طراحی سایت فیلم و سریال – طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال – مشابه فیلیمو

21
تیر
1402

اگر قصد طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال – مشابه فیلیمو دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. این روزها تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها آنقدر پرطرفدار شده است که می توان گفت تقریبا زندگی، بدون اپلیکیشن های فیلم لذت بخش نیست.

تماشای انواع فیلم های خارجی و ایرانی، انیمیشن ها، سریال های تلویزیونی و همچنین سریال های خانگی به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان یکی از جذابیت ها زندگی روزمره شده است. اگر ایده ای برای طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال دارید می توانید به شرکت الفباوب اطمینان کنید.

الفباوب، شرکت طراحی اپلیکیشن های قدرتمند بوده و از شما دعوت می کند جهت طراحی آپ و اطلاع از روند سفارش و هزینه های داشتن یک اپلیکیشن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال – مشابه فیلیمو

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال - مشابه فیلیمو

طراحی اپلیکیشن vod – طراحی آپ پخش ویدئو

VOD یا همان Video On Demand آینده تحویل محتوای آنلاین است. طبق نظرسنجی های اخیر، کاربران محتوای ویدئویی را نسبت به انواع دیگر محتوا، مانند ایمیل، اینفوگرافیک و مقالات وبلاگ ترجیح می دهند.

تقاضا برای تماشای ویدئو در اینترنت روز به روز درحال افزایش است و این موضوع فرصت های جدید و بی شماری را برای کسب وکارهای مختلف و تولیدکنندگان محتوا فراهم کرده است. این فرصت ها فقط برای حوزه سرگرمی و آموزشی نیست، بلکه سازمان ها و شرکت های دیگر در زمینه های مختلف هم می توانند از این فرصت جدید برای معرفی محصولات و برند خود استفاده کنند.

اهمیت طراحی اپلیکیشن فیلم – چرا باید ایده طراحی اپلیکیشن پخش فیلم و سریال را جدی بگیریم؟

آیا تابحال مجبور شده اید هنگام تماشای یک فیلم آن را متوقف کنید؟ ممکن است تلفنتان زنگ بخورد و یا مجبور باشید برای انجام کاری از خانه خارج شوید اما با طراحی اپلیکیشن شبیه نماوا می توانید فیلم های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکان تماشا کنید. با اینکار همیشه فیلم ها و سریال های تلویزیونی را در تلفن همراه خود دارید.

طی چند سال گذشته سریال های خانگی زیادی تولید شده اند. این نشان دهنده افزایش تمایل مردم به استفاده از اپلیکیشن هایی مانند نماوا و فیلیمو است. طی چند سال گذشته، بسیاری از شرکت های بزرگ تلویزیونی از صفحه آبی فراتر رفته و به دنبال طراحی اپلیکیشن های فیلم هستند تا به مخاطبان اجازه دهند محتوای تلویزیون را بصورت زنده و یا بر اساس تقاضا تماشا کنند.

دوستان عزیز، شما می توانید برای طراحی انواع اپلیکیشن روی الفباوب، مجموعه بزرگ طراحی انواع سایت و اپلیکیشن حساب کنید، ما در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت، بهترین ها را عرصه کنید.

 

طراحی اپلیکیشن چیست

مزیت های طراحی سایت فیلم و سریال – طراحی اپلیکیشن شبیه فیلیمو – طراحی اپلیکیشن مثل فیلیمو

استفاده آسان

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن فیلم، استفاده آسان برای مخاطبان است. با نصب اپلیکیشن در تلفن همراه و ثبت نام با شماره تلفن می توانید یک اپلیکیشن بزرگ فیلم و سریال را در گوشی داشته باشید.

مقرون به صرفه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، مقرون به صرفه بودن است. با پول اشتراک بسیار کم برای خرید اشتراک مخاطبان می توانند هزاران فیلم و سریال و انیمیشن را همراه خود داشته باشند.

فیلم های نامحدود

ارائه انواع فیلم و سریال های نامحدود از ویژگی های بسیار خوب طراحی اپلیکیشن فیلم است. دسترسی به تعداد زیادی از فیلم ها و سریال ها بدون محدودیت برای کاربران بسیار لذت بخش است.

محتوای اصلی و باکیفیت

یکی از ویژگی های بسیار خوب ساخت اپلیکیشن های فیلم و سریال، در دسترس بودن محتواهای با کیفیت است. محتواها بدون تبلیغات و با کیفیت های بالا از جمله کیفیت 4k برای کاربران قابل نمایش است.

همیشه در دسترس

یکی از اساسی ترین ویژگی های طراحی اپلیکیشن فیلم همیشه در دسترس بودن آن است. این که کاربر در هر زمان و در هر مکانی می تواند محتوای ویدئویی مورد علاقه خود را تماشا کند.

بدون تبلیغات مجازی

تماشای فیلم ها و سریال ها بدون تبلیغات از مزایای خوب طراحی اپلیکیشن فیلم شبیه نماوا و فیلیمو است. همه این ویژگی ها باعث افزایش رضایت مشتری شده که در نهایت برای صاحب کسب و کار درآمدزا است.

طراحی اپلیکیشن مثل فیلیمو – مشابیه فیلیمو تخصص ماست، تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

نتفلیکس نمونه محبوب اپلیکیشن فیلم

نتفلیکس (Netflix) یکی از محبوب ترین سرویس های پخش ویدیو است. طی چند سال گذشته که پخش آنلاین ویدئو پیشرفت زیادی داشته است، نت فیلیکس بسیار محبوب شده است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که از طریق دستگاه های مختلف بتوانید به تماشای فیلم و مستند بپردازید.

در حال حاضر بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه نیاز به دسترسی به اینترنت دارد و در سراسر جهان در دسترس است. نتفلیکس برنامه هایی متناسب با هر سلیقه ای را شامل می شود.

نتفلیکس یک ماه اشتراک رایگان دارد. سپس می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید اشتراک بخرید و یا خیر. نتفلیکس به عنوان یک اپلیکیشن در تلفن های همراه و یا در تلویزیون های هوشمند قابل دسترسی است. خرید اشتراک اصلی ترین روش درآمدزایی این اپلیکیشن است.

درامد سازی از طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال – طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

  • تبلیغات: رایج ترین روش کسب درآمد طراحی اپلیکیشن فیلم از طریق تبلیغات است. این مورد در صورتی شامل درآمد بالاییست که بازدیدکنندگان سایت های دانلود میلیونی باشند. مانند سایت های آپارات و سافت 98. این سایت های پربازدید به عنوان مثال بنر تبلیغات هر شرکت را در صفحه خود قرار میدهند و به ازای هر کلیک بر روی بنر، پورسانت دریافت می کنند.
  • تولید محتوا و تولید محصولات آموزشی: روش دیگر برای کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن فیلم تولید محتوا و پکیج های آموزشی است. در این روش می توانید یک بار وقت بگذارید تا پکیج های آموزشی و محصولات مکمل را مهیا کنید. و در کنار لینک های رایگان سایتتان قرار دهید. پس از آن می توانید تا مدت ها بدون هیچ زحمتی پکیج ها را به فروش برسانید و درآمدزایی کنید.
  • بازاریابی یا مشارکت در فروش: در روش بازاریابی شما می توانید محصولات دیگر شرکت ها را در سایت خود قرار دهید و در فروش آن ها همکاری نمایید. در این صورت هر کاربری که از طریق لینک شما محصولی را خریداری کند، به شما پورسانت یا درصدی از آن فروش تعلق میگیرد.
  • اسپانسرشدن: در این مورد سایت هایی که معروف هستند و مخاطبان زیادی دارند، می توانند به سراغ شرکت های مختلف بروند و اسپانسر و مبلغ آنها شوند. برای این کار لازم است یک تیم فروش داشته باشید تا بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید.

برای دریافت مشاوره، پشتیبانی و ثبت درخواست خود در رابطه با طراحی سایت فیلم و سریال – طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال با 02191008515 تماس بگیرید!

طراحی سایت فیلم و سریال

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی سایت فیلم و سریال – طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال – مشابه فیلیمو

  1. سلام وقت بخير
    يه اپليكيشن خصوصي تماشاي فيلم براي موسسه زبانم ميخوام از چه بستري براي طراحي استفاده ميكنين؟
    امكان طراحي با وردپرس هست؟

    1. سلام دوست عزیزم. با توجه به نیاز شما برنامه ریزی میشه. تماس بگیرید کارشناسان راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *