مشاوره طراحی سایت تبریز

7
شهریور
1401

مشاوره طراحی سایت تبریز چیست؟ برای مشاوره طراحی سایت در تبریز به کجا مراجعه کنیم؟ آیا مشاوره و پشتیبانی سایت رایگان است؟ دوستان عزیز ما قصد داریم در الفباوب همه سوالات اینچنینی شما پاسخ دهیم. مشاوره طراحی سایت تبریز یکی از مهم ترین مراحلی بوده که پیش از طراحی سایت؛ حین طراحی سایت و حتی بعد از انجام طراحی سایت به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

شما می توانید همین حالا برای مشاوره طراحی سایت با ما در الفباوب تماس بگیرید! خدمات مشاوره کاملا رایگان است!

مشاوره طراحی سایت تبریز با الفباوب – تماس بگیرید

تاکنون بارها پیش اومده که فرد یا شرکتی برای طراحی سایت مورد نیازش، هزینه های هنگفتی رو پرداخت کرده؛ اما به هیچ نتیجه ای نرسیده! چرا این اتفاق افتاده؟ راز موفقیت سایت هایی که داخل نتایج اول گوگل میدرخشند و درآمدهای چند میلیاردی در ماه دارند چیست؟
اگه اطلاعاتی بالایی در زمینه طراحی سایت، کار با پیشخوان وردپرس، سئو، تولید محتوا و رفع ارورهای تکنیکال سایت ندارید، اصلا نگران نباشید. مشاوره طراحی سایت تبریز

الفباوب به عنوان بهترین و کامل ترین شرکت طراحی سایت در تبریز در تلاش است با ارائه بهترین راهکارها و استارتژی های طراحی و پیشرفت سایت به شما برای رسیدن به قله موفقیت کمک کند. شما عزیزان می توانید همین حالا برای مشاوره طراحی سایت تبریز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید. مشاوره طراحی سایت تبریز

مشاوره سایت با کیفیت بالا چه ویژگی هایی دارد؟

اصلی ترین مقوله در زمینه مشاوره طراحی سایت تبریز توجه به کیفیت آن است. طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود تا بتواند در رقابت با بقیه رقبا، جایگاه خود را به دست آورد. به همین منظور در این قسمت به بیان اصلی ترین نکاتی که در این باره باید مورد توجه قرار گیرد خواهیم پرداخت. مشاوره طراحی سایت تبریز

  1. توجه به سرعت سایت: سرعت سایت یکی از اصلی ترین عواملی بوده که لازم است در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. سایت هایی با نرخ پرش بالا و سرعت پایین می توانند آمار بازدید را تا حد زیادی کم کنند.
  2. استفاده از قانون Hick: قانون هیک یک قانون بسیار جالب و در عین حال مناسب بوده که بر طبق این قانون افرادی که حق انتخاب بیشتری داشته باشند و با تنوع بیشتری رو به رو باشند نسبت به افرادی که در خرید با گزینه های محدودتری مواجه می باشند، کمتر خرید می کنند. پس باید طراحی سایت، به طور زیرکانه انجام پذیرد. به این ترتیب می توان با کاهش منوها، محدود کردن قسمت های فرم و تمرکز روی یک فراخوان، عملکرد سایت را بهبود بخشید.
  3. حفظ سادگی سایت: یکی از مهمترین قسمت ها در طراحی سایت، سادگی صفحات آن است. طبق مطالعات صورت گرفته بر روی روند جستجوهای گوگل مشخص شد که بازدیدگنندگان، سایت هایی با پیچیدگی بصری را دوست ندارند و این امر می تواند تاثیر منفی بر روی بازدید از آن داشته باشد. مشاوره طراحی سایت تبریز
  4. توجه به نشانه های بصری: یکی از وظایف اصلی طراحی وب، راهنمایی مخاطبان است. این کار می تواند با دادن وزن متفاوت به عناصر مختلف انجام شود، در نتیجه قادر خواهید بود تا تمرکز را به جایی که می خواهید هدایت کنید.

توجه به نکات عنوان شده در مشاوره طراحی سایت تبریز می تواند مشتریان را هدف مورد نظر خود، که همان افزایش آمار بازدیدهاست، برساند.

مشاوره طراحی سایت و سئو شامل چه مباحثی است؟

مشاوره وردپرس ویژه افرادی که سایت دارند …

  • سرعت لودینگ سایت من خوب نیست. چجوری یک سایت سریع داشته باشم؟
  • چگونه بدون داشتن کد مالیاتی درگاه بانکی بگیرم؟
  • سایت من دچار یکسری اشکالات فنی شده. چجوری رفعش کنم؟
  • بهترین استراتژی سئو برای سایت من چیست؟
  • برای بهبود سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی سایتم چیکار کنم؟
  • امتیاز سایتم در Gtmetrix خوب نیست. چجوری بهترین امتیاز رو بگیرم؟
  • روی چه کلمات کلیدی ای بهتره کار کنم؟ (تحقیق کلمات کلیدی برای شما)
  • چطور می تونم خودم محتوا سئو شده و باکیفتی تولید کنم؟
  • پیشنهاد شما برای بهبود رابط و تجربه کاربری سایت من چیست؟
  • چه جریان های درآمدی ای می تونم برای سایت خودم بسازم؟ مشاوره طراحی سایت تبریز
  • مقالات سایتم رتبه خوبی داره ولی کلیک نمیخوره. چیکار کنم؟
  • تقویم محتوایی رو چطوری آماده کنم؟
  • چجوری گواهی SSL رو برای سایت خودم فعال کنم.
  • سایت من چند بار هک شده. برای افزایش امنیت سایتم چه کارهایی کنم؟

مشاوره آنلاین طراحی سایت برای افرادی که سایت ندارند.

  • چه هاست و دامنه ای بخرم؟
  • چطور مجوز های رسمی مثل اینماد بگیرم؟
  • چه ui / ux ای مناسب زمینه کاری منه؟
  • چیکار کنم تا بتونم با بهترین های زمینه خودم رقابت کنم؟
  • اصول برندینگ رو چجوری باید در سایتم پیاده کنم تا فروش خوبی داشته باشم؟
  • چطور برای خودم بیزینس پلن یا بوم کسب و کار رسم کنم؟
  • سایتم رو چطور طراحی کنم تا بازدیدکنندگان به من اعتماد کنند؟
  • هزینه ساخت سایت مدنظرم چقدر میشه؟
  • روند انجام پروژه طراحی سایت به چه شکله؟ مشاوره طراحی سایت تبریز
  • پیشنهاد شما برای طراحی لوگو برای برند ما چیست؟
  • کجا می تونم نمونه کارهای طراحی سایت ریسپانسیو رو مشاهده کنم؟

دوره آموزش تولید محتوا

چرا مشاوره طراحی سایت تبریز برای صاحبان مهم است؟

صاحبان کسب و کارها، آموزش، خدمات،برندهای معتبر و… برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز به تبلیغات برنامه ریزی شده و اصولی دارند تا با در دسترسی به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و … از ابزار و لوازم تکنولوژیک هر فردی فورا با احساس نیاز به یک کالا یا خدمت آن را جست و جو کند و بیابد. مشاوره طراحی سایت تبریز

پس این یک فرصت مناسب و مهم برای برند ها و…است تا از طریق سایت، مجموعه و خدمات خود را به بهترین شکل معرفی کنند تا مشتریان خدمات لازم را دریافت کنند و در واقع آن ها را به عنوان مشتری همیشگی جذب کنند. فایده داشتن سایت در کنار افزایش فروش حضوری و فیزیکی کمک می کند تا هر مجموعه تبلیغات موثر و در دسترسی برای معرفی محصول و خدمات در دنیای مجازی داشته باشد.

چرا باید قبل از شروع طراحی سایت مشاوره بگیرید؟

مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت ساختن سایت را می داند اما شما را نمی شناسند. او در مورد صنعت، زمینه کاری، نگرش ها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. پس بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که امکان دارد چکش کاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی بوده که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.

مشاوره برای زمان و هزینه

مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان بندی و منابع خودتان برنامه ریزی کنید. برآورد هزینه سایت و همین طور تعرفه های قیمت گذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی بوده و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دسته بندی می کند که امکان دارد نیاز شما در هیج یک از این دسته ها نباشد.

مشاوره خوب و اصولی کمک می کند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همین طور زمان بندی اجرا امکان دارد کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می توند این خطا را هم به حداقل برساند. مشاوره طراحی سایت تبریز

مشاوره برای کاهش اشتباهات

تجربه نشان داده که اکثر تعارض های بین مشتری و کارفرما به دلیل عدم شناخت طرفین از شرایط یکدیگر و در نتیجه ذهنیت های مبهم طرفین نسبت به یکدیگر ایجاد می شود. قراردادها و توافق های حقوقی اگرچه در جریان هر کاری که دو یا چندطرف در آن درگیر می باشند می تواند وظایف و تعهدات طرفین را به خوبی مشخص کند اما برای همین موضوع هم نیاز بوده که با دقت و وسواس عمل کنید و اینجاست که یک مشاور خوب نقش مهمی در به حداقل رساندن اختلاف هایی که امکان دارد طولانی شود ایفا می کند.

مشاوره طراحی سایت، یکی از امور بسیار مهمی بوده که پیش از هرگونه اقدامی برای طراحی سایت، لازم است تا بدان پرداخت. زیرا بدون مشاوره، حتی اگر مجری طراحی و اجرای سایت شما، شرکت مایکروسافت هم که باشد، باز هم امکان دارد شما را به هدفتان نرساند.

مشاوره طراحی سایت به منظور تبادل اطلاعات و همفکری کارفرما با فردی مطلع در زمینه طراحی سایت و راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است. اطلاعاتی که موجب زمینه سازی تصمیم های بهتر، هزینه های کمتر و مسیرهای میانبر خواهد شد.
مشاوره طراحی سایت تبریز پس از در دسترس قرار دادن تارنمای طراحی یک سایت برای شما، در نهایت موجب افزایش رتبه و بالابردن ترافیک سایت شما که هدف و غایت هر کارفرمایی از تاسیس یک سایت است خواهد شد.

در صورتیکه طراحی یک سایت متناسب با آخرین متدها و استانداردهای روز دنیا باشد، قطعا شانس شما در افزایش رتبه در لیست نتایج گوگل بالاتر خواهد رفت. پس نقش مشاوره در زمینه طراحی یک سایت را نادیده نگرفته و پیش از هرگونه اقدامی نسبت به کسب اطلاعات از طریق تماس با یک مشاور اقدام کنید. تیم الفباوب با در اختیار داشتن مشاورانی مجرب و با تجربه، آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت است. نیاز است با ما در ارتباط باشید.

اکنون که به اهمیت وجود مشاور در روند طراحی و ساخت سایت پی ببردید لازم بوده که با بعضی مشکلات و سوالات که امکان دارد برای هر وب مستری در روند دیزاین سایت و در ارتباط با مشاور به وجود بیاید آشنا شوید: مشاوره طراحی سایت تبریز

 تکیه به اطلاعات رایگان اینترنت درست نیست!

از آن جایی که بسیاری از افراد برای صرف هزینه های مالی در این زمینه مردد می باشند تلاش می کنند با زیر و رو کردن اطلاعات اینترنت یک سری اطلاعات اولیه بدست بیاورند اگر اطلاعات درون نت بسیار مبتدی و کلی بوده و عملا تنها در زمینه تئوری کاربرد دارند. در روند راه اندازی و طراحی سایت شما نیاز به اطلاعات ثانویه ای دارید که به جز یک مشاور خبره و آگاه کسی نمی تواند آن ها را به شما انتقال دهد.

 مشاوره طراحی وب همیشه خوب نیست!

توجه داشته باشید که بسیاری از موسسات طراحی سایت تنها نقطه مثبت شان معروف بودن آن ها است! برای پیدا کردن یک مشاور خوب باید تلاش کنید زیرا بسیاری از مشاوران در اثر بی تجربگی یا کمبود اطلاعات، شما را به اشتباه راهنمایی می کنند و در آینده نه چندان دور یا در اثر دل سرد شدن یا در اثر ضرر های زیاد مثل دیگر وب مستر های ایرانی سایت را به فراموشی می سپارید و کسب و کاری که ممکن بود اقتصاد شما دگرگون کند ویران می شود. یک مشاوره باید به سه اصل دانش، تخصص و تجربه مسلط باشد تا بتواند شما را به بهترین شکل رانمایی کند.

 علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

بسیاری از ما وقتی سایت با مشکل جدی مواجه می شود تازه به یاد مشاوره طراحی سایت تبریز می افتیم اما اگر زمان طلایی مشاوره گرفتن در این زمینه قبل از ساخت سایت است. مطمن باشید اگر از ابتدا با کمک مشاور به طور اصولی و استاندارد سایت را راه اندازی کنید در آینده مشکلات احتمالی سایت کم تر می شود و در نتیجه در هزینه ها هم صرفه جویی می شود.

 برای راه اندازی و طراحی سایت عزمتان را جزم کنید

تنها زمانی می توانید بهترین مشاوره را انجام دهید که تصمیم را برای پیاده سازی سایت گرفته باشید و مردد نباشید. زیرا وقتی هدف برای خودتان مهم نباشد برای مشاور طراحی سایت هم مهم نیست!اگر در این زمینه مردد هستید، از آن جایی که قرار است در این فرایند پول و زمان را صرف کنید ضروری بوده که با کمک یک مشاور طراحی سایت به یک جمع بندی مفید و جدی برسید و سپس کار را به طور رسمی شروع کنید.

 با یک تجربه نا خوشایند نا امید نشوید!

در فرایند پیدا کردن یک مشاور طراحی سایت آگاه و حرفه ای امکان دارد با مشاورانی مواجه شوید که به هر دلیلی نتوانید همکاری را با آن ها ادمه بدهید و اولین و آخرین جلسه مشاوره انجام شود اما در هر صورت شما چیزی را از دست نداده اید زیرا، هر مشاور اطلاعات کمیاب و تضمینی دارد و این اطلاعات کسب شده مطمئنا در آینده کاری برای شما مفید خواهد بود. مشاوره طراحی سایت تبریز

چه سوالاتی در جلسه مشاوره طراحی سایت تبریز بپرسیم؟

هرگز در مورد موارد عمومی، مشاوره نگیرید. مشاوره شما لازم بوده که تخصصی و خوب باشد. حتما راجع به زمینه کاری خودتان مشاوره بگیرید و از قبل سوالات خود را مشخص کرده و در جلسه مشاوره بپرسید. مشاوره طراحی سایت می تواند مبنایی باشد برای شروع همکاری طولانی مدت با مجموعه سئوسازی که بعدها می توانند سایت شما را راه اندازی کنند.

برای انجام روند مشاوره طراحی سایت چه مراحلی باید انجام بشود؟

  1. یافتن مرکز مشاوره یا مشاور طراحی سایت
  2. ثبت درخواست مشاوره(به طور حضوری یا غیر حضوری)
  3. پرداخت هزینه مشاوره
  4. برگزار شدن جلسه مشاوره(به طور آنلاین،حضوری،تلفنی،چت و پیامک و…) مشاوره طراحی سایت تبریز
  • باید قبل از شروع جلسه مشاوره سوالات و مواردی که قصد دارید از مشاور بپرسید لیست کنید تا هم در زمان صرفه جویی شود و هم موردی از قلم نیفتد!
  • امروزه در ایران اپلیکیشن ها و سایت های زیادی برای مشاوره طراحی سایت وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید به بهبود و پیشرفت سایت کمک کنید.

مشاوره آنلاین طراحی سایت

در صورتیکه نیاز به دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت دارید اما فرصت حضور در جلسات مشاوره حضوری را ندارید، می توانید نسبت به دریافت خدمات مشاوره آنلاین طراحی سایت اقدام کنید
هدف اصلی تیم الفباوب، ارائه خدمات مشاوره صحیح و مناسب و راهنمایی شما عزیزان در زمینه چگونگی طراحی سایت و رعایت استانداردهای این زمینه، برای نیل به هدف خود که همان برند سازی است، است. بدین منظور می توانید جلسات مشاوره خود را در بستر تماس های اینترنتی و یا مشاوره از طریق چت پیامرسان ها انجام داده و کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

همکاران ما در تیم الفباوب، آماده پاسخگویی با نیاز شما عزیزان در زمینه مشاوره آنلاین طراحی سایت می باشند. نیاز است با ما در ارتباط باشید. مشاوره طراحی سایت تبریز

خدمات مشاوره طراحی سایت تبریز الفباوب

اگر نیاز به خدمات مشاوره طراحی سایت دارید، این خدمات را در الفباوب می توانید به طور رایگان دریافت کنید. همکاران ما آماده هماهنگی برای قرار حضوری، تلفنی یا آنلاین برای مشاوره در زمینه طراحی سایت، نرم افزار و دیجیتال مارکتینگ می باشند. هدف الفباوب از ارائه خدمات مشاوره طراحی سایت، راهنمایی صحیح مشتریان و در ادامه جذب پروژه های آن ها است. موارد قابل اهمیت در جلسه مشاوره با الفباوب شامل موارد ذیل است:

  1. موضوع فعالیت شرکت شما
  2. مشخص دقیق گروه مخاطبین
  3. نحوه ارائه محصولات و خدمات به مشتریان مشاوره طراحی سایت تبریز

مراحل مشاوره برای طراحی سایت شما

  1. گفتگوی آنلاین یا تلفنی
  2. ارسال بریف طراحی سایت برای مشتری از طرف الفباوب
  3. بررسی بریف تکمیل شده مشتری
  4. جلسه حضوری برای مشخص دقیقتر موارد یاد شده
  5. ارائه نمونه کارهای مختلف توسط ما به مشتری
  6. انعقاد قرارداد
  7. ادامه جلسات برای تکمیل سایت و ارائه یک کار کامل به مشتری
  8. مشاوره و آموزش نحوه استفاده از سایت به طور اصولی

خروجی جلسه مشاوره طراحی سایت تبریز چیست؟

در طول جلسه مشاوره طراحی سایت؛ مخاطبین، اهداف کسب و کار، امکانات مورد نیاز و رقبا مشخص می شوند. در انتهای جلسه لیستی از نیازهای کسب و کارتان از طرف الفباوب در اختیار شما قرار می گیرد.

در این لیست کارها، خدمات و امکاناتی که برای موفق شدن در فضای مجازی نیاز دارید برای شما مشخص شده اند. همین طور اطلاعات کاملی از زمان بندی، مراحل طراحی ضمیمه و هزینه طراحی سایت هم در آنجا شرح داده می شود. این جلسات مشاوره طراحی سایت برای شفاف سازی فرآیند طراحی سایت و پاسخ گویی به نیاز مشتریان برگزار می شوند.

 

اگر به مشاوره طراحی سایت تبریز نیاز دارید، همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *