طراحی سایت مشابه دیوار

7
اسفند
1399

اگه به دنبال یک مرکز حرفه ای برای طراحی سایت مشابه دیوار هستین، با ما همراه باشین. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات، کاغذ ها جای رو به ارتباط از طریق اینترنت و اپلیکیشن ها داده اند. مثلا، در گذشته استفاده زیادی از روزنامه برای درج انواع آگهی خرید و فروش یا استخدام میشد.

اما این روزها می بینم که افراد با کمک طراحی سایت آگهی و نیازمندی به رفع نیاز و بازاریابی محصولات و ارائه خدمات به کاربران می پردازند. در این سایت ها فروشنده و خریدار بدون هیچ واسطه ای با یکدیگه به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنن. به عبارتی تفاوت اصلی این نوع کسب و کار با کسب و کارهای سنتی و قدیمی هم در همین عدم وجود واسطه. طراحی سایت مشابه دیوار

در واقع فروشنده و خریدار دیگه مجبور به پرداخت هزینه به واسطه یا دلال نیستن. برای همین این نوع خرید و فروش از طریق سایت ها در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته که سایت دیوار  نمونه موفق در این زمینه هست.

چیزهایی که در این مقاله باهم می خونیم:

  • طراحی سایت مشابه دیوار و سایت نیازمندی ها
  • سایت نیازمندی چطور پرطرفدار می شه؟
  • چرا  طراحی سایت مشابه دیوار – طراحی سایت شبیه دیوار ؟
  • استدلال موفقیت سایت دیوار 
  • نکات فنی طراحی سایت های خرید فروش بی واسطه
  • راه های کسب درآمد از سایت مشابه دیوار
  • قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

برای طراحی وب سایت اختصاصی می تونین همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرین و توسط کارشناسان راهنمایی های کاملی دریافت کنید!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند! برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت مشابه دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

 

در این سایت شما می تونین به راحتی آگهی مورد نیاز در هر زمینه ای رو ثبت کنین یا به راحتی آگهی که به دنبال اون هستین رو در این سایت ها پیدا کنین. در واقع این دو سایت به نوعی به عنوان واسطه میان مردم فعالیت می کنن. شما می تونین به راحتی محصولی رو انتخاب و خریداری کنین یا اگه کالایی دارین که دیگه مورد نیاز شما نیست رو در سایت به بفروشین. طراحی سایت مشابه دیوار

در این سایت ها شما می تونین آگهی از محصولات یا خدمات رو به همراه تصویر و اطلاعات تماس و دیگه اطلاعات مربوط در سایت قرار دهید تا کاربران از این طریق با شما تماس بگیرن. یکی از خصوصیات مهم سایت دیوار گزینه جستجو و فیلتر آگهی هاست. یعنی کاربر می تونه با اعمال بعضی فیلترها براساس نوع آگهی مورد نیاز، منطقه درخواستی، قیمت و … در سریع ترین زمان ممکن آگهی مورد نظر رو پیدا کنه. جهت طراحی سایت مشابه دیوار الفباوب بهترین گزینه هست!

طراحی سایت مشابه دیوار و سایت نیازمندی ها

یکی از سایت هایی که این روزها در زمینه رفع نیاز و بازاریابی کاربران رونق زیادی داره، سایت های نیازمندی و آگهی هستن. در این سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت، با تایید مدیر اگهی به نمایش عموم در میاد. افزایش استفاده از اسمارت فون ها، امروز بر هیچکس پوشیده نیست. کاربران ترجیح میدن به جای نشستن پشت میز و استفاده از لپ تاپ، با تلفن همراه خود به دنبال سرویس و کالاهای مورد نظر بگردن. طراحی سایت مشابه دیوار

مهم نیست کاربران شما با چه دستگاهی و چه اندازه صفحه نمایشی سایت شما رو مشاهده می کنن، سایت طوری طراحی شده که کاربران موبایلی به راحتی از همه امکانات سایت با زیبایی هرچه همه تر استفاده کنن. کیفیت واکنشگرایی این قالب ها به قدری بالاست که همه وب مستران سایت های نیازمندی، اون رو تحسین کردن و به جرات میتوان گفت با این قابلیت سایت شما، اپلیکشن موبایل کسب و کار شما هم هست. طراحی سایت مشابه دیوار

اگه به دنبال طراحی سایت نیازمندی و آگهی هستین، حتما با بهترین سایت نیازمندی کشور یعنی سایت دیوار برخورد کرده اید، که با ظاهر جذاب و ساده و  اپلیکیشن کاربردی برای گوشی های موبایل تونسته بازار خرید، فروش و ثبت آگهی کشور رو در دست بگیره. بسیاری از افراد در اینترنت به دنبال طراحی سایت شبیه دیوار و یا سورس اپلیکیشن دیوار و کسب درآمد از این طریق هستن.

ما می تونیم با طراحی سایت مشابه دیوار به همراه اپلیکیشن به شما کمک کنیم تا با قیمت منطقی و مناسب سایت آگهی خودتون رو راه اندازی کنین. در ادامه بیشتر با امکانات این سایت ساز حرفه ای آشنا خواهید شد. در این سیستم قدرتمند سعی شده ظاهر و امکانات به کار رفته مشابه دیوار باشه، که حقیقتا هم به همین شکله. البته اگه دمو اینترنتی رو مشاهده کنین، متوجه تغییرات جزئی در ظاهر سایت نسبت به دیوار می شین که این جزئیات ظاهر سایت شما رو زیباتر از دیوار جلوه می ده.

مثلا از جمله امکاناتی که این سیستم علاوه بر امکانات سایت دیوار داره، قرار دادن لینک ویدیوآپاراتی یا اینستاگرامیه. به این صورت علاوه بر قراردادن تصویر برای آگهی می توانیم برای اون ویدیو هم قرار بریم که در نوع خودش امکانی شگفت انگیزیه. طراحی سایت مشابه دیوار

سایت نیازمندی چطور پرطرفدار می شه؟

محبوبیت یک سایت بعد از رعایت تمامی نکات بالا در کنار یک طراحی مناسب با تجربه کاربری بالا وابسته به میزان رضایت کاربران از آن سایت داره. اما به علت زیاد بودن سایت های درج نیازمندی و سایت های تبلیغاتی قطعا می پرسید که چگونه در بین این همه سایت محبوب شید؟

پاسخ این سوال فقط دو کلمه است: استراتژی تبلیغاتی! شما باید قبل از طراحی سایت درج آگهی یا نیازمندی به فکر تعیین استراتژی تبلیغاتی مناسب و شناساندن آن به کاربران و جذب آنها به سایت خود باشید. باید رقبای خود رو بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آنها رو به خوبی بدانید تا در طی این مسیر و این رقابت سخت و طولانی شکست نخورید و به قول معروف تمامی آرزوهایتان یک شبه از بین نرود. طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت درج آگهی با اصول سئو

طراحی سایت آگهی، باید بر اساس موتورهای جستجوگر باشه و سئو سایت قوی داشته باشن، چون مهم ترین نکته برای موفقیت در طراحی سایت اگهی جذببازدیدکننگان بیشتر برای سایته و در صورت بالا بودن مخاطبان سایت احتمال ورود ان ها به حیطه کاری شما و امکان درامد زایی، بیشتر خواهد بود.

پیاده سازی ایده های خاص در سایت های آگهی

داشتن ایده هایی خاص برای جذب مخاطب در سایت های آگهی بسیار مهمه، وایده باید بر اساس نیاز کاربران که از سایت بازدید می کنن فکر شده، و همه جوانب آن بررسی و سپس پیاده سازی شه، هر چیزی که به ظاهر و از نظر خودتان مفیده شاید اصلا برای کاربران جذاب نباشه. برای مثال مدل کسب درآمد سایت دیوار. با فوری کردن از افراد هزینه دریافت می کنه.

بسیاری از کارفرمایانی که طراحی سایت آگهی و نیازمندی رو از ما درخواست می کنن، در نظر دارن که سایت های تخصصی در زمینه های مختلف پیاده سازی شه، مثلا سایت آگهی در زمینه ساختمان و یا سایت نیازمندی برای جنس های معاوضه ای و… ما از این کارهای استقبال می کنیم و می توانیم ایده و نظر شما رو در وب اجرا کنیم. طراحی سایت مشابه دیوار

گاهی اوقات ایده های از قبل طراحی شده هم نتیجه خوبی می دهد، مثلا داشتن یک سایت برای خرید و فروش بک لینک سئو، یا سفارش آگهی های رپورتاژ، سایت هایی نمونه های آن بسیار زیاده و شما هم می تونه یکی از آنها باشید و به کسب در آمد بپردازید.

طراحی سایت درج آگهی اختصاصی

در مقابل طراحی سایت درج آگهی به صورت اختصاصی، طراحی سایت آگهی رایگان و یا ارزان قرار داره. در این نوع طراحی شما یک قالب آماده سایت آگهی پولی یا رایگان تهیه می کنید و بعد از نصب و انجام کارهای اولیه اقدام به درج آگهی می کنید. ما این کار رو رد یا تایید نمی کنیم. طراحی سایت مشابه دیوار

اما ارتقا یا سفارشی کردن قالب آماده نیازمند یک متخصصه. علاوه بر این ممکنه نصب اولیه قالب زمان زیادی نگیرد و در کمتر از 3 روز سایت درج آگهی شما بالا باشه، ولی پیدا کردن متخصص جهت ارتقا و سفارشی کردن و مدت زمانی که سفارشی سازی وقت می گیرد، مسلما کم نخواهد بود.

اینکه آیا قالب تهیه شده، آپشن جدید مورد نظر شما رو ساپورت می کنه یا نه هم بخش مهم دیگری از موضوعه. از طرف دیگر بعد از گذشت چند سال و رشد کسب و کار شما، آیا همچنان این قالب آماده کسب و کار شما رو پشتیبانی می کنه؟

در طراحی سایت آگهی اختصاصی این مشکل رو نخواهید داشت. ابتدای کار با توجه به برنامه نویسی 100-0 پنل زمان روتینی جهت پیاده سازی سایت صرف می شه.

ولی در ادامه و بعد از تحویل کار فقط باید روی مدیریت کسب و کار و جذب مشتری تمرکز کنید. چنانچه نیاز به ارتقا هم داشتید، برنامه نویس در راستای فعالیت شما، ارتقا رو انجام خواهد داد و لطمه ای به کار شما وارد نخواهد شد. طراحی سایت مشابه دیوار

مهمترین وجه تمایز ما با دیگران در طراحی سایت آگهی اینه که طراحی گرافیکی و امکانات سایت رو کاملا به صورت اختصاصی برای شما انجام می دیم.ما به شما در داشتن یک سایت آگهی و نیازمندی متفاوت کمک خواهیم کرد تا بتوانید در بازار اینترنت دیده شید و کسب درآمد کنید.

چرا  طراحی سایت مشابه دیوار – طراحی سایت شبیه دیوار ؟

دایرکتوری های اینترنتی یا آگهی نامه آنلاین، سایت هایی هستن که مجموعه از اطلاعات رو به صورت خاصی دسته بندی می کنه. بعضی از این سایت ها اطلاعات رو به با قیمتی بسیار پایین به فروش می رسانند.

مثلا، فرض کنین شما در زمینه املاک فعالیت می کنین و به عنوان یک مشاور املاک می خواهید کسب و کار رو به صورت اینترنتی مدیریت کنین، برای این کار شما نیاز به یک دایرکتوری املاک مثل : باباملکی دارین که روی بعضی از کلمات کلیدی مهم، در گوگل صفحه اول باشه.

هر شخصی که بخواد در سایت شما یک آگهی ویژه ثبت کنه، باید مبلغ کمی رو پرداخت کنه. این افراد در واقع از موقعیت شما در صفحه اول گوگل، برای دیده شدن هر چه بیشتر خود استفاده می کنن. هرچه افراد بیشتری در سایت شما آگهی ویژه ثبت کنن، شما سود بیشتری خواهید داشت.

برای طراحی سایت مشابه دیوار ما کنار شماییم!

استدلال موفقیت سایت دیوار 

در آن زمان که سایت دیوار شروع به فعالیت کرد، سایت هایی زیادی در زمینه نیازمندی ها وجود نداشت ولی همان تعداد سایت ها پروسه طولانی برای درج آگهی داشتن. باید اول ثبت نام صورت میگرفت و سپس ثبت نام حساب کاربری تائید می شد و بعد کاربر میتونست آگهی رو در آن سایت درج کنه اما سایت دیوار با راحت کردن این پروسه؛ راه فراری برای کاربران نذاشت و روند درج آگهی رو تا آنجا که می تونست ساده کرد.

فقط از کاربران نام و نام خانوادگی و شماره تماس اون ها رو میگرفت و حتی این کار رو در انتهای آگهی انجام می داد. یعنی اجازه می داد اول کاربر آگهی رو درج کنه و در آخرین مرحله از کاربر اطلاعات میگرفت. با طراحی سایت مشابه دیوار می تونین سایت رو به مبداء بی نقصی برای خرید و فروش کالا های کارکرده تبدیل کنین تا یوزرها به سرعت و بدون گرفتاری با کاوش در میان همه آگهی ها، کالای موردنیاز رو بخرن یا این که به فروش برسونن. دلیل بعدی که باعث موفقیت دیوار شده، رابط کاربری بالاست.

اگه با سایت دیوار کار کرده باشین می دانید که جستجو های پیشرفته در این سایت بسیار آسونه و برای هر فردی با هر دانشی از کار با اینترنت این امکان رو فراهم می کنه که با دیوار ارتباط برقرار کنه.  کار های دیگری از جمله درج آگهی و آپلود تصاویر مورد نظر در دیوار واقعا ساده است و هر کسی می تونه بدون نیاز به کمک یا آموزش خاصی، این کار رو انجام بده.

نکات فنی طراحی سایت های خرید فروش بی واسطه

زمان ساخت سایت اطلاع رسانی و نیازمندی به غیراز خصوصیات ظاهری و که باید لحاظ کرد، برای داشتن عملکردی درست و چیره در فضای مجازی وب باید نکات دیگه ای رو هم رعایت کرد. نکاتی که بیشتر فنی و حرفه ای بوده و از لحاظ یوزرها مهم هستن. ولی در تلاش درست و موفقیت سایت تاثیر قابل توجهی دارن. از مهم ترین مورد ها برای یک سایت خرید و فروش مستقیم، سرعت سایته.

یک سایت نیازمندی یا طراحی سایت مشابه دیوار روزانه هزاران اطلاع رسانی و میلیون ها کاربر اینترنتی به صورت همزمان داره. برای همین باید بسترسازی مطلوب و اضطراری برای میزبانی از این حجم هم آماده شه. تا مخاطب در زمان استعمال از سایت در گیر مشکلاتی مثل قطعی , لود نشدن عکس ها و.. نشه.

همینطور بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جوگر هم دارای اهمیت زیادیه. به این پیاده سازی باصرفه و گروه قواعد حاکم بر آن بهینه سازی سایت می گن و رعایت این قواعد باعث می شه زمان جستجوی لغت های آگهی های موجود در سایت شما در اولین رتبه گوگل و فراتر از سایت های رقبا نمایش داده شه.

همینطورسایت شما باید به صورت پیاده سازی ریسپانسیو یا این که واکنشگرا اجرا شه. یعنی مخاطب باید با دستگاه های متفاوت با سایز نمایش های متعدد مثل گوشی و تبلت، به سایت متصل بشه و محتوای سایت رو به صورت درست و متناسب با مانیتور دستگاه  ببینه. به این صورت باید برای طراحی سایت مشابه دیوار به موردها فنی بیشتری هم دقت داشت. با اعتنا به حرفه ای بودن این مورد ها، سفارش می کنیم برای دوری از این مشکلات و دغدغه ها از یک طراح حرفه ای برای طراحی وب  به کارگیری کنین.

طراحی سایت مشابه دیوار با الفباوب!

راه های کسب درآمد از سایت مشابه دیوار

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد ایجاد یک سایت دایرکتوری و آگهی در اینترنته. شما حتی بدون داشتن حرفه ای در این رشته هم می تونین سایت رو ایجاد کرده و شروع به درآمدزایی کنین. طراحی سایت مشابه دیوار شما می تونه دارای یک یا چند حوزه فعالیت باشه مثل: املاک، خودرو، مواد غذایی و…. البته شما می تونین بعد از گذشت مدتی کسب وکار رو گسترش داده و هر نوع فعالیتی رو در سایت خود پوشش بدین.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی اگه کسی بخواد خونه ای اجاره کنه قبل از مراجعه به املاک به سایت های دایرکتوری و آگهی سر میزنه. در حال حاضر میشه در زمینه خدمات سرویس های متنوعی رو در اینترنت پیدا کرد که نشون از بازار پرسود این نوع فعالیت هاست. بعضی از راه های کسب درآمد از سایت دایرکتوری که شامل این موارد می شه:

  1. بنرهای تبلیغاتی
  2. اس ام اس تبلیغاتی سایت
  3. ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت مشابه دیوار
  4. تبلیغات ( درج آگهی، ویژه کردن آگهی ها و … )

فرم ساز حرفه ای برای هر دسته بندی در طراحی سایت مشابه دیوار

اگه به سایت دیوار سر بزنین و از فرم درج آگهی استفاده کنین، می بینین که برای هر دسته بندی فیلد ها و فرم ارسال آگهی متفاوته. مثلا برای دسته بندی وسایل نقلیه، سال تولید خودرو، میزان کیلومتر… در نظر گرفته شده و یا در دسته بندی املاک؛ تعداد اتاق خواب و متراژ آن جزو فیلدهای خاص هستن.

در سیستم شبیه دیوار هم برای هر دسته بندی، شما می تونین فرم اختصاصی تنظیم کنین و حتی اگه فیلد هایی به خصوصی رو لازم دارین بدون نیاز به کدنویسی و یا مراجعه به برنامه نویس با چند کلیک ساده به فرم اضافه کنین. برای طراحی سایت مشابه دیوار می تونین به الفباوب اعتماد کنین!

قابلیت انتخاب شهر در طراحی سایت مشابه دیوار

یکی از ویژگی هایی که در سایت دیوار باهاش مواجه می شین، امکان انتخاب شهر های متنوع ایرانه. کاربران می تونن شهر مورد نظر رو انتخاب کنن تا فقط آگهی های اون شهر نمایش داده بشه و به راحتی از دسته بندی های سایت کالای مورد نظر رو در شهر خود پیدا کنن. البته در صورت تمایل امکان اضافه کردن شهرهای کشور دیگه هم توسط ویرایش فایل استان ها امکان پذیره.

هسته بسیار سبک و پویا بر پایه PHP

سیستم طراحی شده بسیار سبک و سریعه.  با توجه به استفاده از فایروال های امنیتی و رعایت استاندارد های الگوریتم گوگل، از نظر سطح امنیت، کارایی و سئو بالاتر از دیگه رقبا قرار داره.

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار می تونه نیاز های مردم رو برای خرید و فروش کالا های دست دوم رفع کنه و  در آمد مدیران سایت رو افزایش بده. برآورد هزینه طراحی سایت دیوار با توجه به امکانات درخواستی شما تعیین می شه. در نتیجه هر چقدر امکانات درخواستی شما افزایش پیدا کنه، هزینه طراحی سایت شما هم بالا میره. برای طراحی سایت مشابه دیوار مجموعه الفباوب اعتماد کنین! همین حالا برای ثبت سفارش درخواست طراحی سایت با ما تماس بگیرین! کارشناسان صبورانه به همه سوالات شما جواب میدن.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *