طراحی سایت وکلا

28
آبان
1400

طراحی سایت وکلا چیست؟ هزینه طراحی سایت وکلا چقدر است؟ اگر وکیل هستید و قصد دارید در جهت رشد و توسعه برند شخصی سایت حرفه ای با استانداردهای لازم برای وکلا و افراد حرفه ای حقوقی داشته باشید و توانایی ها و ویژگی های منحصربفرد خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید، باید یک سایت و هویت بصری با ساختار و ظاهر استانداردی داشته باشید که اصول حرفه ای وکلا در آن رعایت شده باشد.

بهتر است بدانید که مرکز تخصصی و بزرگ الفباوب با طراحی انواع سایت ها و همینطور طراحی سایت وکلا در کنار شماست تا بهترین سایت را تحویل بگیرید! این مجموعه بهترین ها را برای شما رقم می زند و شما می توانید در تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه تمامی ابهامات خود را رفع کنید!

با ما تماس بگیرید و سفارش خود را برای طراحی وب سایت ثبت کنید. همکاران ما بعد از دریافت درخواست طراحی با شما تماس می گیرند و زمان اجرا و مبلغ حدودی را اعلام و در نهایت وارد پروسه طراحی وب سایت و سئو می شوند. همکاران ما تخصص طراحی سایت و هویت بصری برای جامعه حقوقی را دارا هستند و شما این فرصت را دارید که برای جذب مراجعین بیشتر و برندینگ کسب و کارتان دست به طراحی سایت وکلا بزنید.

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

افراد برای اینكه طراحی سایت وکلا مورد نظر خود را انتخب كنند نياز به توضیحات و مشاهده رزومه کاری و پی بردن به نتیجه پرونده های قبلی می باشند. تا اعتماد لازم برای اینكه وکالت خود را به فرد مورد نظر خود بسپارند را به دست آورند و افراد هم باید زمان زيادی برای پیدا كردن وکیل مورد نظر خود بگذارند. بهترین روش برای این کار فضای اینترنتی است که روزبه روز درحال پیشرفت است.

ما با طراحی سایت شرکتی موفقیت کسب و کار شما را تضمین می کنیم!

چرا طراحی سایت مشاوره حقوقی برای وکلا اهمیت دارد؟

طراحی سایت وکلا اقدامی هوشمندانه برای معرفی، تبلیغات و ارائه خدمات حقوقی آنلاین بوده که تاثیر به سزایی در روند رشد و ارتقا وکلا دارد. این روند در حقیقت یک نوع بازاریابی اینترنتی و هوشمند است که به وکلا کمک می کند با کمک آن بتوانند به افراد جویای وکیل، معرفی شوند.

طراحی سایت مشاوره حقوقی برای وکلا در واقع یک نوع برندسازی و برندینگ است که به وضعیت یک وکیل هویت و اعتبار بخشیده و باعث جلب اعتماد موکلان می گردد. به این معنا که کسانی که با استفاده از سایت با شما آشنا می شوند به راحتی می توانند اطلاعاتی کامل از شما و رزومه ای که دارید  به دست آورند و با مراجعه به قسمت های مختلف سایت پاسخ بعضی سوالات خود را پیدا کنند.

البته طراحی سایت وکلا تنها جنبه بازاریابی و معرفی ندارد و قسمت بزرگی از آن به ارائه خدمات جامع به موکلان فعلی مشاوران حقوقی، تعلق دارد. شما می توانید از طریق سایت برای موکلان پنل کاربری بسازید و آن ها را در جریان آخرین وضعیت پرونده بگذارید.

پس یک وکیل جهت گسترش و بهبود کسب و کار و برقراری ارتباط موثر با موکلان خود به وب سایت احتیاج دارد تا با پلتفرم آنلاین، خود را به افراد جویای وکیل معرفی کند.

سئو و بهینه سازی سایت وکالت – سئو کردن سایت وکلا

با راه اندازی و طراحی سایت وکلا چگونه می توان خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کرد؟ موضوعی مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که طراحی سایت مشاوره حقوقی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا سایت شما به صورت اصولی و با رعایت قوانین سئو (SEO) راه اندازی کنند.

طراحی سایت وکلا طبق اصول سئو باعث بهبود رتبه سایت شما و بالا آمدن آن در صفحات اول نتایج گوگل می شود. سئو یعنی بهینه سازی موتور جستجو با کمک تکنیک هایی مثل تعیین کلمات کلیدی، لینک سازی، تولید محتوای مرتبط و رعایت بعضی استانداردهای تعریف شده که می تواند وب سایت شما را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهد.

به بیان ساده تر با استفاده از سئوی سایت وکلا، وقتی کاربران کلمات کلیدی رایج در رابطه با پیدا کردن وکیل را در گوگل سرچ می کنند، سایت شما در نتیجه این جستجو برای آنان نمایش داده می شود. به این صورت میزان بازدید از سایت شما بالا رفته و کاربرانی بیشتر با کمک مشاهده سایتتان، با شما آشنا می شوند.

قیمت طراحی سایت وکلا – هزینه طراحی سایت وکالت

راه اندازی و طراحی سایت وکالت باید توسط یک تیم حرفه ای انجام شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب یعنی «افزایش میزان بازدید از وب سایت» دست پیدا کنید. در این میان طراحان برای راه اندازی یک وب سایت، پکیج های مختلفی را به شما معرفی می کنند و هر پکیج دارای امکانات و قابلیت های منحصر به فردی است که هزینه تقریبی طراحی سایت را مشخص می کنند.

بعضی پکیج ها دارای امکانات ساده و اولیه هستند و بعضی دیگر هم امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهند و به صورت حرفه ای تر راه اندازی می شوند. از این رو تخمین هزینه تقریبی برای طراحی سایت وکالت به نوع پکیج و امکانات آن بستگی دارد و به همین جهت نمی توانیم هزینه مشخصی را برای آن تعیین کنیم. می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت وکلا با ما تماس بگیرید.

در واقع يک وکیل احتياج دارد تا

در قالب مشخصی مواردی مثل رزومه کاری، اعلام زمینه کاری خود، امکان مشاوره اینترنتی با موکلان امکان ایجاد آموزش ها و قرار دادن مقالات مرتبط به زمینه کاری و … طراحی سایت وکلا همان خدمتی است كه از سوی گروه طراحی سایت حرفه ای وکلا الفباوب ارائه می شود تا برای وکلا امکان معرفی با طیف بسيار گسترده را در فضای اینترنتی داشته باشند.

طراحی سایت وکلا توسط طراحان درجه یک و عالی

در اولین مرحله وکلا می توانند با طراحی سایت برای وکلا عالی با طراحی کاملا حرفه ای و رسمی، خود را به طور کامل معرفی كرده تا افراد اینترنتی و يا اشخاصی كه در فضای مجازی به دنبال وکیل بسيار با تجربه وخوب می باشند شما را بهتر و بیشتر شناسایی كنند.

مطمئنا بازدیدكنندگانی كه سایت را جستجو كرده اند با خواندن دقیق رزومه کاری شما می توانند انتخاب و تصمیم بهتری را برای شروع و يا انجام مراحل کاری بگیرند طراحی سایت حقوقی با يک قالب جذاب و ارتباط راحت کاربر با سایت موجب افزایش بازدید سایت شده و در نهایت همیشه در صدر جستجو باقی می مانید.

سوالات مربوط به فعالیت های دادگاه، وکیل و وکالت، فكر و ذهن زيادی از افراد درگیر این مورد را به خود مشغول كرده است. این اشخاص كه به هر شکلی درگیر مشکل يا ضایعه ای شده اند با صرف مدت زمان زيادی در اینترنت و انجام جستجو خسته شده و احتمالا از انجام کاری كه در آن مصمم بوده اند صرف نظر كنند. وکلا نمی دانند كه طراحی سایت برای آن ها مزايای زيادی دارد كه در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

وکیل اینترنتی

سایت وکالت اینترنتی فرصت مناسبی برای وکلا است كه با طراحی سایت وکلا به وجود می آید. با طراحی این سبک از سایت، افرادی كه شما را در فضای اینترنتی پیدا كرده اند با کمک ارتباط به وجود آمده و مراجعه به بخش رزومه به شناخت کافی می رسند و وکیل خود را انتخاب می کنند. امکان کسب درآمد از مشاوره اینترنتی بدون اینكه محدودیتی داشته باشید هم جزو مهم ترین مزایای طراحی سایتی است که توسط الفباوب طراحی می شود.

با وکیل اینترنتی بودن شما می توانید:

با طراحی سایت حقوقی می توانید حق الزحمه خود را هم به شکل اینترنتی دريافت كنید. در واقع طراحی سایت وکلا به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک زیادی می کند.

امکانات طراحی سایت وکلا

  • طراحی صفحه گفتگوی اینترنتی
  • امکان آپلود فایل
  • کدنویسی اختصاصی
  • نمایش رزومه وکیل
  • تعیین تعرفه ها و هزینه ها
  • امنیت بالا
  • امکان تعیین وقت قبلی
  • پرداخت اینترنتی
  • ارسال پيامک

اگر شما در زمینه حقوقی، مالی و يا هر موردی كه به دادگاه ختم می شود يک وکیل خوب نیاز داشته باشید باید توجه كنید كه پیش از هر کاری رزومه و نتیجه پرونده قبلی وکلا را پیدا و مطالعه كنید تا بهترین ها را در زمینه مورد نياز انتخاب كنید. این کار به زمانی طولانی نیاز دارد.

هم اکنون می توان با کمک سایت وکلا وکیل موردنظر را در زمان بسیار کوتاه پیدا كنید و اطلاعات مربوط به او را در زمان کوتاه، يک جا و مرتب مشاهده و مورد مطالعه قرار دهید. با کمک این روش موارد متعددی برای انتخاب وکیل مورد نظر پیش رو دارید كه با مقایسه رزومه و شرایط وکالت آن ها، بهترین تصمیم را خواهید گرفت و به آسانی با او از طریق سایت ایجاد شده مشکلات حقوقی خود را حل كنید. پس به اهمیت جذب کاربر توسط :طراحی سایت وکلا” پی بردید.

طراحی سایت برای وکیل های عزیز

در این مرحله وکلا می توانند با طراحی سایت وکلا به شکل حرفه ای رزومه کاری،اعلام زمینه کاری خود، امکان مشاوره اینترنتی با موکلان، امکان ایجاد آموزش ها و قرار دادن مقالات مربوط به زمینه کاری خود را به طور کامل معرفی كنند تا افرادی كه در فضای اینترنتی دنبال وکیل با تجربه می باشند آن ها را بهتر و بیشتر بشناسند.

این سایت هر چه بیشتر جذاب و ارتباط کاربر با سایت راحت تر و مطالب موجود در آن پاسخگوی نياز های کاربر باشد تعداد بازدید از سایت بیشتر و در صدر جستجوها قرار می گیرد و می تواند افراد را به کاربران همیشگی سایت تبدیل كند.

کاركرد و اهمیت طراحی سایت وکلا

ایجاد و طراحی سایت برای يک وکیل دارای مزايای فراوانی است كه مثل آن ها می توان به موارد زیر اشاره كرد:

  • وکیل می تواند ارتباط خود را با مردم سراسر کشور افزایش دهد بدون اینكه محدودیتی وجود داشته باشد
  • وکیل می تواند حق الزحمه خود را به شکل اینترنتی بگیرد
  • تعداد مراجعینش را افزایش دهد بدون اینكه جایش را تغییر دهد و يا هزینه و وقت را صرف كند
  • سرعت بخشیدن به روند پرونده ها و و ارائه خدمات مشاوره و همه جانبه به طیف وسیع مراجعان
  • می توانند با تشکیل يک سایت راه های دسترسی به کاربران و افراد جامعه سریعتر و راحت تر كنند
  • طراحی سایت حقوقی می تواند هزینه های مربوط به کاغذ و اطلاع رسانی را کاهش دهد
  • طراحی سایت مثل يک هویت است كه به وکیل و کسب و کارش يک هویت مجازی و مطمئن می دهد

برای سفارش و درخواست طراحی سایت  برای وکلا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

امکانات و خدمات سایت وکلا محترم

مثل خدماتی كه در طراحی سایت وکلا می توان اجرا و اجرا كرد به طور کامل عبارت هستند از :

بخش معرفی:

در این بخش بیوگرافی وکیل،مدارک و درجه دانشگاهی و فعالیت های مهم انجام يافته توسط او بيان می شود. همینطور خلاصه ای از خدماتی كه توسط وکیل قابل ارائه است بيان می شود تا کاربر به آسانی متوجه شود كه این وکیل می تواند پاسخگوی نياز باشد يا نه.

صفحه رزومه:

در این بخش از طراحی سایت وکیل با ارائه رزومه کاری خود می تواند توانایی هایش را به کاربر بشناساند و نظر کاربران خودش را جلب و اعتماد آن هارا به دست بياورد پس طراحی این صفحه در سایت نقش اساسی دارد.

بخش تماس و ارتباط با وکیل:

باید اطلاعات تماس و نقشه کامل مسیرهای دسترسی به دفتر به همراه نشانی پستی و تلفن های ارتباطی و آدرس ایمیل خود در این صفحه قرار بگیرد تا راه ارتباطی کاربر با وکیل مشخص و آسان تر شود.

بخش پرسش و پاسخ اینترنتی:

يکی از مهم ترین بخش طراحی سایت وکلا این است كه يک بخش در نظر گرفته شود كه کاربران نظر، پیشنهاد و سوال و هرچیز دیگری دارند در این صفحه بيان كنند تا وکیل پاسخ آن ها را دهد. این کار باعث ترافيک فوق العاده برای سایت و در نتیجه مشتری بیشتر خواهد شد.

عضویت:

افراد مراجعه كننده به سایت در ابتدا عضو سایت نیستند و فقط می توانند از بخش های محدودی از سایت کمک بگیرند در طراحی سایت وکلا باید قسمتی در نظر گرفته شود كه این مراجعه كنندگان با تکمیل كردن فرمی كه حاوی يک سری اطلاعات شخصی است به عضو همیشگی سایت تبدیل شوند و بعد از آن برای ورود از نام کاربری و رمز عبور خود کمک بگیرند.

با این کار آن ها می توانند از همه بخش های سایت مثل بخش پرسش و پاسخ اینترنتی با وکیل کمک بگیرند و نظرات خود را ثبت كنند. کاربران با عضویت در سایت می توانند در جريان پرونده خود و روند کاری آن قرار بگیرند و برای تعیین وقت ملاقات هماهنگی های لازم را انجام دهند.

طراحی صفحه اخبار و مقالات:

رویدادها و خبرهای مربوط به مسائل حقوقی، قوانین جدید، آیین نامه ها و بخشنامه ها، مطالب و مقالات آموزشی در این بخش قرار میگیرند و کاربر می تواند با مراجعه به این بخش از آخرین اخبار و اطلاعات لازم با خبر شود. این صفحه از طراحی سایت وکلا می تواند جذابیت زيادی برای کاربر داشته باشد و می تواند کاربر را به يک عضو دائم تبدیل كند.

طراحی سیستم پرداخت اینترنتی:

این سیستم به خاطر آن طراحی شده كه کاربران با خيال راحت و بدون صرف كردن وقت هزینه ها را پرداخت كنند. آن ها می توانند سوابق پرداخت را در سایت داشته باشند و يا آن را کپی و يا ایمیل كنند.

طراحی مشاور اینترنتی:

ایجاد يک صفحه برای برقراری مشاوره اینترنتی به شکل خصوصی و عمومی يکی از مهم ترین کارهایی است كه هنگام طراحی سایت وکلا باید به آن توجه كرد. در این بخش افرادی كه نمی توانند بنا به دلایلی مثل عدم وجود زمان کافی و دوری از دفتر وکیل، با وکیل به شکل حضوری ملاقات كنند با وکیل به شکل اینترنتی تماس برقرار می كنند و مشاوره های لازم را دريافت می كنند. طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکلا و آزمون های حقوقی:

می توان صفحه ای را طراحی كرد و در آن اطلاعاتی از آزمون های حقوق از قبیل نحوه سوالات و زمان آزمون، مکان برگزاری آزمون، مرجع های مورد استفاده برای آزمون و … برای استفاده علاقمندان به وکالت و حقوق قرار داد كه این امر موجب شناخته تر شدن سایت می شود.

سامانه نوبت دهی به موکل:

تعداد بالای موکلان امکان دارد مشکلاتی را برای وکیل در برنامه ریزی ایجاد كند با در نظر گرفتن این بخش وکیل می تواند به درخواست كننده ها سامان ببخشد و برای آن ها نوبت ارائه كند كه این کار موجب می شود تداخل در نوبت ها پیش نياید و همه افراد در وقت و زمان ارائه شده به وکیل مراجعه كنند. طراحی سایت وکلا

طراحی سایت اختصاصی به شکل کاملاً حرفه ای

  • چطوری کاملاً حرفه ای سفارش طراحی سایت بدیم؟
  • يک سایت ۱۰۰٪ اختصاصی برای کسب و کارمون چه فاکتورهایی باید داشته باشه؟
  • علت اختلاف قیمت در زمینه طراحی وب چیه و چه فاکتورهایی تعیین كنندس؟
  • آيا سایت ما در افزایش رتبه ما در گوگل يا سئو تاثیر داره؟

طراحی سایت وکلا همراه با مد نظر قرار دادن قوانین و مقررات حقوقی: طراحی سایت وکلا

هم اکنون بیشتر مردم به خاطر پیچیده بودن بحث های حقوقی از اطلاعات کمی در این زمینه برخور دارند و به خاطر مسائل روزمره به این اطلاعات نياز پیدا می كنند به خاطر همین به جستجو در اینترنت می پردازند. اما چون مطالب خیلی زياد است امکان دارد به پاسخ سوال خود برسند و سریع از جستجو كردن خسته شوند پس شما می توانید با ایجاد يک صفحه قوانین و مقررات حقوقی را به شکل مرتب و خلاصه شده و کامل به نمایش بگذارید تا بازدید كنندگان آن را مورد مطالعه قرار داده و از آن استفاده لازم را ببرند.

امور کارآموزان:

دانشجويانی كه در رشته حقوق درس می خوانند يا حتی آن هایی كه درسشان تمام شده و به دنبال مکانی در فضای کاری قرار هستند تا تجربياتی را کسب كنند پس خواهان این می باشند كه در دفتر وکیل و در كنار وکیل قرار بگیرند و به کار و کسب تجربه مشغول شوند.

برای این امر بهتر است بخشی در سایت در نظر گرفته شود تا این افراد بتوانند با مراجعه به آن و تکمیل فرم مخصوص آن شانس حضور در دفتر را داشته باشند وکیل هم می تواند با بررسی سوابق و رشته تحصیلی آن ها بهترین فرد يا افراد را از ميان کسانی كه مراجعه كرده اند انتخاب كند. طراحی سایت وکیل در نهایت محبوبیت او و تعداد مراجعه كنندگان را افزایش می دهد.

شاخص های طراحی سایت وکلا

طراحی ساده در عین حال زیبا و جذاب:

مراجعه كنندگان این سایت همه رده سنی ها مثل زن و مرد،پیر و جوان را شامل می شود به خاطر همین این سایت هم باید ساده باشد تا به طور همگانی مطالب آن قابل فهم باشد و هم گرافيک آن زیبا و جذاب باشد كه موجب شود کاربران سریع آن را ترک نكنند و به کاربران دائم تبدیل شوند. طراحی سایت وکلا

ایجاد زمینه ای مناسب برای فعالیت وکلا:

سایت باید به گونه ای باشد كه وکلا بتوانند به آسانی در آن فعالیت كنند و بعضی از هزینه ها مثل هزینه کاغذ در ارائه گزارشات و دريافت اطلاعات حذف كنند و در هر مکان و زمان به آسانی به سایت دسترسی پیدا كنند و هزینه های مورد نياز اطلاع رسانی به موکل را کاهش دهند و وکیل بتواند با يک پيام کوتاه و بدون افت کیفیت، اطلاعات را به موکل گزارش دهد. طراحی سایت وکلا

بهینه سازی سایت:

تنها زیبایی و شکل ظاهری سایت کافی نیست بلكه حضور بازدید كنندگان و افزایش حضور آن ها در سایت يکی از مهم ترین عامل ها برای پیشرفت شماست این امر لازم می كند تا شما سایت را در موتور های جستجو مثل گوگل بهینه كنید تا همگان بتوانند با جستجو در گوگل ان را مشاهده و مورد مطالعه قرار دهند و با کار و حرفه شما آشنا شوند و شما را به عنوان وکیل حقوقی خود انتخاب كنند.

امنیت در طراحی سایت:

امنیت در طراحی سایت مثل مواردی است كه بدون رعایت آن سایت هرچقدر هم مطابق با معيارهای استاندارد طراحی شده باشد، باز هم در خطر هک شدن و در نهایت از ميان رفتن همهی زحمات شما است. امنیت سرور، امنیت شبكه، امنیت اینترنت، امنیت سیستم عامل، امنیت نرم افزار و زيادی از موارد دیگر نقش مهمی در عوامل اولیه ساخت سایت دارند. طراحی سایت وکلا

سایت طراحی شده دارای اطلاعات شخصی زيادی از افراد است و با هک شدن و يا از ميان رفتن آن امکان دارد این اطلاعات مهم و سری به دست افراد دیگری بیفتد كه پيامد بدی برای مدیر سایت خواهد داشت از این رو امنیت سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می توان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت، ثبات و اعتبار يک سایت با توجه به موارد دیگر، امنیت بالای آن سایت است.

قالب اختصاصی و آماده برای سایت:

در دنيای اینترنت شما می توانید از قالب های آماده و از پیش ساخته شده استفاده كنید و این برای طراح های سایت راحت تر است اما در صورتی که شما میخواهید در کار خود حرفه ای و مصمم به نظر بياید و يا يک سازمان در حال پیشرفت و رشد هستید بهتر است هویت يک سایت را متعلق به خود كنید و يک سایت اختصاصی تشکیل دهید. طراحی سایت وکلا

اختصاصی بودن سایت موجب می شود این حس را در مراجعه كننده به وجود بياورد كه سایت يک سایت کپی با مطالب از پیش تهیه شده نیست و به شما اعتماد كند و جزافراد دائم سایت شود. همینطور شما می توانید قالب سایت خود را تغییر دهید و بروز كنید این تغییرات در حال رشد بودن شما را به خوبی نشان می دهد و کاربر به خوبی آن را درک خواهد كرد.

طراحی سایت وکلا همراه با قابلیت چت اینترنتی

يکی دیگر از راه هایی كه می توانید به شکل مختصر به موکلان خود مشاوره دهید يا اینكه بخواهید به سؤالات آن ها پاسخ دهید، استفاده از سیستم چت اینترنتی است. از طریق چت اینترنتی کاربران می توانند سؤالات خود را از شما بپرسند و شما هم در داخل پنل مدیریت سایت خود می توانید این سؤالات را مشاهده كنید و به آن ها پاسخ دهید. از این رو دیگر نيازی نیست كه به تماس های مكرر موکلان برای پاسخ به سؤال های تكراری جواب دهید.

دريافت نماد های اعتماد برای سایت وکیل ها

يکی از اصلی ترین خصوصیت كه سایت وکالت شما باید داشته باشد، نماد اعتماد الکترونيکی است. این نماد باعث اعتماد موکلان به شما می شود. چون باید آن ها اطلاعات مهم پرونده خود را با شما در ميان بگذراند، پس باید اول به شما اعتماد كنند. نماد اعتماد فقط يک لوگو نیست كه در سایت قرار داده می شود. شما باید برای دريافت نماد اعتماد به شکل کامل احراز هویت شوید و از سمت دولت، سایت تأیید شود.

طراحی بخش تعرفه و هزینه های مشاوره برای سایت های وکالت

يکی از خصوصياتی كه سایت باید داشته باشد و می تواند شما را از دیگر سایت های وکلا متمایز كند، صفحه ای است كه هزینه ها و تعرفه های شما را به موکلان توضیح دهد. در این صفحه که در طراحی سایت وکلا درنظر گرفته می شود می توانید هزینه حق مشاوره و يا هزینه پیگیری و پذیرفتن انواع پرونده موکلان را مشخص كنید. همینطور می توانید به آن ها توضیح دهید كه چرا باید این مبلغ را به شما پرداخت كنند.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *