مراحل طراحی اپلیکیشن

26
آذر
1401

مراحل طراحی اپلیکیشن به چه صورت است؟ برای طراحی اپلیکیشن ار کجا باید شروع کنیم؟ چطور می توانیم یک اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی داشته باشیم؟ آیا پس از اتمام فرایند طراحی اپلیکیشن کارماهم پایان می یابد؟ در این مطلب قصد داریم این دست از سوالات شما را بررسی و با کمک مقاله ای که پیش رویتان قرار دارد به همه آن ها پاسخ دهیم. با ما همراه باشید!

در سال های گذشته  تلفن های همراه به صورت شگفت انگیزی در زندگی افراد تاثیر گذاشته اند هم اکنون پیدا کردن کسی که از موبایل ها استفاده نکند بسیار سخت و شاید غیر قابل باور باشد! موبایل ها تبدیل به رفیق همیشه همراه ما شده اند و ساعات زیادی از روزمان را با آن ها می گذرانیم. این روزها شاهد این هستیم که درصد زیادی از داد و ستد و فعالیت های مختلف به شکل آنلاین و با کمک اپلیکیشن ها صورت می گیرد.

ما با کمک اپلیکیشن ها می توانیم تاکسی بگیریم، غذا سفارش دهیم، خرید کنیم، آموزش های مختلف را دنبال کنیم، کتاب بخوانیم و … ده ها فعالیت دیگر که اپلیکیشن ها در اختیار ما قرار می دهند! اگر شما هم به فکر طراحی اپلیکیشن هستید این مطلب برای خود شماست! مراحل طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن

چرا باید روی اپلیکیشن موبایل سرمایه گذاری کنیم؟

افراد در دنیای پر از رقابت امروزی، جهت تعامل و ارتباط با برندهای محبوبشان از اپلیکیشن های موبایلی استفاده می کنند. این اپلیکیشن ها همه اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار می دهند و منبعی عالی هم برای دسترسی به مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان قدیمی می باشند. با کمک اپلیکیشن آگاهی از برند را در میان مشتریان افزایش پیدا می کند. بعضی از دلایل این سرمایه گذاری به این صورت می باشد:

  • هم اکنون کسب و کارهای زیادی از کانال موبایلی مختلف جهت بازاریابی و تبلیغات آنلاین کمک می گیرند.
  • با کمک اپلیکیشن می توانید محصولات و خدمات خودتان را به بهترین شکل معرفی و عرصه نمایید.
  • مشتریان از اپلیکیشن جهت خرید اینترنتی در هر زمان و مکان بهره مند می شوند. مراحل طراحی اپلیکیشن
  • تلفن های هوشمند با وجود اپلیکیشن ها جهت چت با خانواده، دوستان، فروش محصولات، چک کردن خدمات و … استفاده می شوند.
  • اپلیکیشن کاربر پسند است و استفاده از آن ها برای افراد لذت بخش است.
  • طراحی اپلیکیشن اختصاصی باتوجه به نیازهای کاری شما در شکل گیری روابط انعطاف پذیر و خوشایند با مشتریان نقش بسزایی دارد.
  • با وجود یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود، میزان اعتماد مشتریان و اعتبار برند خود را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهید. مراحل طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن چیست؟ آموزش طراحی اپلیکیشن قدم به قدم

  1. اهداف و نیازهای خود را تعریف کنید

در اولین قدم از مراحل طراحی اپلیکیشن شما باید بدانید که برای چه هدفی و چه نیازی این اپلیکیشن را می سازید و جامعه هدف طراحی شما چه افرادی می باشند. با طی کردن این مرحله به صورت اصولی و صحیح، دیگر کار های اضافه و غیر ضروری در پروژه صورت نمی گیرد و با شکست پروژه روبرو نخواهید شد. مهم ترین مزایای جدی گرفتن این مرحله، تعیین قیمت ساخت اپلیکیشن در ابتدای کار بوده و باعث می شود بتوانید همان ابتدا موارد اضافه را حذف کنید تا هزینه طراحی اپلیکیشن نیز کاهش پیدا کند.

  1. شروع به طراحی اپلیکیشن کنید

شما در مرحله بعدی طراحی اپلیکیشن باید طراحی کلی و مرحله به مرحله از جزییات اپلیکیشن خود را روی کاغذ بیاوید و متوجه شوید که قرار است در هر بخش اپلیکیشن چه کاری انجام گیرد. در این مرحله باید نوع طراحی اپلیکیشن را با شرکت مورد نظر در میان بگذارید و از این طریق بهترین نتیجه را بگیرید.

در الفباوب، مشاوره رایگان برای طراحی اپلیکیشن به شما ارائه می شود و ما در تلاش هستیم با ارائه خدمات به صورت حرفه ای در محیطی قدرتمند به شما برای رسیدن به اهداف کمک کنیم.

  1. درباره اپلیکیشن در حال ساخت خود، همواره به تحقیق ادامه دهید

اولین مسئله ای که باید بررسی شود این است که آیا برنامه ای شبیه شما وجود دارد یا خیر. بررسی این موضوع باعث شده دیگر دچار موازی کار نشده و از آن مهم تر این است که اگر به این مورد توجه نکنید احتمال دارد به عنوان رعایت نکردن قانون کپی رایت دچار مشکلات قانونی و قضایی شوید.

دومین موضوع که باید درباره آن اطلاعات جمع آوری نمود این است که چقدر از برنامه ای که قصد دارید طراحی کنید عملی است. بسیار پیش میاید که روی کاغذ ایده های خیلی خوبی ایجاد می شود اما اجرا عملی آن ها غیر ممکن است. بازاریابی و درآمدزایی  موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

چرا که یک اپلیکیشن هر چقدر هم عالی باشد تا وقتی یک مشتری واقعی نداشته باشد برای شما سودی ندارد. از این رو حتما پیش از انجام کار ساخت برنامه یک مشتری واقعی پیدا کنید و یک قرارداد واقعی برای خودتان به ثبت رسانید. مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. وایر فریم و استوری برد بسازید

اکنون نوبت این است که نقشه راهی برای شروع کار خود ترسیم کرده و کار هایی که قرار است در آینده انجام بگیرد را به درستی میان افراد گروه تقسیم کنید تا هر عضوی با شرح وظایف خود به درستی آشنا شود. همینطور در این مرحله نیاز دارید تا نمونه ای کوچک و آنلاین از اپلیکیشن بسازید تا حدودی از کاری که قرار است در اختیار داشته باشید. مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. طراحی BACK-END را جدی بگیرید

شما بعد از این که ظواهر و یا به اصطلاح همان فرانت اند برنامه خود را طراحی کردید، باید دریابید که از سمت سرور هم چه کار هایی قرار است انجام بگیرد و چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید. در این قسمت شما متوجه می شوید که چه داده هایی قرار است به اپلیکیشن شما ورود و یا از آن ها خارج شود. همینطور در این قسمت به بررسی موارد نیاز اپلیکیشن به ارتباط با سایت ها و اپلیکیشن های دیگر در بستر اینترنت پرداخته می شود. مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. اپلیکیشن را تست و بررسی کنید

حالا وقت آن رسیده که نمونه اولیه را تست کنید و از نقطه ضعف های آن مطلع شوید. بهترین مخاطبان برای این کار خود اعضای گروهتان، همکاران، دوستان و اعضای خانواده خودتان هستند. دلیل این انتخاب این است که افراد نام برده شده بیشتر برای تست وقت گذاشته و با پیگیری و دل سوزی بیشتری این کار را دنبال می کنند. از سوی دیگر اگر تست این نمونه اولیه توسط افراد غیر متخصص  باعث  بی اعتمادی از همان اول نسبت به برنامه شما در صورت بروز مشکل می شود.

  1. BACK-END اپلیکیشن را فراموش نکنید

در این مرحله باید  طراحی مرحله پنجم از بک اند اپلیکیشن خود بر روی کاغذ آورده بودید به مرحله اجرای عملیاتی درآورید. کار هایی که عموما در این گام انجام می شود شامل: طراحی پایگاه داده ها، طراحی سایت و اتصال اپلیکیشن به پایگاه داده و سایت و یا سایت های دیگران است. مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. ساخت ظاهر برنامه

در مرحله هفتم شما بک اند برنامه خود را ایجاد کرده اید، اکنون نوبت این است که فرانت اند یا همان ظاهر برنامه خود را به مرحله ساخت فنی برسانید. در این مرحله حتما از نقطه نظرات افرادی که در مرحله ششم یعنی همان تست شرکت کردند برای بهبود کیفیت نسخه نهایی خود استفاده کنید.

  1. مجددا اپلیکیشن را تست کنید

اکنون در گام نهم نوبت آن است که این نسخه عملیاتی برنامه خود را قبل از این که دست کاربران نهایی برسد تست نموده و مشکلات و نقطه ضعف های آن را برطرف نمایید. اگر این مراحل طراحی اپلیکیشن را به خوبی جلو ببرید می توان گفت در انتها یک اپلیکیشن قدرتمند خواهید داشت.

  1. تغییرات مورد نظر را در اپلیکیشن اعمال کنید

اکنون نوبت این است که آن تغییرات لازمه را اعمال نمایید. اگر قسمتی که باید بهبود یابد مربوط به بخش سرور است باید به متخصص بک اند و اگر مربوط به نمای ظاهری اپلیکیشن است باید به دولوپر فرات اند سپرده شود تا انجام گیرد. پس از طی کردن این مرحله دیگر می توان گفت که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده انتشار و دسترسی است!

  1. اپلیکیشن را منتشر کنید

پس از این که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده شد، نوبت آن است که برنامه خود را در مارکت هایی مانند : گوگل پلی، اپ استور و یا سایت های مختلف منتشر نمایید. هر چه بازاری که می خواهید اپلیکیشن خود را در آن منتشر کنید بزرگ تر و معروف تر باشد، این کار زمان گیرتر و دشوار تر است. محیطی دیگر به نام PRE APPS هم وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا نسخه های ابتدایی برنامه خود را منتشر کرده و از نقطه نظرات کاربران این برنامه در راستای بهبود طراحی اپلیکیشن خود بهره ببرید.

مراحل طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن

عوامل مؤثر بر هزینه طراحی اپلیکشن

همانطور که کمی قبل تر گفتیم، اگر در مراحل طراحی اپلیکیشن پیش از هرچیزی بتوانید نیازهای خود را دقیقا توصیف کنید قیمت طراحی اپلیکیشن به اندازه زیادی به دست می آید. اما در کل باید بدانید که  فهرست مشخصس از عوامل مؤثر بر هزینه طراحی هر اپلیکیشن وجود ندارد. فریلنسر یا طراح اپلیکیشن قبل از طراحی برحسب نیازها و شرایط کسب و کارتان، ساعت کار مورد نیاز را مشخص می کند. امکان طراحی اپلیکیشن در پلتفرم های دورکاری مثل کارلنسر فراهم است. قیمت نهایی هم با توجه به توافق میان کارفرما و فریلنسر متغییر است.

عوامل اصلی تاثیرگذار در هزینه طراحی اپلیکیشن به این صورت می باشد:

  • فیچر و کاربری اپلیکیشن
  • درخواست طراحی اختصاصی اپلیکیشن
  • پلتفرم مورد نظر برای طراحی اپلیکیشن
  • زیر ساخت و مدیریت اپلیکیشن
  • تخصص تیم طراحی اپلیکیشن مراحل طراحی اپلیکیشن
  • هزینه های نگهداری و پشتیبانی اپلیکیشن

در الفباوب، هزینه طراحی اپلیکیشن بسیار منصفانه و رقابتی درنظر گرفته شده است تا شما بتوانید با بهترین هزینه ایده های خود را اجرا کنید. هدف ما پیشرفت کسب و کار شماست و سعی داریم تا اندازه ای که می توانیم درباره قیمت طراحی اپلیکیشن با شما عزیزان به توافق برسیم. پیشنهاد ما این است برای طراحی اپلیکیشن و اطلاع از روند و قیمت های مربوط به آن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست مشاوره رایگان داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن منطقه بیست ساخت اپلیکیشن یاسوج

مراحل طراحی اپلیکیشن

ایده هایی برای تبلیغات بهتر اپلیکیشن ها

این روزها به علت استفاده بالای افراد از موبایل و در نتیجه اپلیکیشن ها، بازارهای بزرگی برای انتشار و به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن ها وجود دارد. اما با این حال بسیاری از برنامه های کاربردی روزانه دانلود شده و مورد توجه قرار می گیرند و بعضی دیگر هم طرفداری ندارند و افراد به سراغ آن ها نمی آیند. به نظر شما دلیل این امر که همه اپلیکیشن ها در یک بستر منتشر می شوند اما تنها بخشی از آن ها مورد توجه قرار می گیرند چیست؟

برای اینکه افراد برنامه های کاربردی شما را از بین صدها برنامه با امکاناتی مشابه انتخاب کنند، باید برنامه تبلیغات و بازاریابی هدفمندی داشته باشید.  معمولا اوج دانلود برنامه های کاربردی چند هفته اول انتشار آن ها است. مراحل طراحی اپلیکیشن

ولی اگر جامعه برنامه کاربردی شما و تلاش های تبلیغات شما به شکل دائمی نباشد، نتایج شما هم کوتاه مدت خواهد بود و نتایجی دائمی کسب نخواهید کرد. شما باید یک برنامه بلند مدت را ایجاد کنید. برای شروع، استراتژی تبلیغات خود را به دو بخش تاکتیک های پیش از راه اندازی و پس از راه اندازی تقسیم کنید.

مراحل طراحی اپلیکیشن÷

تبلیغات اپلیکیشن قبل از راه اندازی آن ها

یک وبلاگ بسازید

وبلاگ یکی از بهترین روش های اشتراک گذاری اطلاعات آنلاین است و شما از طریق آن می تواند با ارسال پست هایی به شکل منظم، مخاطبان را بروز نگهدارید. شما باید به محض ایجاد وب سایت برنامه خود، اقدام به راه اندازی یک وبلاگ هم در کنار آن کنید.

به اشتراک گذاری تجربیات خود در ایجاد برنامه، خوانندگان را درگیر آن خواهد کرد. آن ها احساس می کنند در این فرآیند حضور دارند و شما می توانید از طریق افرادی که با پست ها ارتباط برقرار می کنند، بازخوردی عالی دریافت کنید. مراحل طراحی اپلیکیشن

تبلیغات را مدتی طولانی پیش از انتشار برنامه های خود شروع کنید.

از لحظه ای که مفاهیم و طرح های برنامه کاربردی در ذهن شما کامل می شود، شما باید به فکر تبلیغات آن باشید و بدانید که کاربران ایده آل شما چه کسانی هستند و چرا آن ها باید نرم افزار شما را دانلود کنند و شما چگونه می توانید این کاربران را به دانلود نرم افزار خود سوق دهید. پس به محض اینکه مفهوم برنامه کاربردی در ذهن شما کامل شد، به فکر شروع تبلیغات برای آن باشید.

تبلیغات در اوایل یک برنامه کاربردی می تواند انتظارات را ایجاد کند. مردم همواره جدیدترین و آخرین برنامه های کاربردی بازار را دوست دارند.

بر اساس مطالعاتی که توسط گوگل صورت گرفته است، تنها 40 درصد از کاربران تلفن همراه به جستجوی برنامه های کاربردی از طریق فروشگاه برنامه های کاربردی می پردازند. بقیه افراد تنها برنامه های کاربردی مورد نیاز خود را از طریق ویدئوهای یوتیوب، آموزش های آنلاین و سایر گزینه های دیگر می یابند. مراحل طراحی اپلیکیشن

پس وقتی شما شروع به برنامه ریزی برای تبلیغات خود می کنید زمینه های مختلفی را می توانید تحت پوشش قرار دهید. مراحل طراحی اپلیکیشن

تیزر تبلیغاتی بسازید و پخش کنید!

تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی ویدئویی به روش دیجیتال مارکتینگ برای معرفی کسب و کار می باشد. در واقع یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین شیوه های بازاریابی اینترنتی است. تیزرهای تبلیغاتی به گونه ای ساخته می شوند که کنجکاوی مخاطب را نسبت به چیزی که شما برای تبلیغ انتخاب کرده اید بر می انگیزند. بی شک ساخت تیزر تبلیغاتی یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی شما می باشد.

این روزها هرکدام از ما ویدئوهای تبلیغاتی بسیاری در شبکه های مجازی می بینیم. طی چند روز، یک ویدئو خلاقانه، می تواند در اینترنت پخش و منتشر شود و میلیون ها بازدید داشته باشد و درصد بسیار بالایی از ترافیک اینترنت، صرف تماشای آن ها شود. تیزر تبلیغاتی روز به روز در حال تبدیل شدن به مقرون به صرفه ترین و گسترده ترین راه و شیوه تبلیغاتی است.

شما می توانید تمام طول روز در مورد برنامه کاربردی خود صحبت کنید ولی مردم همیشه می خواهند این چیزها را با چشم خود ببینند. با استفاده از تیزرها و پیش نمایش ها شما می توانید مشتریان را از وضعیت «علاقه مند» به وضعیت «هیجان زده» برای برنامه کاربردی خود ببرید. انسان ها موجوداتی بصری هستند. ویدئوهای بازاریابیی و تصاویر از برنامه های کاربردی شما سبب می شود که مردم به جای تنها شنیدن اخبار در مورد برنامه کاربردی شما، به شخصه آن را ببینند.

شما می توانید از این تکنیک برای رشد یک فهرست ایمیل از کاربرانی که علاقه مند به برنامه کاربردی شما هستند، استفاده کنید. شروع به آماده سازی پرونده های اخبار و آگهی هایی کنید که باید به رسانه ها ارسال شوند. مراحل طراحی اپلیکیشن

شما باید برای تاریخ انتشار برنامه کاربردی خود شروع به آماده سازی پرونده های اخبار و آگهی هایی کنید که باید به رسانه ها ارسال شوند. وب سایت شما باید به طور کامل آماده باشد و باید ویدئوهایی برای ترویج ویژگی های کلید برنامه کاربردی خود داشته باشید و بخشی از محتوای آن هم باید مانند تاریخ انتشار یا پست های وبلاگی باشد. باید با رسانه های مرتبط، اینفلوئنسرهای صنعت خود و وبلاگ های نویس های معتبر برای مصاحبه ها و بررسی برنامه کاربردی خود ارتباط برقرار کنید.

شروع به برقراری تعاملات با مشتریان احتمالی خود کنید

به منظور ایجاد برنامه کاربردی ایده آل، شما باید به نحوی برنامه کاربردی را طراحی کنید تا نیازهای کاربران را برآورده سازد. مردم تنها برنامه هایی را دانلود می کنند که به آن ها به شدت نیاز داشته باشند. مراحل طراحی اپلیکیشن

بنابراین باید در طی فرآیند ایجاد برنامه های کاربردی، بازخورد مخاطبان هدف خود را هم دریافت کنید. به دنبال مشتریان احتمالی و تعامل با آن ها در فرآیند ایجاد برنامه کاربردی خود باشید. از کاربران واقعی بازخوردهایی را از طریق تالارهای گفتمان وب سایت های مرتبط و رسانه های اجتماعی دریافت کنید. شما می توانید از ابزارهای نظارتی هم استفاده کنید که این ابزارها در شناسایی رهبران صنعت به شما کمک می کنند و شما می توانید برای دریافت بازخورد از آن ها هم استفاده کنید. مراحل طراحی اپلیکیشن

برای مثال، بازاستریم با اینفلوئنسرها (افراد معروف در شبکه های اجتماعی که تعداد زیادی دنبال کننده دارند) به منظور دریافت بازخورد در مورد ویژگی های برنامه های تحت وب فعالیت می کند سپس این بازخوردها را در راه اندازی برنامه ها هم اعمال می کند.

مراحل طراحی اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن بعد از راه اندازی آن ها

بررسی های برنامه کاربردی را دریافت کنید

شما می توانید برنامه کاربردی خود را به کانال های ویدئویی و وبلاگ ها برای بررسی ارسال کنید. همینطور می توان ویدئوهای یوتیوبی را درباره چگونگی استفاده از برنامه کاربردی و مقابله با مسائلی خاص ساخت. این موضوع افرادی را جذب می کند که با مسائل خاصی روبرو هستند و این مردم را تبدیل به کاربران برنامه کاربردی شما خواهد کرد. مراحل طراحی اپلیکیشن

وقتی مردم راهنمای قدم به قدم استفاده از برنامه کاربردی شما را برای نیازهای خود ببینند، احتمال بیشتری دارد که از برنامه کاربردی شما استفاده کنید. حتی برنامه های کاربردی ساده هم با وجود دستورالعمل ها و پذیرش های سازمانی می تواند برای بعضی از ارفراد گیج کننده باشد. ارائه دمو یا نسخه ای رایگان ولی محدود از برنامه کاربردی شما برای مشتریان شیوه ای بسیار عالی برای جذب مشتریان علاقه مند و دانلود و استفاده از برنامه کاربردی شما توسط این افراد است.

برجسته باشید مراحل طراحی اپلیکیشن

وقتی کاربران به دنبال اپلیکیشن های کاربردی جدید هستند، برنامه کاربردی شما باید برجسته باشد و سبب جلب توجه آن ها شود. کانال های مختلفی که کاربران برای یافتن یک برنامه کاربردی استفاده می کنند به شما نشان می دهد که هنگام طراحی استراتژی های تبلیغات مختلف باید خلاق باشید.

بازار برنامه های کاربردی با بیش از سه میلیون برنامه کاربردی که برای دانلود در دسترس هستند اشباع شده است. شما باید در این بین متمایز باشید و ایجاد جامعه ای برای بقا در این بازار قاتل امری ضروری است. مراحل طراحی اپلیکیشن

بازخوردهای بیشتری را از مشتریان دریافت کنید

معمولا برنامه های کاربردی در فروشگاه برنامه های کاربردی بر اساس معیارهایی همچون محبوبیت و ارزش مورد رده بندی قرار می گیرند. بنابراین شما قطعا می خواهید طرحی برای دریافت بازخودرهای مشتری را ایجاد کنید و بدین شکل می توانید بررسی های بیشتری برای افزایش احتمال دانلود برنامه کاربردی خود داشته باشید.

شما همینطور باید اطلاعات تماس را در توضیحات برنامه کاربردی خود بگنجانید تا مشتریان بتوانند برای مطرح سازی پرسش ها و ارائه بازخوردها با شما ارتباط برقرار کنند. شما باید برنامه ای را برای دریافت بازخوردها و بررسی های بیشتر از برنامه کاربردی تلفن همراه خود طراحی کنید. مراحل طراحی اپلیکیشن

ولی تنها به خواندن بازخوردها اکتفا نکنید بلکه به بازخوردها پاسخ دهید و موارد مطرح شده در بازخوردها را هم در نظر بگیرید. به مشتریان ناراضی رسیدگی کنید و مشکلات آن ها را رفع کنید تا بدین شکل رضایت مشتری ها را هم افزایش دهید. مراحل طراحی اپلیکیشن

برنامه کابردی خود را برای فروشگاه های اپلیکیشن ها بهینه سازی کنید

40 درصد از افراد از طریق جستجو در فروشگاه های برنامه های کاربردی به دانلود برنامه شما می پردازند به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که برنامه شما برای جستجو در این فروشگاه ها هم بهینه است. از کلمات کلیدی مناسب و خوش ساختار در نام برنامه کاربردی استفاده کنید.

شما همینطور برای افزایش میزان دانلود برنامه کاربردی خود می توانید از بازاریابی هم استفاده کنید. بازاریابی سبب بهبود پدیداری برنامه شما می شوند و بدین شکل زمانی که کاربران به دنبال برنامه هایی مانند برنامه شما هستند، به برنامه شما می رسند و بدین شکل آمار دانلود برنامه کاربردی شما هم از طریق این زمان بندی عالی افزایش می یابد.

مراحل طراحی اپلیکیشن

ما مراحل طراحی اپلیکیشن را به بهترین شکل ممکن پیش میگیریم، همین حالا برای دریافت جزئیات بیشتر فرایند طراحی اپلیکیشن و اطلاع از قیمت ها از طریق شماره های تماس ذکر شده در بخش تماس با ما در بخش پایانی وب سایت با الفباوب، شرکت بزرگ طراحی اپلیکیشن تهران و ایران تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *