمت در فرایند خرید اینه که مخاطب از خریدش راضی باشه و این زمانی اتفاق می افته که خود خریدار کالا رو در کمال آرامش انتخاب کنه و در صورت انتخاب شدن اجناس توسط مخاطب، اون ها به هدف مشخص خود رسیده و کالا خود رو به فروش برسونن.

اما در اصل قصه اینه که:

تجربه عالی خرید و خلق تجربه عالی برای مخاطب قدم دومی بود که دیجی کالا برای تبدیل شدن به یک برند برداشت.دیجی کالا و همه عوامل و پرسنل آن فهمیده بودند که عوامل زیادی برای بهتر کردن تجربه خرید مخاطب تاثیر داره.

مثل: تنوع محصولی بالا، فرآیند ساده و بدون دردسر پرداخت، فرآیند ساده پیگیری خرید، اطلاع از وضعیت کالای خریداری شده، سرعت عمل و وقت شناسی در تحویل کالا و بسته بندی مناسب.

علاوه بر این ها، در دیجی کالا همه قسمت ها این موضوع رو بررسی میکنن :مخاطب چه قدم هایی رو برای خرید یک محصول بر میداره ؟ تا با بهبود اون ها خرید بعدی لذت بخش تر باشه. تجربه عالی خرید دومین دلیل از دلایل موفقیت دیجی کالاست. 

اگه قصد دارین طراحی سایت مشابه دیجی کالا رو انجام بدین این نکته به شما کمک زیادی می کنه، الفباوب به شما کمک می کنه بتونین این اصل رو به خوبی پیاده سازی کنین.

قدم سوم که شماهم باید در طراحی سایت مشابه دیجی کالا رعایت کنین

فناوری محور بودن: توجه به فناوری و به روز بودن یکی از عواملیه که باعث پیشرفت روز به روز دیجی کالا شد، روزانه داده های زیادی از فعالیت میلیون ها مخاطب در پایگاه های داده دیجی کالا ثبت می شه که با کاوش آن ها اطلاعات مناسبی از رفتار هر مخاطب به دست میاد. دیجی کالا با استفاده از داده ها علاقه ها و سلیقه های مخاطبان خود رو تحلیل کرده و متوجه میشه که هر مخاطب به دنبال چه چیز هایی هست و به عبارت بهتر رد پای هر مخاطب رو بررسی می کنه.

قدم چهارم دیجی کالا برای رسیدن به این ارج و قرب

روش خرید به صرفه: روش دیگریست که دیجی کالا برای موفقیت خود به کار برده به این طریق که احساس به صرفه بودن خرید اینترنتی به مخاطب رو به مخاطب القا کرده و این اطمینان رابه مخاطب داده که با خرید از دیجی کالا میتونه خرید به صرفه تری تجربه کنه.

در دیجی کالا قیمت ها متفاوت تر از خرید سنتی یا سایت های رقباست و طبیعیه برای مخاطب مهمترین معیار هزینه ها هستن و هر کدام از فروشگاه های اینترنتی یا رقیبان دیجی کالا که ارزان تر بفروشن و مخاطب مقرون به صرفه بودن اون ها رو احساس کنه، از سایت خرید میکنن.

دیجی کالا هم با درک این موضوع مهم، سعی می کنه که با بالا بردن بهره وری مجموعه، در نهایت قیمت همه شده برای خدماتی که به مخاطب ارائه میده رو پایین بیاورد تا در نهایت مخاطب ها احساس کنن که خرید از دیجی کالا، برای آن ها به صرفه تر از روش های خرید دیگره. این چهار قدم جزو اصلی ترین اصولیه که دیجی کالا از ابتدا مدنظر قرار داده و با کمک این چهار قدم و استمرار در آن ها و بهبود بخشی، به برند مطرحی تبدیل شه.

شما عزیزان هم با توجه به سبک کسب و کار خود، این چهار مرحله رو طراحی کنین و اون ها رو در کسب و کارتون برای پیشرفت و رضایت بیشتر مخاطب استفاده کنین. البته اگه طراحی سایت مشابه دیجی کالا رو در شرکت الفباوب انجام بدین ما درست حسابی به شما مشاوره می دیم!

نکات مهم در راه اندازی سایت فروشگاه آنلاین و طراحی سایت مشابه دیجی کالا

برای راه اندازی سایت برای شرکت و کسب کار خود نکات مهمی وجود داره که باید بهش دقت کنین تا در آینده نیازی نباشه دوباره اقدام به طراحی سایت، تغییر نام دامنه و هزینه های دوباره کنین.

قابلیت اتصال به نرم افزار های حسابداری و فروشگاهی

اگه شما از نرم افزار های حسابداری و فروشگاهی استفاده می کنین باید سایت فروشگاهی شما قابلیت اتصال و هماهنگ شدن با نرم افزار شما رو داشته باشه. این امر مزایای زیادی داره که از مهم ترین اون ها میشه به کاهش ضریب خطا در عملیات انبار داری و موجودی کالا، دسترسی به عملیات حسابداری حرفه ای، یکپارچه شدن سیستم فروش آنلاین و محلی شما و… اشاره داشت.

قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل

الان اکثر مخاطبین با همین گوشی هایی که دارن به همه سایت ها سر میزنن، در طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید توجه کنین که سایت موردنظر در اپلیکیشن هم بدرخشه. یعنی آمار ها نشون داده که روز به روز تعداد بازدید ها از طریق موبایل های هوشمند افزایش پیدا می کنه. در همین راستا اگه سایت فروشگاهی شما به یک اپلیکیشن فروشگاهی متصل باشه، رضایت بیشتری از جانب مخاطبانی موبایلی دریافت خواهید کرد.

این روند در دو زمینه برند سازی و افزایش مخاطب به شما کمک می کنه. اما چیزی که اهمیت زیادی داره کیفیت و امکانات اپلیکیشن شماست. اگه طراحی سایت مشابه دیجی کالا به صورت حرفه ای پیاده سازی نشه، به روند پیشرفت سایت لطمه میزنه و چه بسا از کیفیت و اعتبار برند شما هم کم کنه.

چیزی که این روزها در سایت ساز ها به اسم اپلیکیشن فروشگاهی به شما معرفی می شه، در واقع یا اپلیکیشن های وب اپ یا همان سایت نما ها هستن و یا در سطوح بالاتر قالب های آماده اپلیکیشن هستن که به طیف عظیمی از مخاطبان داده می شه و از امکانات سطحی و ابتدایی برخوردار هستن.

اما در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای با توجه به زمینه فعالیت سایت و نیاز مخاطبان اپلیکیشن حرفه ای با امکانات کامل طراحی می شه.

طراحی سایت واکنشگرا یا رسپانسیو

روز به روز بر تعداد کاربرانی که با کمک تلفن هوشمند وب گردی می کنن افزوده می شه و این نکته بسیار مهم بوده که سایت فروشگاهی شما روی همه دستگاه ها (تلوزیون، موبایل، تبلت، کامپیوتر و…) با سایزهای متنوع صفحه نمایش هماهنگ شه و به سرعت نمایش داده شه. درواقع واکنشگرا بودن سایت و سرعت بارگذاری آن روی سئو تاثیر داره.

مشاوره طراحی سایت مشابه دیجی کالا

برای اینکه بتونین تو کارتون موفق باشین باید یک مشاور در کنارتون داشته باشین. درباره سایت فروشگاهی هم به همین منوال واست. چه بسا که بسیار مهمتره. زیرا دیجیتال مارکتینگ سختی های خودش رو داره که باید از طرف متخصصین مشاوره های لازم رو دریافت کنین.

درباره طراحی سایت مشابه دیجی کالا هم به همین صورته. چون شما قراره در فضای وب به فروش اینترنتی محصولات بپردازید. که در این امر کارشناسان ما به شما همه مشاوره های لازم رو خواهند کرد تا بتونین در کار خود موفق باشین.

شما میتونین قبل از اقدام و سفارش طراحی سایت مشابه دیجی کالا ضمن تماس با قسمت پشتیبانی سوالات قبل از خرید رو به گوش همکاران ما برسانید تا متخصصین ما به همه سوالات شما پاسخ بدن و دید شما درباره طراحی سایت فروشگاه آنلاین و طراحی سایت مشابه دیجی کالا بازتر شه.

سوالات متداول طراحی سایت مشابه دیجی کالا

راه اندازی پکیج طراحی فروشگاه آنلاین دیجی کالا به چه صورته؟

راه اندازی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن صفر تا صد توسط گروه الفباوب انجام و سایت و اپلیکیشن دقیقا مثل دمو اون راه اندازی می شه. که شما می تونین با تنظیمات فارسی و سفارشی سازی های ساده، سایت فروشگاهی رو به شکل دلخواه تغییر بدین.

آیا پورسانت فروش یا پرداخت ماهانه و سالانه داره؟

خیر، پرداخت تنها همین مبلغ بوده که در ابتدا پرداخت می شه و سایت و اپلیکیشن مثل دمو دائمی کاملا متعلق به شما می شه و پورسانت فروش گرفته نمی شه.  ممکنه سایت مشابه دیجی کالا و اپلیکیشن فروشگاهی هر چند وقت یک بار برای افزایش امکانات بروز شه که رایگان در اختیار خریداران قرار می گیره.

نحوه پرداخت هزینه سایت مشابه دیجی کالا و تحویل به چه صورت است؟

پرداخت به صورت اینترنتی از همین صفحه انجام می شه بعد از خرید فایل های سایت و آموزش ها به صورت خودکار در دسترس شما قرار خواهد گرفت. بعد از خرید تیکت ارسال کنین تا اطلاعات مورد نیاز رو از شما گرفته و سایت مشابه دیجی کالا و اپلیکیشن رو مثل دمو برای شما راه اندازی کنیم و اطلاعات از طریق تیکت دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی بعد از ساخت سایت فروشگاهی دیجی کالا تا چه مدته؟

گروه الفباوب بعد از راه اندازی طراحی سایت مشابه دیجی کالا تا یک سال به صورت کاملا تضمینی پشتیبانی در چارچوب قوانین سایت داره.

برای سفارش و ثبت درخواست طراحی سایت همین حالا با ما تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *