طراحی سایت مشابه شیپور یا سایت درج آگهی

24
بهمن
1399

اگه قصد طراحی سایت مشابه شیپور رو دارین مسیر رو درست اومدین. ما در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه شیپور تجربه داریم و با همه دغدغه و نیازمندی های شما و کاربران آشنا هستیم و برای رفع دغدغه های شما راهکارهایی داریم و هرچیزی که مورد نظر نیاز شما هست رو در اختیار داریم. سایت های خرید و فروش اینترنتی مثل دیجی کالا، دیوار، شیپور، آمازون و … درآمد بسیاری رو نصیب صاحبان آن ها می کنه.

الفباوب می تونه طراحی سایت مثل دیوار و یا شیپور رو برای شما انجام بده. این مجموعه علاقه بسیار زیادی به طراحی این نوع سایت ها و همچنین سایت های فروشگاهی و مارکت پلیس رو داره. برای برآورد دقیق زمان و قیمت پروژه کافیه درخواست خودتون رو از طریق سیستم پشتیبانی (راه های ارتباطی ذکر شده) تماس بگیرید.

اگه رویاشو داری، پس توانایی اجراشو هم داری! 

چیزهایی که قراره در این مطلب بخونیم:

  • معرفی کلی سایت شیپور
  • برای طراحی سایت مشابه شیپور از کجا شروع کنیم؟
  • خصوصیات سایت ثبت آگهی شیپور
  • نکاتی در رابطه با طراحی سایت مشابه شیپور
  • طراحی سایت درج آگهی
  • طراحی سایت نیازمندی ها
  • طراحی سایت تبلیغاتی – روش فوق العاده کسب درآمد!

می دونستین که ما در طراحی وب سایت اختصاصی حرف اول رو می زنیم؟

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند! برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

معرفی کلی سایت شیپور

سایت شیپور سایت های آگهی هست که در این سایت، مدیر می تونه آگهی هایی از محصولات یا خدمات رو به همراه تصویر و اطلاعات تماس و دیگه اطلاعات مربوطه در سایت درج کرده و به کاربران نمایش بده.

این آگهی ها بسته به سیاست های کاری هر مجموعه می تونن به صورت رایگان یا با اخذ هزینه در اختیار کاربران قرار بگیرن. یکی از مهمترین خصوصیات این سایت ها، جستجو و فیلتر کردن آگهی هاست، یعنی کاربر با فیلتر کردن بر اساس خصوصیاتی مثل منطقه، قیمت و… در سریع ترین زمان و بدون پیچیدگی، آگهی مورد نظر رو پیدا می کنه.

صاحب شیپور یا هر سایت دیگه ای که میبینین موفقه، وقتی حس کرد ایده خوبی داره و قراره بترکونه فقط به خیال پردازی ادامه نداد، بلند شد و شروع کرد تا خیال پردازی هاش بشه زندگی آینده اش! ترس رو بذار کنار و ایده ات رو عملی کن. 

برای طراحی سایت مشابه شیپور از کجا شروع کنیم؟

برای طراحی این سایت ها نیاز به امکاناتی بر اساس اصول هایی داریم تا بتونیم به موفقیت برسیم. راه اندازی این پروژه نیازمند یک تیم برنامه نویسی حرفه ایه تا امکانات مورد نظر کاربران رو شناسایی و اجرا کنه. طراحی سایت مشابه شیپور

پیشنهاد ما اینه که برای شروع این پروژه تحقیقات لازم رو انجام داده و با متخصصین در این زمینه مشورت کنین تا به نتیجه گیری و تصمیم گیری درستی برسین.

شرکت الفباوب در زمینه طراحی سایت آگهی و مشابه شیپور تجربه و تخصص داره

الفباوب در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن های موبایل و تکمیل بیش ازصدها پروژه در طول سال ها، اکنون بروزترین متدها و تکنیک های طراحی سایت و برنامه نویسی رو در اختیار داره و آماده طراحی بهترین سایت ها و اپلیکیشن های موبایل برای مخاطبینه. طراحی سایت مشابه شیپور

خصوصیات طراحی سایت درج آگهی

در سایت شیپور این امکان فراهم شده تا افراد به صورت رایگان آگهی مورد نظر رو در سایت قرار بدن. افراد می تونن در صفحه آگهی محصول رو به طور کامل معرفی و اطلاعات تماس و تصاویر مربوط به محصولات رو برای آگاهی بیشتر خریداران ثبت کنن و در نهایت آگهی بعد از تایید در سایت قرار می گیره.

روند کسب درآمد سایت شیپور هم مثل سایت دیواره. یعنی ثبت آگهی در آن رایگان هست و در صورت تمایل برای دیده شدن باید هزینه ای رو پرداخت کنین. بعد از فروش محصول هم مخاطب باید آگهی رو از سایت حذف کنه. به این صورت با خصوصیات سایت شیپور آشنا شدیم اما با این وجود برای طراحی سایت مشابه شیپور به چه نکاتی باید توجه کرد و چگونه میشه سایتی شبیه شیپور طراحی کرد؟ در ادامه به بررسی بیشتر برای پاسخ به این سوال می پردازیم.

الفباوب به اجرا شدن ایده های شما کمک می کنه!

نکاتی در رابطه با طراحی سایت مشابه شیپور

حالا که قصد دارین طراحی سایت مشابه شیپور داشته باشین. باید نکاتی رو در این باره بدونین. موارد مختلفی مثل رابطه و تجربه کاربری، ثبت آگهی، پروفایل آگهی پشتیبانی، طراحی ریسپانسیو، سرعت بالا، صنف و جامعه هدف و دسته بندی ها در طراحی سایت شبیه به شیپور موثر بوده که در ادامه هر یک رو بیشتر مورد بررسی قرار می دیم.

به نظرم وقتشه یه ورق و خودکار برداری از اینجا به بعد مقاله هرچی که مهمه رو یادداشت کنی! به این میگن نکته برداری، تحقیق و تعیین استراتژی برای موفق تر شدن و موفق موندن!

ثبت آگهی در طراحی سایت مشابه شیپور

مهمترین کاربرد طراحی سایت مثل شیپور درج آگهی توسط کاربرانه. برای همین در طراحی سایت مشابه شیپور هم باید فرم های آماده ای متناسب با آگهی های متنوع برای درج آگهی در اختیار کاربران قرار بگیره.

برای راحت تر شدن کار کاربران می شه آگهی ها رو بر اساس استان یا موضوع تفکیک و دسته بندی کرد.  شما می تونین فیلترهای دیگه ای هم مثل جدیدترین آگهی ها، ارزان ترین آگهی ها و … رو هم در طراحی سایت شبیه شیپور به کار ببرین.

رابطه و تجربه کاربری

اولین نکته مهم در رابطه با طراحی یک سایت نیازمندی شبیه به شیپور یا دیوار اینه که بتونین کاربر رو جذب سایت کنین. پس بهره بردن از اصول روابط کاربری و استفاده درست و حرفه ای از طراحی گرافیک نقش مهمی داره. یک سایت در نگاه اول می تونه باعث جلب اعتماد کاربر شده یا بالعکس او رو از کار با سایت زده کنه.

از طرفی وقتی یک کاربر وارد سایت می شه با حجم اطلاعات زیادی روبرو می شه. طبق اصول سئو طراحی سایت، باید طراحی سایت مشابه شیپور طوری باشه که در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین تعداد کلیک به نیاز مخاطب پاسخ بده.

مهم نیست تو از سایت یا اپلیکیشنی که طراحی کردی خوشت میاد یا نه، مهم اینه که کاربر باهاش حال کنه! گیریم یه سایت داری که تو گرافیک حرف نداره اما این مهمه که مشتری وقتی وارد میشه بتونه باهاش ارتباط بگیره و چیزی که دنبالش هست رو پیدا کنه، به این میگن رابط کاربری، مثلا شیپورو دست بچه 8 ساله بهم بدی می دونه برای خرید دوچرخه باید کجای برنامه بره، پس به این نکته توجه زیادی نشون بده و بارها توسط افراد مختلف بررسی کن.

پروفایل کاربری

از نکات دیگه طراحی سایت مشابه شیپور ایجاد پروفایل کاربری یا همان صفحه شخصی برای کاربرانه. این کار باعث نظم بیشتر سایت شده و باعث می شه تا کاربران از طریق پروفایل کاربری آگهی ها رو راحت تر مدیریت کنن.

قابلیت نمایش در صفحه گوشی

با توجه به اینکه این روزها کاربران بسیاری کارهای خود را با اینترنت و از طریق گوشی یا تبلت انجام میدن، قابلیت نمایش سایت ها در صفحه موبایل یکی از اصلی ترین نکات در طراحی سایت محسوب می شه. پس در طراحی سایت مشابه شیپور هم باید طراحی به شکلی انجام بشه که سایت قابلیت نمایش در صفحه گوشی رو هم داشته باشه.

وقتی سایتت طراحی شد و اونو به سلامتی تحویل گرفتی بارها توی گوشی، تبلت و … بررسی کن تا یه وقت ایرادی نداشته باشه، الان 85 درصد افراد از طریق موبایل ها همه کارهایی که دارن رو انجام میدن و لپتاپ و کامپیوتر داره کمرنگ میشه. پس مهم ترین نکته در طراحی سایت مشابه شیپور اینه که در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده بشه و هیچ باگ نمایشی و کاربری نداشته باشه.

پشتیبانی طراحی سایت مشابه شیپور

در طراحی سایت شبیه شیپور هم مثل همه سایت ها باید صفحه ای برای پشتیبانی ایجاد شه تا به پرسش های کاربران پاسخ بدیم. این قسمت نقش بسیار مهمی در میزان رضایت مخاطبان و کاربران از سایت شما داره.

سرعت بالای طراحی سایت مشابه شیپور

از اونجایی که ترافیک سایت های نیازمندی مثل شیپور زیاده، حتما باید در زمان طراحی سایت مشابه شیپور به سرعت سایت توجه ویژه ای بشه. اگه کاربر با سایتی کند مواجه شه، سریعا سایت رو ترک می کنه. پس، انتخاب هاست مناسب در این زمینه اهمیت زیادی داره.

توجه به دسته بندی ها مهم ترین کار در طراحی سایت درج آگهی

توجه به دسته بندی های کاربردی در طراحی سایت مشابه شیپور، نکته بسیار مهمیه که در تجربه کاربری و افزایش میزان رضایت کاربران شما نقش اساسی داره. پس در طراحی سایت خود باید حتما بهش توجه داشته باشین. زیرا این کار باعث می شه تا کاربران شما راحت تر بتونن آگهی رو ثبت یا پیدا کنن.

صنف و جامعه هدف

یکی از نکات مهم در خصوص طراحی سایت شبیه به شیپور توجه به جامعه و صنف هدفه. یعنی باید سعی کنین هر قسمت رو با توجه به نوع کاربرد اون طراحی کنین. اگه قراره سایت شما در رابطه با فروش ابزارآلات ساختمانی باشه، به این نکته توجه کنین که تعداد عرضه و تقاضا در این صنف کم و قیمت کالا ها بالاست. پس در چنین سایتی دیگه موقعیت مکانی شهرها اهمیت زیادی نداره.

برای طراحی سایت مشابه شیپور و سایت درج آگهی با ما تماس بگیرین!

طراحی سایت درج آگهی – طراحی سایت شیپور

تبلیغات همیشه قسمت جدایی ناپذیر هر صنعت و کسب و کاری بوده بوده و این روزها به خاطر استقبال بیشتر مخاطبان و امکان خدمت رسانی جهانی، اهمیت بیشتر هم پیدا کرده. شاید از نگاه شما، تبلیغات اثری نداشته باشه. شما روزانه تبلیغات زیادی رو در تلویزیون، رادیو و یا بیلبورد های داخل خیابان می بینین اهمیت نمی دین، اما این پایان کار نیست. طراحی سایت مشابه شیپور

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهمترین قسمت های تشکیل هر کسب و کاریه. این روزها دقیق ترین نکات روانشناسی در تبلیغات گنجانده می شه تا علاوه بر تاثیر ظاهری، بر ضمیر ناخودآگاه شما هم تاثیر بذاره.

با این اتفاق شاید شما به یک تبلیغ توجه ای نکنین و از تنها از کنار آن عبور کنین اما اگه روزی بهش نوع محصول نیاز داشتید، به صورت ناخودآگاه انتخاب شما محصول تبلیغ شده هست، چون برای شما آشناست و بهش اعتماد دارین.

برای طراحی سایت درج آگهی میتونین روی الفباوب و تیم حرفه ای که در اختیار داره حساب کنین.

طراحی سایت نیازمندی ها – قالب طراحی سایت شیپور

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده مردم از اینترنت، حتی شیوه تبلیغات نیز دچار تغییر و تحول شده. امروزه با وجود سایت های آگهی مثل دیوار و شیپور فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات بسیار راحت تر شده. با وجود این تغییرات می تونیم بگیم که طراحی سایت آگهی برای هر شهر و کشوری ضروریه. شما هم می تونین برای طراحی وب سایت آگهی اقدام کرده و با ارائه خدمات متفاوت تر با سایت های موجود، کسب درآمد مناسبی داشته باشید.

این روزها تاثیر تبلیغات به صورت کامل به اثبات رسیده و شرکت های متنوع در پی انجام تبلیغات از روش های گوناگون هستن. روش هایی مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات پیامکی، تبلیغات بیلبورد، تبلیغات کاغذی به صورت تراکت و …. اما نکته ای که وجود داره هزینه های شدید تبلیغاته به صورتی که تبلیغ چند ثانیه ای قبل از قسمت یک فوتبال تا چند میلیون تومان برای شما آب می خوره.

نکته مهم بعدی احتمال اثر گذاری تبلیغاته. اگه به صورت مناسب و اصولی تبلیغات نکنین امکان داره درصد پایینی از هزینه های تبلیغات شما در فروش محصولات جبران شه و به جای سود، ضرر برسه. پس تصمیم گیری برای شیوه های تبلیغات و بازاریابی اصلا راحت نیست و باید به دقت و وسواس زیادی صورت بگیره.

آگهی رایگان نیازمندیها در سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارن کمک می کنه به معرفی محصولات و خدمات و جذب مخاطبین بیشتر. در طراحی سایت مشابه شیپور به علت رایگان بودن جذابیت و انگیزه زیادی برای تولیدکنندگان و کسانی که قصد راه اندازی کاری داشته اند ایجاد کرده.

مزایای استفاده از آگهی رایگان نیازمندیها در سایت های اینترنتی رایگان

یکی از اقدامات هوشمندانه برای تمامی صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان محصولات درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندیهای رایگانه. اگر شخصی قصد فروش کالایی رو داشته باشه و یا نیازمند نیروی کاری باشه و یا بخواد محصولات رو به افراد معرفی کنه بهترین راه تبلیغات در سایت های آگهی رایگان نیازمندیهاست. این سایت ها برای انواع تبلیغات و آگهی ها محل مناسبی هستن و در واقع سایت های آگهی رایگان نیازمندیها از تنوع زیاد تبلیغات و آگهی ها در زمینه های مختلف هستن.

برای طراحی سایت شبیه شیپور همین حالا تماس بگیرین!

رونق در کسب و کار

این سایت ها برای رونق در کسب و کار صاحبان و تولیدکنندگان بسیار موثره. امکانات این سایتها به شما این قابلیت رو میده تا محصولات و خدمات شما بهتر دیده شود. از آنجایی که سایت دارای رتبه بالا در جستجوی گوگله، با جستجو کردن کاربران در گوگل، سایت نیازمندی ها همیشه از پیشنهادات گوگل برای جستجوی در معرض دید کاربران به نمایش گذاشته شده.

ثبت آگهی رایگان نیازمندیها در سایت های اینترنتی رایگان از جمله نیازمندیها یکی ازبهترین روش های تبلیغات در دنیای اینترنت و تبلیغات آنلاین محسوب می شه. برای طراحی سایت مشابه شیپور با ما تماس بگیرین.

تبلیغات و آگهی

از آنجایی که، دنیایی مجازی بخش عمده ای از زندگی افراد رو به خود اختصاص داده، تبلیغات و آگهی رایگان نیازمندیها در سایت های تبلیغاتی هم در کسب و کار و برطرف کردن نیاز افراد اثر گذاشتهه. از مزایای استفاده از سایت های تبلیغاتی برای صاحبان کسب و کار باید بگوییم، رایگان بودن این سایتها برای تبلیغات در فضای اینترنته. ثبت آگهی رایگان در محیط اینترنت و دنیای مجازی به روشهای مختلف صورت می پذیره. برای طراحی سایت مشابه شیپور الفباوب به شما مشاوره رایگان میده.

گروه ها وکانال ها در شبکه های مجازی

گروه ها وکانال ها در شبکه های مجازی مثل INSTAGRAM و تلگرام و سایت های اینترنتی و همینطور اپلیکیشن ها، و سایت های تبلیغات ویدیویی مثل YOUTUBE و آپارات، از دسته تبلیغات رایگان هستن. ولی باید بگوییم که اثر بخشی هیچکدام به اندازه ثبت آگهی رایگان نیازمندیها، در سایت های نیازمندی بیشتر نبوده.

در این سایت نکات بهینه سازی سایت رعایت می شود و ترافیک بالای سایت به جذب مخاطبین بیشتر کمک می کنه. یکی از ویژگی طراحی سایت مشابه شیپور  انواع مختلف تبلیغاته. سایت نیازمندی ها، دارای اهمیت ویژه ای به دلایل مختلفه که در ادامه به اهمیت درج آگهی رایگان نیازمندیها در این سایتها می پردازیم.

چرا آگهی رایگان در سایت های نیازمندی ها اهمیت داره؟

یکی از شایع ترین و رواج ترین سایتها که در دنیای اینترنت مورد توجه مخاطبین زیادی قرار گرفته از جمله صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان، سایت های آگهی رایگان نیازمندیهاست. و طراحی این سایت ها از رایج ترین و محبوب ترین در دنیای وب شناخته شده. از وب سایت هایی تبلیغاتی که می توانیم نام ببریم سایت دیوار و یا سایت نیاز روز و یا شیپوره که جزو سایت های نیازمندی شناخته شده اند.

درج آگهی رایگان

هم اکنون به شیوه های مختلف دیگری، درج آگهی رایگان نیازمندیها در سایت های رایگان تبلیغاتی و یا سایت های نیازمندیها وجود داره. از جمله روش هایی که هم اکنون میان مردم باب شده، شبکه های اجتماعی و کانال ها و گروه هایی که با مخاطبین زیاد تشکیل شدن، مانند تلگرام و واتساپ و یا اینستاگرام.

در این روش از تبلیغات، یک مشکل وجود داره و آن هم لحظه ای بودنه. یعنی به دلیل وجود تعداد کاربران زیاد و تبلیغات آنها در این فضا ها امکان دیده شدن تبلیغات شما کمتر میشه. ولی با وجود سایت های نیازمندی این مشکلات رفع خواهد شد.

تبلیغات خود با طراحی سایت مشابه شیپور

نظمی که در سایت وجود داره این امکان رو به شما می ده تا تبلیغات رو به صورت دسته بندی شده در معرض دید مخاطبین قرار بدین. همینطور ثبت آگهی رایگان نیازمندیها در این سایت ها موتور جستجو جزو امکانات سایت و تبلیغات و ثبت آگهی، مورد توجه موتور جستجوگر گوگله و از این طریق مخاطبین زیادی جذب آگهی شما خواهند شد.

طراحی سایت تبلیغاتی – روش فوق العاده کسب درآمد!

اما اگه به تازگی کسب و کارتون رو استارت زدین و نمی تونین هزینه و ریسک زیادی برای تبلیغات کنین، می تونین از یک روش بسیار موثر و پربازده با هزینه و ریسک کم استفاده کنین. طراحی سایت! اما نه هر سایتی.

شما باید یک سایت کاملا حرفه ای برای تبلیغات داشته باشین. خوبی داشتن طراحی سایت آگهی اینه که اگه بتونین به خوبی امر تبلیغات رو انجام بدین، می تونین یک کانون تبلیغاتی برای شرکت ها و کسب وکار های دیگر هم باشین تا آگهی هایی که دارن رو در اختیار شما بذارن و سایت شما به خاطر کارایی بالا، نیازهای صاحبان کسب و کار رو بر آورده کنه.

برای طراحی سایت مشابه شیپور – طراحی سایت درج آگهی – طراحی سایت نیازمندی ها همین حالا با ما تماس بگیرین!

یک سایت حرفه ای تبلیغاتی یا طراحی سایت مشابه شیپور باید دارای امکاناتی باشه که عبارتند از :

  • ظاهر گرافیکی زیبا و جذاب
  • دسته بندی تبلیغات در موضوعات متنوع مثل : صنعت، خدمات، آموزش، بازار کار و…
  • قابلیت قرار دادن آگهی های تبلیغاتی برای شرکت ها با طراحی سایت مشابه شیپور
  • قابلیت قرار دادن محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی در صورت نیاز
  • قابلیت معرفی کامل شرکت های آگهی بدنه به صورت پروفایل های جداگانه و مرتب
  • قابلیت پشتیبانی از کاربر و اتصال کاربران به آگهی دهندگان در صورت نیاز
  • قابلیت قرار دادن آگهی ها در طرح های متنوع با توجه به موقعیت مکانی و طول زمان نمایش آگهی
  • قابلیت مدیریت بازدید کننگان و ارسال جدیدترین آگهی مرتبط با علاقه از طریق ایمیل و یا پیامک
  • قابلیت نمایش مکان های مورد نظر روی نقشه های آنلاین مثل گوگل مپ با طراحی سایت مشابه شیپور

طراحی سایت مشابه شیپور یا سایت درج آگهی

برای تبلیغات مناسب باید دیده شین!

مهمترین ویژگی یک تبلیغ خوب دیده شدن اونه. واسه همین تبلیغات تلویزیونی جزو گرانترین نوع تبلیغات هستن، زیرا جامعه هدف و مخاطبین از تبلیغات شما افرادی هستن که درحال مشاهده تلویزیون هستن.

پس اگه قراره یک سایت تبلیغات کارامد داشته باشین به یک سایت پر بازدید نیاز دارین. برای پربازدید کردن سایت راه های زیادی وجود داره که بیشتر آن ها راه های فنی و حرفه ای هستن. مثلا یکی از بهترین راه های پربازدید کردن سایت، بهینه سازی مناسب آن برای موتور های جستجو هست.

یعنی اگه کسی در گوگل عبارت سایت تبلیغات رو جستجو کرد، نام سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده شه. مجموعه اقداماتی که می تونه باعث این نتیجه بشه سئو نام داره که به صورت حرفه ای روی طراحی مناسب و بهینه سایت برای موتور های جستجو می پردازه.

علاوه بر سئو، مسائل فنی و پنهان دیگری هم در طراحی سایت مشابه شیپور وجود دارن که در کیفیت و کارایی سایت شما نقش بسیاری دارن. مثلا سایت شما باید سریع باشه و کاربر زمان زیادی رو برای مشاهده سایت و مرور میان صفحات آن منتظر نمونه.

خب، نظر شما چیه؟ می خواین به جمع افرادی که از طریق طراحی سایت مشابه شیپور درامد خیلی خوبی دارن اضافه بشید؟ با ما در الفباوب برای ثبت درخواست طراحی سایت تماس بگیرین. الفباوب هم کیفیت عالی خدماتش رو تضمین میکنه هم ما قیمت هایی که ارائه می دیم رقابتی هست! مشاوره رایگان هم داریم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *