طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

6
شهریور
1401

طراحی وب سایت اختصاصی کردستان یا طراحی سایت php کردستان چیست؟ هزینه طراحی وب سایت اختصاصی کردستان یا طراحی سایت php کردستان چقدر است؟ چرا باید طراحی وب سایت اختصاصی کردستان یا طراحی سایت php کردستان را انتخاب کنیم؟

طراحی وب سایت اختصاصی کردستان یا طراحی سایت php کردستان

سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، در کنار کارشناسان حرفه ای، مکمل ما در تحقق آنچه که یک سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است، ما معتقدیم موارد زیر زمینه ساخت یک سایت بدون نقص در الفباوب را رقم می زند و در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها را تا حد ممکن کاهش می دهد.

  1. طراحی و برنامه نویسی طراحی وب سایت اختصاصی کردستان از 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای سایت ساز موجود مثل جوملا،وردپرس،OpenCart و. . . .
  2. سایت به شکل مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروزرسانی شود
  3. عملیات سئو سایت به شکل کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند
  4. استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز برای میزبانی سایت

مراحل سفارش طراحی وب سایت اختصاصی کردستان یا طراحی سایت php کردستان

برای ثبت درخواست طراحی وب سایت اختصاصی کردستان – طراحی وب سایت php کردستان شما باید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

هزینه طراحی وب سایت اختصاصی کردستان یا طراحی سایت php کردستان

هزینه طراحی سایت به عوامل بسیاری مربوط بوده که در اینجا به شکل خلاصه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم، هزینه خرید دامنه و هاست، هزینه خرید قالب یا برنامه نویسی قالب سایت، هزینه ادمین و پشتیبانی سایت و. . . و بقیه هزینه سایت روی امکانات اضافه ای که شما نیاز دارید روی سایت اجرا شود بستگی دارد. باید ار طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان هزینه تقریبی طراحی وب سایت اختصاصی کردستان –  طراحی سایت php کردستان را دریافت کنید.

پشتیبانی قدرتمند الفباوب در طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

از ویژگی های منحصربفرد خدمات طراحی سایت در شرکت الفباوب می توان سئو و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می شود.

طراحی وب سایت اختصاصی کردستان  طراحی سایت php کردستان چیست؟

طراحی وب سایت php یا اختصاصی در شرکت الفباوب با شاخصه های زیر ارائه می شود:

  • جزو بهترین شرکت های طراحی سایت با امکان برگزاری جلسات حضوری
  • طراحی سایت با php یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
  • طراحی سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامی ک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارايه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی
  • ارائه آموزش های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل
  • استفاده از ایده های روز برای طراحی وب سایت اختصاصی کردستان خلاقانه

مزایای طراحی سایت اختصاصی

  1. یکی از مهم ترین موضوعاتی که در این بخش مطرح می شود موضوع طراحی منحصر به فرد و خلاقانه است. در صورتی که طراحی شما فردی قابل اعتماد باشد شما می توانید اطمینان داشته باشید که نمونه طرح شما بر روی سایت دیگری پیاده نخواهد شد و این امر می تواند شما را در مقایسه با رقبایی که دارید متمایز نماید. همچنین طرح شما کپی شده از سایت های دیگر نیست و افرادی که به عنوان بازدید کننده وارد سایت می شوند با فضای جدید و جذابی رو به رو خواهند شد.
  2. شما می توانید در طراحی سایت اختصاصی از رنگ بندی و قالب بندی های غیر متعارف و خلاقانه فراوانی استفاده نمایید. از دیگر مزایای طراحی سایت اختصاصی این است که این سایت ها معمولا از کیفیت عملکرد و سرعت بالایی برخوردارند زیرا سایت های اختصاصی تنها برای یک فرد یا گروه تولید شده و تمام بخش های آن به دقت مورد بررسی قرار داده می شود.
  3. موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره شود امنیت این گونه سایت ها است. امنیت و مدیریت جزو مزایای طراحی سایت اختصاصی به شمار می آیند. شما به عنوان مدیر سایت می توانید روی تمام بخش های سایت نظارت کامل داشته و مدیریت همه بخش ها را خودتان بر اساس اهداف و سلیقه خود بر عهده بگیرید.
  4. مزیت مهم دیگری که باید به آن ها اشاره شود امکان توسعه سایت در آینده است. وقتی از قالب های آماده استفاده می کنید این امکان وجود دارد که سایت شما امکان توسعه را نداشته باشد و همین امر می تواند در آینده صدمات فراوانی به کسب و کار شما وارد آورد اما در طراحی سایت اختصاصی شما هیچ گونه محدودیتی در این خصوص نخواهید داشت و با توجه به این که کلیه کد نویسی ها به صورت اختصاصی برای شما انجام شده است دسترسی به همه کد ها برای شما و طراحان بعدی که می خواهند سایت را گسترش بدهند فراهم خواهد بود. 
  5. گام بعدی معرفی سایت به موتور های جستجو و بهبود جایگاه آن نزد گوگل است. از مزایای طراحی سایت اختصاصی می توان به این موضوع اشاره نمود که وضعیت سئو سایت بر اساس نوع کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با این اطلاعات همه طراحی ها انجام خواهد پذیرفت.

مشاوره و دریافت زمان برای طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

مشاوره رایگان پروژه و برآورد قیمت ساخت سایت اینترنتی شما در کردستان بطور حضوری و یا تلفنی و یا از طریق اسکایپ توسط کارشناسان خبره شرکت طراحی سایت الفباوب در ساعات کاری شرکت انجام می پذیرد. با توجه به نوع پروژه، سایت طراحی شده همراه با پشتیبانی کامل فنی و نگهداری به همراه خدمات هاست پرسرعت و ثبت دامنه ارائه می شود. تیم های حرفه ای شرکت طراحی سایت الفباوب در همه مراحل طراحی وب و برندینگ شما در فضای آنلاین، در کنار کسب و کار شما خواهد بود تا به نتایج بهتری دست یابید.

هزینه طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

قیمت طراحی وب سایت اختصاصی کردستان با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می شود نسبت به دیگر پروژه ها متفاوت است. طراح سایت امکاناتی که برای یک سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک سایت هزینه نهایی طراحی وب سایت اختصاصی کردستان به کارفرما اعلام می شود.

طراحی وب سایت php کردستان به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه های طراحی وب تیم طراحی و توسعه الفباوب است. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید مخاطبین سایت ها از طریق تلفن های همراه و تبلت، همه پروژه های طراحی سایت الفباوب به شکل طراحی سایت ریسپانسیو پیاده سازی و اجرا می شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش سایت طراحی شده در همه دستگاه های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

در طراحی وب سایت اختصاصی کردستان ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و مخاطب پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه های مختلف همواره رعایت می شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان مخاطبان شبکه های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت ها می شود.

مراحل طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب پلن مناسب طراحی برای کسب وکارشان تردید دارند، به همین برای تیم حرفه ای ما در کنار شماست تا با مشاوره های رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت تر کند.

مراحل خدمات طراحی سایت در شرکت الفباوب به این صورت بوده که در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش الفباوب تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می شود. در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح سایت انجام می شود و جزییات لازم برای انتخاب راه حل مناسب و امکان سنجی طراحی سایت با وردپرس WordPress یا نیاز پروژه به طراحی وب با زیان برنامه نویسی پایتون Python، بررسی می شود. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی سایت الفباوب دعوت می شوند.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامی ک پروژه انتظار می رود طرح شده و مورد بحث قرار می گیرد و پس از آن همه اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می شود. پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی سایت رسما توسط شرکت الفباوب وارد فاز اجرایی می شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم اجرایی طراحی و توسعه قرار می گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده سازی می شود.

مهم ترین خدمات طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

  • پیاده سازی خواسته های جدید، خوب و دشوار

اگر به فعالیت و هدف پیش بینی شده برای سایت خود ایمان دارید و آن را برتر از دیگر خدمات یا سایت های موجود در بین رقبا میدانید، کافیست با انتخاب پلن طراحی وب سایت php کردستان و بیان کلیه نیازها و دغدغه های ذهنی خود آن را به شکلی متناسب و در بستر یک سایت بسیار سریع و مناسب از ما تحویل بگیرید.

به این صورت با رسیدن به مزیتهای رقابتی خاصی که در سایت های مشابه دیده نمی شود، می توانید فاصله خود را با رقبایتان هرچه بیشتر کنید. طراحی وب سایت اختصاصی توسط الفباوب به معنای پیاده سازی کلیه خواستهای پیچیده و جدید برای بهترین بودن در کسب و کار شماست.

  • تکنولوژی پیاده شده در بهترین سایت های جهان

طراحی یک سایت اختصاصی با به کارگیری آخرین نسخه از تکنولوژی های PHP, Javascript برای پیاده سازی سایت های اختصاصی و وب اپلیکیشن ها، اصلی اساسی در بسیاری از شرکتهای بزرگ دنیا نظیر airbnb, dell , godaddy و شرکتهای فعال در کشور خودمان به حساب می آید تا امکان توسعه راحت، و بروزرسانی دائمی سایت همراه با خواسته های نسل جدید میسر شود. الفباوب هم همواره با آخرین نسخه از تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی که پلتفرم تحت پشتیبانی جامعه اوپن سورس است.

  • تبدیل یک سایت کوچک به بزرگ در آینده

امکان دارد احساس کنید که هنوز دارای کسب و کار بزرگی در حد دیگر رقبا نیستید. یا اینکه هزینه و بودجه کافی برای پیاده سازی یک سایت با همه امکانات دلخواه خود را ندارید. جای هیچ نگرانی ای نیست، با انتخاب پلن طراحی وب سایت php کردستان الفباوب، می توانید در ابتدا یک سایت کوچک را با هزینه ای معقول سفارش دهید و در آینده و به کمک قابلیت توسعه بسیار بالای سایت های اختصاصی، رفته رفته ویژگی های دلخواه خود نظیر خرید آنلاین، سایت فروشگاهی آنلاین، باشگاه مشتریان و … را بر روی آن فعال کنید.

این مهمترین مزیت و تفاوت کلیدی سایت های اختصاصی با وردپرسی یا دیگر پلن های دیگر بوده که موجب صرفه جویی بسیار بالای شما در هزینه های آتی ای می شود که برای بهترین بودن در زمینه خودتان خرج می کنید.

  • سرعت لود بسیار بالای طراحی وب سایت php کردستان در الفباوب

سرعت لود بالا و بارگذاری سریع یک سایت، وعده ای بوده که تقریباً همه شرکتهای طراحی سایت به شما می دهند، اما در واقعیت چطور می توان این فاکتور را بررسی کرد؟ کافیست یکی از نمونه سایت های اختصاصی الفباوب را در مقایسه با نمونه های پیشنهادی رقبا یا بهترین سایت های ایران در سایت معتبری مثل GTMetrix بررسی کنید تا کلیه پارامترهای مرتبط با سرعت را بهتر ببینید و از نتیجه این مقایسه مطلع شوید.

سایت های اختصاصی ما با لود تایمی کمتر از 1 ثانیه، خیال شما را برای همیشه از بابت کندی سایت راحت می کنند.

  • ظاهر گرافیکی عالی در طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

طبیعتاً هیچ کس دوست ندارد که سایتی کپی یا مشابه با دیگر سایت های موجود در وب داشته باشد. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و از انبوه قالبهای تکراری، ظاهرهای یکدست و بدون خلاقیت سایت های وردپرسی و دیگر پلنها، یا سایت هایی که بسیار به چشم دیده اید خسته شدید، بهترین گزینه برای شما طراحی یک وسایت اختصاصی است.

در این حالت می توانید طرح و ایده کاملاً اختصاصی خود را که متناسب با رویکرد، هدف، رنگ بندی و هویت سازمانی شماست به ما منتقل کنید تا آن را در قالب بک سایت بسیار قدرتمند و خوب تحویل بگیرید. هیچ شکی نیست که هر برند لوکس دارای هویت خاص خود بوده که این موضوع در بستر سایت تنها با انتخاب پلن طراحی وب سایت php کردستان میسر است.

  • امنیت بالای طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

درست مثل سرعت لود سایت، امنیت هم یکی از فاکتورهای مناقشه برانگیز و به ظاهر نامشخصی بوده که برای سئو سایت مورد اهمیت بوده و بسیاری از شرکتهای دیگر آن را وعده می دهند. اگر از اهل فن دراین رابطه سوال کنید، بدون هیچ شکی امنیت سایت های اختصاصی ای را که در بالاترین رتبه امنیتی قرار می دهند.

این واقعیت، نه باید از حرفهای نقل قول شده، که بر مبنای آمار بسیار پایین هک و نفوذ در این دسته از سایت ها هم پیداست. با یک جستجوی ساده می توانید به انبوهی از راههای سرقت و هک اطلاعات برای ورود به سایت های ارزانی که برپایه سیستمهای مدیریت محتوا نظیر وردپرس و جوملا پیاده شده اند دست یابید و اینجاست که باز هم عیار سایت های اختصاصی بهتر مشخص می شود. پس اگر به حفظ اطلاعات خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما طراحی وب سایت php کردستان است.

شرکت طراحی وب سایت اختصاصی کردستان با سال ها سابقه

شرکت طراحی وب سایت اختصاصی کردستان با سال  ها سابقه به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و با تجربه در زمینه طراحی سایت در کردستان شناخته می شود. شرکت الفباوب با ایجاد تیم های تخصصی طراحی سایت در زمینه های آنالیز سایت، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار، آماده انجام طراحی سایت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل است.

مجموعه الفباوب همواره نهایت تلاش خود را برای موفقیت و رشد کسب و کار مشتریان خود به کار بسته و سایت های بزرگ و موفقی که تا کنون توسط ما اجرا شده و رضایتمندی مشتریان مان گواه این ادعا است.

سئو در طراحی وب سایت اختصاصی کردستان

اولویت بسیار مهم بعد از طراحی سایت، سئو و سئو با رعایت همه استانداردهای مربوط به موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل است. حضور سایت شما در رتبه های بالای گوگل و جذب مشتری بیشتر از ضروریت های غیرقابل انکار است. از جمله خدمات شرکت الفباوب، سئو مبتنی بر دانش، به طور کاملا تضمینی و پایدار است.

شرکت الفباوب طراحی سایت شما را با توجه به الگوریتم های گوگل انجام می دهد تا شما به بالاترین رتبه های گوگل برسید. بررسی کامل اهداف بازاریابی، کسب رتبه در گوگل و به حداکثر رساندن ورودی سایت، تخصص شرکت طراحی وب سایت اختصاصی کردستان است.

طراحی طراحی وب سایت اختصاصی کردستان به صورت ریسپانسیو و اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن و بازی برای موبایلبه طور کاربرپسند و حرفه ای را از گروه الفباوب بخواهید. لازم به ذکر بوده که تمام پروژه های طراحی سایت در شرکت الفباوب به طور ریسپانسیو طراحی شده و با ابعاد و رزولوشن دستگاه های مختلف سازگاری دارد و مخاطبان بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد یا نمایشگر متوسط و یا نمایشگرهای بزرگ داشته باشند، می توانند به راحتی سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به طور کامل دیده شود.

برای طراحی وب سایت اختصاصی کردستان – طراحی وب سایت php کردستان همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *