طراحی سایت وردپرس کردستان

2
شهریور
1401

طراحی سایت وردپرس کردستان چقدر هزینه دارد؟ برای طراحی سایت با وردپرس کردستان چگونه باید اقدام کنیم؟ وردپرس یک برنامه منبع باز، سرویس ساز و مدیریت محتوا در جهان است که کاربران زیادی برای طراحی سایت از آن استفاده می کنند. در واقع این برنامه در دنیای امروزی به منبع درآمدی برای طراحان سایت تبدیل شده و به راحتی می توان از آن کسب درآمد کرد.

منبع باز بودن وردپرس باعث می شود که شما به کدهای آن دسترسی داشته باشید؛ به همین علت می توانید بدون هیچ دانش و شناختن زبانی، طراحی سایت خود را به راحتی و با کمترین هزینه روی آن انجام دهید.

طراحی سایت وردپرس کردستان را به الفباوب بسپارید!

ما مفتخریم که بتوانیم به دوست داران وردپرس که به حق تصمیم گرفته اند سایت خود را به جای راه اندازی با سامانه های داخلی بی کیفیت، با بهترین سیستم طراحی سایت دنیا، وردپرس راه اندازی کنند، سرویس تخصصی و قابل قبولی را عرضه کنیم و با تبدیل شدن به بهترین شرکت فعال در طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی نقشی اندک در اقبال مخاطبین به سایت شما داشته باشیم.

برای طراحی سایت وردپرس کردستان همین حالا تماس بگیرید (راه های ارتباطی در بخش پایانی وب سایت درج شده است) و مشاوره رایگان دریافت کنید.

وردپرس یا گزینه های دیگر؟

شاید شما هم در دو راهی این هستید که طراحی سایت خودتان را به طور اختصاصی انجام بدهید؛ یعنی صفر تا صد کدنویسی بشود یا از وردپرس استفاده کنید؟ ولی ما به شما یک پیشنهاد می دهیم: شما باید ابتدا برای خودتان یک استراژی بنویسید که در چند سال آینده سایت من می خواهد چه امکاناتی داشته باشد.

البته ما برای مشاوره به همه مشتریان خود وردپرس را پیشنهاد می کنیم. زیرا ما در ساین وب ۹۰ درصد سایت شما را کدنویسی می کنیم و از قالب های آماده و افزونه های آماده که بعدا سایت را دچار اختلال می کنند استفاده نمی کنیم.

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است؛ به دلیل اینکه مطالب علمی مفیدی دارد؛ یعنی این که اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجوی ساده مشکل خود را رفع کنید. وردپرس غیر از این که در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل این که برنامه نویسان زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند، طرفداران بسیاری دارد.

مزایای طراحی سایت وردپرس کردستان

وردپرس ویژگی های بسیار زیادی دارد و امکانات بی شماری را در اختیار کاربران و طراحان سایت قرار می دهد که در ادامه به معرفی مهم ترین آن ها می پردازیم.

وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است

متن باز بودن وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان سایت می توانند کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار دیگر افراد بگذارند. پس افراد برای طراحی سایت وردپرس نیازی به کد نویسی از پایه را نخواهند داشت.

این امکان جز مزایای وردپرس به حساب می آید ولی باید به این نکته هم توجه داشت که این موضوع می تواند تا حدی امنیت سایت و عملکرد آن را به مخاطره انداخته و استفاده از کدهای معیوب که توسط دیگران نوشته می شود می تواند موجب عدم عملکرد صحیح سایت شود. طراحی سایت وردپرس کردستان

سادگی در طراحی و سهولت در مدیریت سایت

با وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می تواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. همین طور وردپرس به خاطر دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید، مدیریت پست ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند. برای ایجاد یک سایت وردپرس تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می تواند کار طراحی خود را آغاز کند.

تنوع در افزونه ها (plug –in)

یکی از مهمترین مزیت های وردپرس، داشتن تعداد زیادی افزونه است. هر فرد بنا بر نیاز خود می تواند از این افزونه ها استفاده کند. بیشتر این افزونه ها به صورت رایگان ارائه شده اند و افزونه های غیر رایگان هم با قیمت منطقی و مناسب در اختیار طراحان قرار گرفته است. طراحی سایت وردپرس کردستان

قابلیت توسعه پذیری ساده و سریع

با وردپرس هر طراح می تواند به راحتی و با صرف حداقل زمان، سایت خود را توسعه داده و با نصب افزونه های مختلف، بر عملکرد سایت خود اضافه کند. همین طور با توجه به اینکه وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی ایجاد شده، قابلیت های وبلاگ نویسی بالایی دارد که در این بین می توان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ، قابلیت ثبت کامنت توسط بازدیدکنندگان و … اشاره کرد.

انعطاف پذیری در طراحی طراحی سایت وردپرس کردستان

وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف پذیر بوده و قابلیت شخصی سازی بر اساس سلیقه مشتری را دارد. با نصب افزونه ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می توان یک سایت کامل و متفاوت با دیگر سایت های وردپرسی ایجاد کرد. همین طور سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر می باشند، به این صورت که طراح می تواند هزاران صفحه جدید در سایت ایجاد کرده و نگران عملکرد سایت نباشند.

ضمنا مدیر سایت می تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از ان ها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند. در کنار موارد مورد بحث، برای بروزرسانی سایت و افزونه ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می گیرد. طراحی سایت وردپرس کردستان

تا اینجا به بررسی بعضی از مزایای طراحی سایت با وردپرس پرداخته شد. ولی در کنار هر مزیتی، همیشه معایبی هم وجود خواهد داشت. در ابتدای امر در کنار مزیت متن باز بودن وردپرس، به مشکلات امنیتی این موضوع هم تا حدی پرداخته شد. البته اشاره کنیم که استفاده از یک طراح و برنامه نویس با تجربه می تواند این مشکل را رفع کند. ولی قطعا افراد تازه کار و بی تجربه حرفه ای قادر به رفع مشکلات اینچنینی به شکل نخواهند بود.

طراحی سایت وردپرس کردستان را فقط به الفباوب بسپارید!

کاربردهای طراحی سایت وردپرس

وردپرس کاربردهای مختلفی در ساخت سایت، وبلاگ و فروشگاه های اینترنتی دارد که قبل از صحبت درباره طراحی سایت وردپرس، بد نیست با آن ها آشنا شویم. طراحی سایت وردپرس کردستان

ساخت سایت های مختلف

با کمک وردپرس می توانید سایت های مختلف شرکتی، سایت های مربوط به ارائه نمونه کار و دیگر سایت های مورد نیاز را بسازید. البته توجه کنید که برای هر کدام از این سایت ها علاوه بر هاست وردپرس باید از قالب های مخصوصی را کمک بگیرید و بدون شک فرآیند ساخت سایت شرکتی و دیگر سایت ها با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

اگر فریلنسر هستید و قصد دارید نمونه کار خود را به کارفرماهای مختلف نشان دهید، می توانید از وردپرس برای نشان دادن نمونه کارها کمک بگیرید. از آن جایی که مدیریت محتوا در وردپرس کار راحتی است، در مدیریت سایت مشکلی نخواهید داشت. طراحی سایت وردپرس کردستان

ساخت فروشگاه اینترنتی

شما می توانید محصولات یا خدمات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. توجه کنید که با وردپرس به راحتی می توانید صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی را انجام دهید و در سریع ترین زمان ممکن یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. در بسیاری از سایت ساز ها و برنامه های مشابه وردپرس، شما باید برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی و حتی مدیریت آن هزینه های مشخصی را به ارائه دهنده مورد نظر پرداخت کنید.

در واقع ساخت یک فروشگاه اینترنتی فقط با نصب یک افزونه در وردپرس صورت می گیرد. با نصب این افزونه، سایت شخصی شما تبدیل به یک سایت فروشگاهی خواهد شد و به راحتی می توانید محصولات خود را در آن به فروش برسانید. طراحی سایت وردپرس کردستان

ساخت وبلاگ

وردپرس برای ساخت وبلاگ شخصی گزینه معقولی به نظر می رسد. از آن جایی که در وبلاگ ها مطالب به صورت مداوم به روز می شوند، باید از سیستمی و سرویسی کمک بگیرید که مدیریت محتوا در آن راحت باشد.

با توجه به توضیحات بالا، وردپرس بهترین گزینه برای شما خواهد بود زیرا مدیریت محتوا در آن به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. شما می توانید محتوا را بسیار ساده در وردپرس بنویسید و روی وبلاگ خود منتشر کنید. توجه کنید که یک سری افزونه مربوط به انتشار و مدیریت محتوا هم وجود دارد که قادر هستید روی وردپرس نصب کنید.

طراحی سایت وردپرس کردستان  تخصص اصلی الفباوب!

چند نمونه سایت قابل ساخت با وردپرس

  • وبلاگ : وبلاگ نوع خاصی از سایت است که به اشتراک گذاری افکار، عکس ها، نظرات، آموزش ها، دستور العمل ها و موارد دیگر اختصاص داده شده است. وبلاگ ها معمولاً ابتدا جدیدترین محتوای منتشر شده را نمایش می دهند. طراحی سایت وردپرس کردستان
  • سایت تجارت الکترونیک : یک سایت تجارت الکترونیک قابلیت فروش کالا یا خدمات را به صورت آنلاین داشته و از طریق یک سیستم پرداخت آنلاین پرداخت را جمع آوری کنید. همین طور می توان با افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس عملکرد پیش فرض آن را افزایش داده تا بتوان یک فروشگاه آنلاین در سایت خود داشت.
  • سایت تجاری : بسیاری از مشاغل از حضور آنلاین در فضای وب سود خواهند برد. اگر کسب و کار شما به سایتی نیاز دارد تا مشتریان از شرکت شما و آنچه شما ارائه می دهید مطلع شوند، سایت وردپرس گزینه ای عالی است. مشتریان می توانند با شما تماس بگیرند، درخواست قیمت کنند، قرار ملاقات بگذارند و…
  • سایت عضویت : یک سایت عضویت به شما این امکان را می دهد تا محتوا را پشت یک دیوار پرداخت یا عضویت قرار دهید. برای دسترسی به صفحات یا پست ها، کاربران باید وارد سایت شوند یا هزینه محتوا را پرداخت کنند. طراحی سایت وردپرس کردستان
  • سایت آموزش آنلاین : دانش آموزان می توانند دوره های آنلاین را بگذرانند، پیشرفت خود را پیگیری کنند، منابع را بارگیری کرده و موارد دیگر را از یک سایت آموزش الکترونیکی دریافت کنند.
  • سایت نمونه کارها : با یک سایت نمونه کارها که روی وردپرس ساخته شده است، آثار هنری، مهارت های طراحی و موارد دیگر خود را به نمایش بگذارید.
  • سایت انجمن : یک سایت انجمن می تواند مکان مفیدی برای پرسیدن سوالات یا مشاوره کاربران باشد.
  • سایت رویداد : میزبانی رویداد؟ وردپرس به اشتراک گذاری جزئیات رویداد و فروش بلیط را برای شما آسان می کند. طراحی سایت وردپرس کردستان

هزینه طراحی سایت وردپرس کردستان

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به متغیر هایی زیادی بستگی دارد. سایت های حرفه ای وردپرس با کمک قالب های منحصر به فرد و حرفه ای طراحی می شوند که کاملا بر اساس کانسپت و ماهیت فعالیت شما طراحی می شوند.

همین طور دارای امکانات و ابزار هایی می باشند که بتوانید به کمک ان ها به صورت انلاین خدمات و محصولات خود را ارائه دهید و از این رو هزینه های به مراتب بالاتری هم خواهند داشت.

عوامل موثر بر تعیین قیمت طراحی و ساخت انواع وب سایت شامل روش برنامه نویسی و نوع سیستم مدیریت محتوا، طراحی اختصاصی و کاربردی، مدیریت پنل و تست سایت می شود. با توجه به هر یک از موارد بالا هزینه طراحی و ساخت وب سایت تعیین می گردد. طراحی سایت وردپرس کردستان

برای سفارشی سازی و درخواست نیازهای خود در طراحی سایت وردپرس بهتر است در جلسات قبل از انجام کار به شرکت طراحی برنامه کاربردی اعلام گردد تا مشکلی پس از اجرای پروژه ایجاد نشود. قبل از شروع ساخت سایت مشاوره ای در این زمینه با افراد متخصص داشته باشید تا اطلاعات مناسب را در مورد چگونگی ارائه خدمات و چالش های پیش رو دریافت کنید.

دو زبانه کردن سایت وردپرس:

دو زبانه کردن وردپرس و ترجمه سایت به زبان های گوناگون یکی از اساسی ترین نیازهای هر سایت وردپرس است تا مدیران سایت بتوانند تا به چند زبان مختلف مطالب و موضوعاتی را که در سایت خودشون درج می کنند را در اختیار کاربران هر زبانی بگذارند. امروزه همانطور که خود شما هم دیدید نیاز به ترجمه سایت و چندزبانه کردن آن برای هر سایتی لازم است.

الزامات خاص در طراحی سایت های دوزبانه:

هنگم دو زبانه كردن وردپرس باید Linking از یک زبان به زبان دیگر را گسترش دهید. باید حتماً چند گزینه در دسترس افراد باشد. شما می توانید لینکی ارائه کنید که بازدیدکننده را از صفحاتی که در آن حضور دارد به صفحه دیگر با زبان جایگزین انتقال دهد. و یا اینکه کافی است ان ها را به صفحه فهرست هدایت کرده تا افراد بتوانند در صفحه معادل با زبان های جایگزین حرکت کنند.

برای طراحی سایت وردپرس کردستان به صورت دو زبانه ما می توانیم بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

قالب سایت چیست؟

قالب سایت (به انگلیسی: Site Template یا Site Theme) را می توان مشابه دکور و قفسه بندی فروشگاه ها در دنیای واقعی دانست. فروش قالب سایت ترکیبی از رنگ، تصاویر و المان های موجود در سایت مثل دکمه ها است و باعث می شود فروشگاه شما مرتب و منحصربه فرد دیده شود. طراحی سایت وردپرس کردستان

طراحی رابط کاربری یا قالب اندازه نوشته ها، عرض کلی صفحات و اندازه هر یک از ستون های سایت را تعیین می کند. زمانی که شروع به استفاده از وردپرس می کنیم، یک قالب آماده و پیش فرض برای ما فعال است. شاید از خود تان بپرسید با وجود این پوسته آماده و پیش فرض چرا باید یک قالب دیگر برای سایت انتخاب کنم؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است کمی در مورد اهمیت فروش قالب سایت برای کاربران و تاثیر آن بر افزایش فروش اطلاعاتی را در اختیار تان قرار دهیم.

کد قالب سایت خوب حتما باید خدمات پشتیبانی داشته باشد. مخصوصا اگر شما تازه کار باشید حتما نیاز به مشاوره و پشتیبانی خواهید داشت. البته با تجربه ترین افراد در زمینه راه اندازی سایت هم همیشه بدنبال یک تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای می باشند. طراحی سایت وردپرس کردستان

مطمئن شوید که کد قالب سایت مورد نظر تان توسط تیم طراحان آن پشتیبانی می شود و در مورد هزینه پشتیبانی هم تحقیق کنید. در ایران معمولا قالب ها با شش ماه تا یکسال پشتیبانی رایگان ارائه می شوند و بعد از گذشت این زمان برای ادامه استفاده از خدمات پشتیبانی باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید که البته هزینه خیلی زیادی نیست.

برای طراحی سایت وردپرس کردستان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در الفباوب تماس بگیرید!

کد نویسی قالب سایت در طراحی سایت وردپرس کردستان

یعنی برای کد نویسی وردپرس و کد نویسی قالب وردپرس باید تخصص های فوق را یک تیم برنامه نویس قوی داشته باشد تا بتواند یک قالب بهینه و خوب برای وردپرس کد نویسی کند و در نهایت رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. طراحی سایت وردپرس کردستان

قالب های وردپرس، قبل از اینکه برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس آماده سازی شوند، کد HTML خام بوده اند و یا فایل گرافیکی طراحی قالب PSD بوده اند. این کد توسط متخصص توسعه و کد نویسی قالب وردپرس، برای این سیستم مدیریت محتوا آماده سازی شده است. البته گاهی پیش می آید که خود کدنویس وردپرس هم دستی به قالب ببرد و کد خام HTML خود را به قالب وردپرس تبدیل کند

طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی وردپرس یا در واقع کدنویس وردپرس با این موضوعات باید کاملا آشنایی داشته باشد و از آخرین بروزرسانی های تگ های قالب وردپرس مطلع باشد تا بتواند قالبی با سرعت لود بالا و کیفیت خوب طراحی کند.

شرکت الفباوب با داشتن محرفه این با تجربه و با مهارت، کد نویسی قالب وردپرس شما را به بهترین شکل انجام داده و با تضمین و پشتیبانی یک ساله و تعهد خدمات، کیفیت و سرعت و امنیت را به شما تقدیم می کند. همین طور طراحی قالب اختصاصی وردپرس از مرحله صفر یعنی طراحی طرح گرافیکی هم توسط این شرکت انجام می شود.

برای طراحی سایت وردپرس کردستان به صورت اختصاصی تماس بگیرید!

سوالات متداول طراحی سایت وردپرس کردستان

آیا وردپرس امن است؟

هیچ سیستم مدیریت محتوایی کاملا امن نیست، اما وردپرس طی سالهای فعالیت در این زمینه مورد بازبینی متخصصان زیادی قرار گرفته و نهایتا تلاش زیادی برای افزایش امنیت این پلتفرم انجام شده است. اما مدیران سایت ها لازم است تا اقدامات امنیتی را برای سایت های خود اعمال کنند. طراحی سایت وردپرس کردستان

تفاوت WordPress.Com و WordPress.Org در چیست؟

WordPress.Com یک سیستم وبلاگ دهی بدون نیاز به هاست و دامنه است، همین طور امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد نسبت به حالتی که وردپرس را روی هاست و دامنه شخصیتان نصب کنید کمتر است.

در سایت WordPress.Org می توانید آخرین بروزرسانی وردپرس را دانلود کرده و آن را روی هاست خود نصب کنید. در این حالت می توانید از دامنه دلخواه خودتان مثل YourDomain.Com برای ساخت سایت کمک بگیرید و از تمام ویژگی های وردپرس بدون محدودیت کمک بگیرید. طراحی سایت وردپرس کردستان

هزینه استفاده از وردپرس برای طراحی سایت به چه صورتی است؟

شما در طراحی سایت با وردپرس می توانید از قالب های رایگان، پولی و یا اختصاصی کمک بگیرید. اما این نکته را باید در نظر گرفت حتی اگر شما از قالب های پولی هم کمک بگیرید باز هم هزینه طراحی سایت شما کمتر از زمانی است که شما از زبان های برنامه نویسی استفاده میکنید. طراحی سایت وردپرس کردستان

آیا به طراحی سایت وردپرس کردستان نیاز دارید؟ همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *