پشتیبانی سایت کرمانشاه

6
شهریور
1401

پشتیبانی سایت کرمانشاه چیست؟ هزینه پشتیبانی سایت کرمانشاه چقدر است؟ چرا باید پشتیبانی سایت کرمانشاه را انتخاب کنیم؟ مزایای پشتیبانی برای سایت چیست؟ چرا اصلا باید پشتیبانی سایت کرمانشاه الفباوب را انتخاب کنیم؟

پشتیبانی سایت کرمانشاه

پشتیبان سایت اولین وظیفه ای که دارد طراحی سایت است. پس از آن مهم ترین کار پشتیبانی از سایتی که طراحی کرده است. منظور از پشتیبانی سایت چیست؟ پشتیبانی سایت شامل وظایفی بوده که مربوط به نگهداری و توسعه سایت که طی برنامه ریزی کوتاه و طولانی مدت انجام می شود، است.

مراحل سفارش پشتیبانی سایت کرمانشاه

برای ثبت درخواست پشتیبانی سایت کرمانشاه شما باید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

هزینه پشتیبانی سایت کرمانشاه

هزینه طراحی سایت به عوامل بسیاری مربوط بوده که در اینجا به شکل خلاصه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم، هزینه خرید دامنه و هاست، هزینه خرید قالب یا برنامه نویسی قالب سایت، هزینه ادمین و پشتیبانی سایت و. . . و بقیه هزینه سایت روی امکانات اضافه ای که شما نیاز دارید روی سایت اجرا شود بستگی دارد. باید ار طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان هزینه تقریبی پشتیبانی سایت کرمانشاه را دریافت کنید.

طراحی سایت شرکتی

پشتیبانی سایت کرمانشاه چیست؟

پشتیبانی سایت یعنی اینکه به شکل مرتب، سایت را از لحاظ مشکلات و خطاها بررسی کرده و آن را به روز و مرتبط نگه داریم. این کار باید به طور مداوم انجام شود تا بتوانید سایت کارآمد و به روزی داشته باشید و سئو و رتبه بندی سایت را بهبود ببخشید.

شرکت های بزرگ و کوچک به منظور تعامل و حفظ مشتری، باید به حفظ و نگهداری سایت، اهمیت دهند. شاید بریدن گوشه عکسها و گذاشتن چند تصویر اسلایدر برای کسب و کارها و استارتاپ ها کار آسانی باشد، اما نگهداری سایت بخشهای مهمی دارد که باید بررسی شود و مورد توجه قرار گیرد.

نگهداری و سلامت سایت، مثل سلامتی در انسان است. اگر به مدت طولانی، چک آپ های منظم صورت نگیرد، امکان دارد مشکلات و بیماریها به صورت یکباره ظاهر شوند و سلامتی به خطر بیفتد. در مورد سلامت سایت هم به همین صورت است. به همین دلیل نیاز به بررسیها و بروزرسانی های منظم وجود دارد که شرکت ها و افرادی که خدمات پشتیبانی سایت ارائه می دهند به خوبی این کار را انجام می دهند. نظارت منظم سایت، یک شرط لازم است تا بتوانید بدون نقص به کسب و کارتان ادامه دهید.

انواع پشتیبانی سایت کرمانشاه

پشتیبانی سایت به شکل کلی شامل دو نوع پشتیبانی می شود. پشتیبانی محتوایی سایت و پشتیبانی فنی سایت.

پشتیبانی محتوایی و پشتیبانی فنی سایت

پشتیبانی محتوایی سایت شامل کلیه خدمات پشتیبانی می شود که به محتوای سایت مربوط می شود. پشتیبانی محتوایی به شکل کلی شامل بهبود استراتژی محتوا، انتشار محتوا به صورت منظم، اصلاح نوشته های قبلی و بروز کردن آنها، بروز کردن اطلاعات سایت و. . . است.

پشتیبانی محتوایی سایت باید براساس استراتژی سئو و کلمات کلیدی هدف انجام می گردد. ارسال محتوای هدفمند به طور منظم که سبب افزایش رتبه بندی در گوگل می شود.

پشتیبانی فنی سایت به خدماتی گفته می شود که مربوط به مسائل فنی هاست و دامین، برنامه نویسی، امنیت سایت و آپ بودن سایت می باشند.

خدمات پشتیبانی فنی سایت به شکل کلی شامل رفع مشکلات و خطاها و باگهای سایت، بررسی بالا بودن سایت، بررسی مشکلات امنیتی سایت و رفع آنها، بهبود سرعت سایت، نصب افزونه های مورد نیاز که بخصوص در پشتیبانی سایت وردپرس اهمیت دارد، بروزرسانی سایت و رفع حفره های امنیتی و. . . است.

پشتیبانی سایت کرمانشاه (Support) چیست؟

پشتیبانی سایت چیست؟ و وظایف تیم پشتیبانی سایت چیست؟ پشتیبانی سایت شامل سه بخش، پشتیبانی فنی، پشتیبانی سئو و پشتیبانی محتوایی است. اعمالی که برای صحت عملکرد و کارکرد درست سایت انجام می شوند هم، شامل پشتیبانی سایت است. وظایف تیم پشتیبانی سایت برای هر نوع سایتی متفاوت و الزامی است. خوب است بدانید که؛ امروزه اهمیت پشتیبانی سایت، بسیار بیشتر از خود طراحی سایت تخصصی است زیرا اگر سایتی بدون پشتیبانی و یا به همراه پشتیبانی بد باشد مطمئنا آن سایت نمی تواند درست وظایف خودش را در مقابل مخاطبان و بازدید کنندگان سایت ایفا کند.

پس از تحویل سایت به صاحب سایت، خدمات و وظایف تیم پشتیبانی به صورت رایگان یا با دریافت قیمت پشتیبانی سایت در یک بازه زمانی محدود آغاز می شود. با بیان ساده تر، به مجموعه ای از خدمات که توسط شرکت ها به صاحبان سایت ارائه می شود، وظایف تیم پشتیبانی سایت گفته می شود. این وظایف در قرارداد پشتیبانی سایت به صورت کاملا شفاف و دقیق بیان خواهد شد.

بسیاری از شرکت ها خدمات پشتیبانی فنی را برای سایت هایی که قبلاً فروخته اند در نظر میگیرند که این خدمات یا به طور رایگان در یک بازه زمانی مشخص یا با پرداخت هزینه ارائه می شود. معمولا پشتیبانی از طریق ایمیل، تیکت و شبکه های اجتماعی به واسطه نرم افزار یا سایت، ارائه می شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها از ” پشتیبانی فنی ” برای رفع مشکلات احتمالی درون سازمانی خود استفاده می کنند. پشتیبانی سایت کرمانشاه

در حال حاضر خدمات و وظایف تیم پشتیبانی سایت هم به طور آزاد در اینترنت قابل دسترس بوده که این خدمات هم به دو صورت رایگان و پولی ارائه می شوند.

سایت بدون پشتیبانی یا با پشتیبانی بد؟

مطمئنا یک سایت بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر ایجاد مشکلات ریز و درشت باشد. در صورت اتفاق افتادن هر مشکلی صاحب سایت تنها کاری که می تواند انجام دهد دیدن از دست رفتن مشتریان و مخاطبین سایت خود است.

حتی اگر یک سایت دارای پشتیبانی باشد ولی تیم پشتیبانی به خوبی طبق وظایف خود عمل نکند مخاطبان و مشتریان آن سایت به صورت دوره ای باید مشکلات سایت را برای چند روز تحمل کنند چون تیم پشتیبانی یا وقت کافی یا دانش کافی یا تجربه کافی برای برطرف کردن مشکل سایت را ندارند. به این ترتیب چیزی جز دردسر عاید مخاطبین سایت نخواهد شد از آن طرف برندینگ منفی نصیب کارفرما خواهد شد که شاید از دید بعضی صاحبان سایت پنهان مانده باشد. بد نیست چند مشکل را در طول این دوره بد مرور کنیم.

  • شده تا به حال پروسه خرید سایت شما به مشکل بخورد و هرچی با طراح سایت تماس میگیرید پاسخ ندهد؟ پشتیبانی سایت کرمانشاه
  • شده تا به حال سایت درست لود نمی شود و اضطرار این مسئله را به پشتیبان اعلام می کنید ولی با خونسردی میگوید فردا بررسی می کنیم؟ (فردا؟؟!! اونم تازه بررسی می کنید؟!!)
  • شده وقتی یک بخشی از سایت رو درست می کنن ۱ جای دیگه اش به هم بریزه؟ (یعنی سایت رو یک تست هم نمی کنید بعد انجام کار؟)
  • شده پشتیبان ۴ روز نه تیکت جواب بده نه تماس و نه پیامک نه تلگرام سین کنه و نه واتس آپ نه هیچ جای دیگه ای؟؟ (کجایی آخه؟)
  • شده تا حالا هاستینگ بهت تیکت بزنه و بگه مشکل از سایت هست و کسی نباشه که این مشکل رو برطرف کنه و طراح هم پشتیبانی نکنه؟ پشتیبانی سایت کرمانشاه
  • بله حتما ۹۹ درصد کسانی که سایت به همراه پشتیبانی بد و یا بدون پشتیبانی دارند به این مشکل خوردند و اون ۱ درصد هم اگه نخوردند منتظر باشند چون هیچ سایتی به صورت مداوم پایدار نیست و با آپدیت های روزانه و هفتگی نیاز به پشتیبانی دارند.

بدون پشتیبانی چه خطراتی برای سایت به وجود می آید؟

چه اتفاقی می افتد اگر ما سیستم مدیریت محتوا و یا پلاگین های سایت را بروزرسانی نکنیم. هکر های همیشه به دنبال راهی برای نفوذ به سایت ها می باشند. پس آن ها این حفره ها را در کدهای سیستم های مدیریت محتوا و پلاگین های نصب شده در آن جستجو می کنند.

اما از سوی دیگر فعالان زمینه امنیت نرم افزار هم با شناسایی این حفره ها به استفاده کنندگان از این محصولات اخطار داده و با ارائه نسخه جدید که این مشکل امنیتی و یا عملکردی که در آن حل شده، سایت های زیادی را از آسیب ایمن می کنند. پس بروز بودن قسمت پلاگین و سیستم مدیریت محتوا امری دائمی و ضروری است. پشتیبانی سایت کرمانشاه

اسپم ها هم مشکل دیگری می باشند که اغلب سایت ها با آن مواجه می شوند. معمولا این مسئله بخاطر پلاگین ها بوجود می آید. اسپم ها برای یک سایت می توانند بسیار پر هزینه باشند. چون مرورگرهای اینترنت مثل کروم، در زمان ورود مخاطب به یک سایت در صورت وجود مشکل امنیتی و اسپم به مخاطب اخطار می دهند و به احتمال زیاد مخاطب به سایت اطمینان نکرده و سایت را ترک می کند.

پس سایت شما بازدید کننده و اعتماد با ارزش آن را از دست خواهد داد. از آن مهم تر موتور جستجوگر گوگل با شناسایی یک سایت حاوی اسپم یا یک سایت ناامن رتبه آن را در صفحه نتایج جستجو به علت ایمن نبودن کاهش می دهند. حتی نا امنی یک سایت می تواند آن سایت را از لیست نتایج جستجو حذف کند. پشتیبانی سایت کرمانشاه

از سوی دیگر کیفیت عملکرد سایت ها امکان دارد در طول زمان تغییر کند. این مسئله می تواند به دلایل مختلفی صورت پذیرد. مثل ا استفاده از یک هاست اشتراکی کم کیفیت، افزایش ترافیک و مخاطبین سایت و یا وجود یک کد و یا پلاگین (در اثر آپدیت) می تواند سرعت و عملکرد سایت را تضعیف کند. در این زمان بوده که سایت نیاز به بررسی، تشخیص و درمان توسط یک حرفه ای وب را دارد.

حمله هکر ها که ما در دارکوب تجربه مقابله با آن ها را داریم. مسئله ایی خیلی متداول نیست اما گاهی برای سایت ها به دلایل مختلف به وجود می آید. مثل ا حمله DDOS که درخواستهای مختلفی را به سرور سایت ارسال می کند.

از آنجایی که هاست و سرور در پاسخگویی به تعداد درخواست و بازدید کننده محدودیت دارد، با افزایش این درخواست های جعلی و یا حمله سرور قابلیت ارائه خدمات را از دست می دهد در نتیجه سایت از سرویس دهی خارج می شود. در این زمان سایت به یک حرفه ای امنیت وب نیاز دارد تا بتواند حملات هکر ها را محدود و یا کاملا متوقف کند، تا سایت بتواند به خدمات دهی به مشتریان ادامه دهد.

وظایف شغلی پشتیبان فنی سایت

پشتیبان یا ادمین سایت به پاسخگویی و چت با مخاطبین سایت، مدیریت و حفاظت از عملکرد، ظاهر و محتوای سایت می پردازد. همین طور پشتیبان های فنی و تخصصی تر، بیشتر به جنبه های فنی حفاظت از سایت مثل رفع مشکلات سروری، بروزرسانی بخش های قابل مشاهده سایت و طراحی و اضافه کردن بخش های جدید می پردازند. پشتیبانی سایت کرمانشاه

  • پاسخگویی به مشتریان

پاسخگویی و چت با مشتریان، پاسخگویی به تیکت ها و ایمیل ها و حل مشکلات آن ها، تایید، ویرایش یا حذف اکانت ها، پروژه ها، فایل ها، اطلاعات و… مشتریان، انتقال پیشنهادات و انتقادات مخاطبان (مثل گزارش باگ های سایت) به تیم های فنی، بازاریابی و مدیریت سایت و تهیه گزارش های مربوطه، از جمله وظایفی بوده که یک پشتیبان سایت می تواند انجام دهد. پشتیبانی سایت کرمانشاه

  • مدیریت زیر ساخت سایت

پشتیبان باید هاست را راه اندازی کند، دسترسی به سایت را برای مخاطبان فراهم کند، سرورهای خبری و ایمیلی را مدیریت کند و ارتباط میان پایگاه های داده ای و دیگر مؤلفه های بک اند را برقرار کند. او باید بازدید کنندگان و مراجعان را با سایت آشنا نموده و از عملکرد بی نقص سایت، اطمینان پیدا کنند. پشتیبانی سایت کرمانشاه

  • نظارت بر عملکرد سایت

پشتیبان های فنی به شکل مستمر، عملکرد سایت را با توجه به معیارهایی مثل زمان بارگذاری و فضای حافظه مصرفی مورد ارزیابی قرار می دهند. آن ها فراتر از جنبه های فنی به بررسی بازخورد، کارایی و ترافیک سایت پرداخته و حتی عملکرد تکنیک های بازاریابی مثل خبرنامه و سئو را بررسی می کنند تا مخاطبان بیشتری را به سمت سایت بکشانند. پشتیبانی سایت کرمانشاه

  • تولید و بروزرسانی صفحات وب

پشتیبان فنی به خوبی با کدنویسی های مربوط به طراحی سایت آشنایی دارد و از آن به منظور اضافه کردن یا تغییر محتوا و چیدمان سایت استفاده می کند. آن ها برای اعمال تغییرات بزرگتر مثل توسعه سایت، قادر به اضافه کردن صفحات جدیدی می باشند که خودشان طراحی کرده اند.

طراحی سایت با وردپرس

پشتیبانی سایت را به چه شرکتی بسپاریم؟

طراحی و ایجاد یک سایت تنها یک قدم در برای توسعه کسب و کار است. پشتیبانی و نگهداری سایت قدم بعدی بوده که از خود طراحی سایت مهمتر است. پشتیبانی سایت کرمانشاه

به همین دلیل پشتیبانی باید توسط تیمی انجام شود که سابقه و تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد؛ یکی از اصلیترین ویژگی های تیم پشتیبانی، داشتن دانشی به روز شده، تلاش و تجربه زیاد است. حتی تجربه کافی هم برای تیم پشتیبانی کافی نیست. باید تجربه زیادی در زمینه رفع مشکلات سایت داشت.

از آپدیت های مداوم سرور و هاستینگ و اشراف کامل تیم پشتیبان به آپدیت ها و سینک شدن سایت با سرور گرفته تا رفع مشکلات ساختاری و قالب و پلاگین های سایت. همین طور درخواست قراردادی مشخص با لیست وظایف شفاف تیم و همین طور SLA پشتیبانی حق صاحب سایت بوده که نسبت به آن ها باید کاملا آگاه باشید. البته که قیمت پشتیبانی سایت هم نکته مهمی است، ولی باید در نظر داشت که میزان کیفیت خدمات و برند شرکت ها تاثیر مستقیمی در تعرفه پشتیبانی سایت دارد. پشتیبانی سایت کرمانشاه

شرکت الفباوب با سال ها در زمینه طراحی انواع سایت ها و پشتیبانی حرفه ای خود در این زمینه می تواند گزینه مناسبی برای سپردن همه دغدغه های سایت شما باشد. زیرا رضایت مشتریان و همین طور داشتن مشتریان وفادار چند ساله این شرکت به خوبی بیانگر این موضوع است.

پشتیبانی سایت شرکتی پشتیبانی سایت کرمانشاه

پشتیبانی سایت شرکتی شما شامل بروزرسانی، رفع مشکلات، درج محتوا و پیگیری برای نمایش آن (آپ بودن سایت شما) می شود. با توجه به این که در کسب و کارهای مختلف سایت های شرکتی امکانات متفاوتی را به بازدید کنندگان ارائه می کنند، نیازهای شما در پشتیبانی سایت شرکتی هم امکان دارد متفاوت باشد.

البته بخشی از پشتیبانی سایت شرکتی معمولا توسط طراح سایت و در سال اول به طور رایگان انجام خواهد شد.

نیازهای سایت های شرکتی معمولا در قالب بروزرسانی و درج محتوای مربوط به زمینه کاری شما انجام می پذیرد. با توجه به این که سایت های شرکتی نسبت به سایت های فروشگاهی و یا خدماتی نیازمند برنامه ریزی خیلی پیچیده ای برای تولید محتوا و بروزرسانی سایت نیستند، شما می توانید این سایت شرکتی خود را با کمترین هزینه مدیریت کنید. پشتیبانی سایت کرمانشاه

پشتیبانی سایت فروشگاهی

پشتیبانی این نوع سایت ها هم به چند بخش پشتیبانی فنی، پشتیبانی و مدیریت کالاها (از لحاظ درج اطلاعات محصول و بروزرسانی قیمت محصولات ) تقسیم می شود.

پشتیبانی سایت محتوایی

مهم ترین مواردی که در پشتیبانی سایت محتوایی (مجله ای) باید در نظر بگیرید:

  • این نوع سایت ها به شکل معمول بیشتر از هر چیزی نیاز به یک تیم تولید محتوا قوی دارند.
  • برای پشتیبانی این نوع سایت تولید محتوا مستمر بیشتر از هر چیزی به شما کمک می کند.
  • با توجه به بازدید بالای این نوع سایت ها نیاز به یک شرکت هاستینگ قوی دارید. پشتیبانی سایت کرمانشاه

پشتیبانی سایت شخصی

در پشتیبانی این نوع سایت هم باید برنامه ریزی مشخصی برای تولید محتوا، بروزرسانی و رسیدگی روزانه به سایت داشته باشید. معمولا پشتیبانی و نگهدای این نوع سایت ها به نسبت سایت های فروشگاهی کم هزینه تر است.

در پشتیبانی بخش محتوا سایت در نظر داشته باشید که ایجاد محتوای مناسب و مرتبط، پاسخ گویی به کامنت های مشتریان و درج اخبار باعث می شود کسب و کار شما پویا باشد. در ارزش دهی گوگل به سایت شما، پویایی قطعا یک پارامتر خیلی موثر است.

برای درخواست پشتیبانی سایت کرمانشاه همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *