طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی – چند فروشندگی

11
تیر
1402

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست؟ طراحی اپلیکیشن پلیس به چه معناست؟ طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس چگونه انجام می شود؟ اپلیکیشن های چند فروشگاهی و مارکت پلیس به اپلیکیشن هایی گفته میشوند که توسط مدیریت واحد کنترل میگردند و در دل خود شامل چندین فروشگاه از این جنس می باشند.

اپلیکیشن فروشگاهی یا چند فروشگاهی می تواند در سطح یک شهر و یا کل کشور فعالیت نماید. امکان داشتن چندین فروشگاه متنوع را داخل یک فروشگاه بزرگ امکان پذیر می سازد که مالکان فروشگاه های مارکت پلیس بدون نیاز به داشتن انبار محصولات، تنها با داشتن فروشگاه های دیگر در مجموعه خود امکان ارائه خدمات کامل از یک فروشگاه کامل را امکان پذیر می سازند.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی به دلیل عدم نیاز به داشتن انبار فیزیکی و سود بسیار مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است و تنها با این امکان شما قادر به راه اندازی فروشگاه اینترنتی گسترده ای را خواهید داشت در این روش هدف اصلی به دنبال افزایش سود تامین کنندگان و مصرف کنندگان است.

سایت دیجی کالا، یکی از بهترین نمونه ها در زمینه فروشگاه های چند فروشنده مارکت پلیس است. الفباوب خدمات طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا که فروشگاه های حرفه ای چند فروشگاهی است را نیز ارائه می دهد. دیجی کالا، آمازون و ebay نمونه هایی از فروشگاه اینترنتی MarketPlace می باشند.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

چرا طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی و چند فروشنده انقدر مورد توجه قرار گرفته؟

به صورت کلی مارکت پلیس marketplace به فروشگاه هایی که شامل چندین فروشنده در قالب یک مدیریت واحد می باشند گفته می شود. طراحی پلتفرم چند فروشگاهی می تواند شامل بخش های متنوعی باشد که شامل طراحی سایت مارکت پلیس، اپلیکیشن اندروید و IOS است.

هم اکنون طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین به یک منبع درآمد بسیار عالی تبدیل شده است. با پیشرفت و سرعت رشد استفاده از تلفن های هوشمند بین اکثریت مردم خرید های اینترنتی و آنلاین از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی را به روز در حال افزایش است. یکی از عوامل مهم در افزایش خرید های اینترنتی، بیماری کرونا بود.

عواملی دیگر نظیر آسانی و آسودگی که از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی برای خرید اینترنتی به ارمغان آورده است موجب افزایش استفاده مردم از اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید ios جهت خرید اینترنتی است.

الفباوب چندین نوع از فروشگاه های چند فروشگاهی را برای استفاده مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

یکی از نمونه ها طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا است که در کل قابلیت های حرفه ای مشابه اپلیکیشن دی جی کالا در ان گنجانده شده است. نمونه دیگر از طراحی فروشگاه های مارکت پلیس نمونه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت است که قابلیت ثبت چندین رستوران و فروشگاه در داخل یک اپلیکیشن فروشگاهی را امکان پذیر می کند.

حالت دیگر مخصوص کار رستوران و فروش غذا به صورت اینترنی توسط طراحی اپلیکیشن رستوران و فروش غذا است که این اپلیکیشن هم به صورت تک فروشگاهی و هم به صورت چند فروشگاهی امکان فعالیت دارد.

روش های متنوعی برای درآمدزایی به کمک طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی امکان پذیر است که الفباوب همه این روش ها را برای شما در ساخت زیر ساخت های اپلیکیشن، وب سایت و پنل مدیریت در نظر گرفته است.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

به عنوان مثال شما می توانید با تنظیم درصد پورسانت به صورت خودکار سود خود را از ثبت سفارشات در اپلیکیشن و وب سایت چند فروشندگی دریافت کنید. روش های دیگری مثل حق عضویت ماهانه، هزینه هر تراکنش و فعالیت روزانه نیز جز طرح های کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی است.

طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی

یکی از انواع فروشگاه های اینترنتی, طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی که به آن مارکت پلیس (MarketPlace) هم گفته می شود. اپلیکیشن های چند فروشگاهی و مارکت پلیس به اپلیکیشن هایی گفته میشوند که توسط مدیریت واحد کنترل میگردند و در دل خود شامل چندین فروشگاه از این جنس می باشند. اپلیکیشن چند فروشگاهی می تواند در سطح یک شهر و یا کل کشور فعالیت نماید. امکان داشتن چندین فروشگاه متنوع را داخل یک فروشگاه بزرگ امکان پذیر می سازد که مالکان فروشگاه های مارکت پلیس بدون نیاز به داشتن انبار محصولات, تنها با داشتن فروشگاه های دیگر در مجموعه خود امکان ارائه خدمات کامل از یک فروشگاه کامل را امکان پذیر می سازند.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی به دلیل عدم نیاز به داشتن انبار فیزیکی و سود بسیار مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است و تنها با این امکان شما قادر به راه اندازی فروشگاه اینترنتی گسترده ای را خواهید داشت در این روش هدف اصلی به دنبال افزایش سود تامین کنندگان و مصرف کنندگان می باشد. سایت دیجی کالا ، یکی از بهترین نمونه ها در زمینه فروشگاه های چند فروشنده مارکت پلیس می باشد. الفباوب خدمات طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا که فروشگاه های حرفه ای چند فروشگاهی می باشد را نیز ارائه میدهد. دیجی کالا ، آمازون و ebay نمونه هایی از فروشگاه اینترنتی MarketPlace می باشند.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی هر فروشنده یک پنل

با استفاده از طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس امکان تعریف فروشگاه های مختلف توسط مدیریت فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد که برای هر فروشگاه پنل اختصاصی مجزا تعریف میگردد. فروشگاه های تعریف شده, با نام کاربری و رمز عبور خود, امکان ورود به پنل مدیریت خود را دارا می باشند. فروشندگان مارکت پلیس, پس از ورود به پنل اختصاصی خود, امکان رسیدگی به محصولات, سفارشات, ساعات کاری ,پیک های فروشگاه, نقشه, گزارشات سفارشات, چاپ فاکتور و قابلیت های چاپ فاکتور های سفارش ها به صورت فیش پرینتر و هزاران قابلیت دیگر را دارا خواهند بود.

در فروشگاه های چند فروشنده الفباوب امکان فراهم می باشد که با ثبت سفارش جدید توسط مشتری, پیامک اطلاع رسانی جهت رسیدگی فروشنده به این سفارش ارسال گردد که با استفاده از این قابلیت مطمئن باشید که هیچ سفارشی بدون رسیدگی در فروشگاه های مختلف نباشد.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن پلیس

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

عوامل مهم و کلیدی در طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس چند فروشگاهی

نکات مهم و قابل بررسی در ساخت مارکت پلیس باید رعایت شود که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. عوامل مهم و کلیدی در موفقیت این نوع کسب و کارها وجود دارد که عدم وجود آنها در پنل مدیریت مارکت پلیس مشکلات و سختی های فراوان و در بعضی موارد موجب عدم رضایت شما در استفاده از این نوع فروشگاه ها می شود. یکی از نکات مهم در طراحی مارکت پلیس سادگی و عدم پیچیدگی استفاده از پلت فرم های مختلف مثل وب سایت اپ اندروید و ios چند فروشگاهی است.

مدیریت ساده فروشگاه ها و زمینه فعالیت ان ها به صورت تفکیک شده و دسترسی ساده و روان به حساب و کتاب های مخصوص هر فروشنده یکی از ویژگی های مهم در ساخت مارکت پلیس چند فروشندگی است. در ادامه جز به جز به بعضی امکانات و همینطور قابلیت هایی که توسط الفباوب جهت راه اندازی چند فروشندگی ارائه میشوند اشاره می کنیم.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

یک سرمایه گذاری مطمئن با طراحی فروشگاه مارکت پلیس

یکی از مزایای عالی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ios چند فروشگاهی سود بسیار مناسب این کار است. طراحی فروشگاه مارکت پلیس الفباوب این امکان را به شما می دهد که با مشخص کردن درصد پورسانت برای هر فروشگاه و ثبت سفارشات، به سادگی پورسانت خود را از هر فروشگاه دریافت کنید و سود خوبی نصیب فروشگاه و خودتان کنید.

با گسترش کسب و کار خود و افزایش فروشگاه های جدید در انواع زمینه های کاری مثل سوپرمارکت ها، فست فود و رستوران، لوازم بهداشتی و آرایشی، سوپر گوشت، هایپرمارکت، فروشگاه عرضه نان و هر انچه امکان ارائه فروش و خدمات داشته باشد، سود خود را با راه اندازی چندین فروشگاه در قالب یک اپلیکیشن چند فروشگاهی بزرگ بدست بیاورید.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی – هر فروشنده یک پنل

با استفاده از طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس امکان تعریف فروشگاه های مختلف توسط مدیریت فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است که برای هر فروشگاه پنل اختصاصی مجزا تعریف میشود. فروشگاه های تعریف شده، با نام کاربری و رمز عبور خود، امکان ورود به پنل مدیریت خود را دارا می باشند. فروشندگان مارکت پلیس، پس از ورود به پنل اختصاصی خود، امکان رسیدگی به محصولات، سفارشات، ساعات کاری،پیک های فروشگاه، نقشه، گزارشات سفارشات، چاپ فاکتور و قابلیت های چاپ فاکتور های سفارش ها به صورت فیش پرینتر و هزاران قابلیت دیگر را دارا خواهند بود.

در فروشگاه های چند فروشنده الفباوب این امکان فراهم است که با ثبت سفارش جدید توسط مشتری، پیامک اطلاع رسانی جهت رسیدگی فروشنده به این سفارش ارسال شود که با استفاده از این قابلیت مطمئن باشید که هیچ سفارشی بدون رسیدگی در فروشگاه های مختلف نباشد.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی بدون نیاز به انبار فیزیکی

یکی دیگر از مزیت های طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی یا طراحی فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس، عدم نیاز به داشتن انبار فیزیکی است. طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس به دلیل ایجاد زیر گروه ها و فروشگاه های مختلف در یک اپلیکیشن فروشگاهی این امکان را به شما می دهد که در صورت عدم داشتن فروشگاه اینترنتی با اضافه کردن فروشگاه های دیگر به اپلیکیشن اندروید و ios، از انبار محصولات فروشگاه های دیگر فروش انجام دهید.

اگر تنها قصد معرفی کالاهای فروشگاه های دیگر را دارین، بدون داشتن انبار محصولات، بهترین گزینه پیش روی شما بستن قرارداد با فروشگاه های دیگر است و بدون نیاز به داشتن انبار فیزیکی، تنها فروش محصولات را انجام می دهید و پورسانت خود را دریافت می کنید.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

برای طراحی بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی با ما در الفباوب، در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

مزیت های طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

  • در طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی پنل اصلی مدیریت و پنل هر فروشگاه به صورت مجزا طراحی شده است. مدیریت اصلی در پنل مدیریت، فروشگاه های متنوعی را ایجاد می کند. هر فروشگاه پنل اختصاصی خود را خواهد داشت و با نام کاربری و رمز عبور مشخص شده، امکان ورود به پنل فروشگاه اختصاصی خود را دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد ایجاد فروشگاه ها وجود ندارد و بی نهایت فروشگاه می توانید ایجاد کنید.
  • در اپلیکیشن اندروید ios چند فروشگاهی، امکان جست و جوی فروشگاه ها بر روی نقشه و با کمک GPS امکان پذیر است. به این معنا که کاربران با باز کردن اپلیکیشن فروشگاهی شما، امکان فیلتر سازی فروشگاه ها بر اساس نزدیکترین فروشگاه به موقعیت فعلی خود را دارا می باشند.
  • انواع مشاغل و اصناف در فروشگاه های مارکت پلیس امکان فعالیت را دارا خواهند بود. در پنل مدیریت برای انواع مشاغل و خدمات امکان ایجاد فروشگاه را خواهید داشت. هر فروشنده در پنل اختصاصی مربوط به خود، امکان تعریف محصولات و زیر دسته های فعالیت خود را دارا است. با تعریف محصول جدید، محصولات برای تایید مدیریت ارسال خواهند شد و پس از تایید در اپلیکیشن چندفروشگاهی قابل مشاهده خواهند بود.
  • قابلیت بسیار کاربری دیگر در طراحی اپلیکیشن چند فروشنده امکان رسیدگی به سفارشات خود است. به این معنا که هر فروشگاه امکان مدیریت فاکتور های مربوط به خود را دارا است. امکان تغییر وضعیت سفارشات، چاپ فاکتور فیش پرینتر، وضعیت های رسیدگی به سفارشات خود در پنل مدیریت از دیگر قابلیت هادر طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی است.
  • با توجه به متفاوت بودن ساعت های کاری هر فروشگاه و روز های فعالیت آنها، این قابلیت تعریف شده است که هر فروشگاه روزهای کاری و ساعات کاری خود را مشخص نماید. به کمک این قابلیت مشتریان تنها در ساعات و روزهای مشخص شده توسط فروشنده قادر به خرید محصولات آنها خواهند بود.
  • در اپلیکیشن فروشگاهی مارکت پلیس، امکان جستجوی فروشندگان به روش های مختلف از جمله، انتخاب از نقشه، پیدا کردن نزدیکترین فروشگاه بر اساس موقعیت جغرافیایی، بر اساس میزان محبوبیت، بر اساس میزان تعداد کالا و.. امکان پذیر است.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

برای طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی الفباوب کامل ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کند، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی ایده، اطلاع از قیمت و همینطور روند ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
5/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

12 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی – چند فروشندگی

  1. سلام روز به خیر هزینه طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی چقدر هست؟

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت قیمت طراحی اپلیکیشن باید تماس بگیرید. چون برای برآورد قیمت به نوع اپلیکیشن، تعداد ویژگی هایی که نیاز دارید و … مورد بررسی قرار می گیره و کارشناسان با توجه به درخواست شما قیمت تقریبی رو اعلام می کنند. با 02188802289 تماس بگیرید.

  2. سلام یه سایت چند فروشندگی میخوام در زمینه فروش لوازم برقی خانه چقدر حداقل سرمایه نیاز داره؟

    1. سلام همراه عزیز، هزینه طراحی اپلیکیشن به چند عامل مهم بستگی داره که تا ما اونهارو بررسی نکنیم نمی تونیم قیمت واقعی به شما بگیم. همونطور که می دونید قیمت اپلیکیشنی مثل دیجی کالا با اپلیکیشن ساده و معمولی خیلی فرق داره. پس لطفا تماس بگیرید تا با با بررسی نیازهای شما قیمت واقعی طراحی اپلیکیشن رو ارائه بدیم.

  3. سلام وقت بخیر برای اپلیکیشن چند فروشندگی مجوز خاصی نیاز هست؟

    1. سلام بله دوست عزیز مجوزهایی مثل اینماد که کلی هست و با توجه به نوع فعالیت اپلیکیشن هم شاید مجوزهای خاص نیاز باشه.

  4. مطلب کاملی بود. من مدتی هست که میخوام سایت و اپلیکیشن فروشگاهی راه بندازم اما نمیدونم کدوم حوزه موفق تر هست. و این که می خوام سریعا به درآمد برسه. ایده شما چیه برای راه اندازی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی که درآمد خوبی داشته باشه. البته ذکر کنم میخوام مثل دیجی کالا واسط باشم و ارتباط مشتری با فروشندگان رو توی اپلیکیشن فراهم کنم

    1. سلام دوست عزیز، طراحی اپلیکیشن رو برای هزاران حوزه می تونیم اجرا کنیم اما این که شما کدوم حوزه رو انتخاب کنید بستگی به شناخت و علاقه خودتون داره. ممکنه شخصی در فروش لوازم آرایش موفق تر عمل کنه و شخص دیگری فروش تجهیزات ورزشی رو بهتر اجرا کنه. پس توصیه می کنیم با توجه به علاقمندی، شرایط و بودجه ای که دارید یک انتخاب درست بگیرید. بله دیجی کالا هم جزو اپلیکیشن های چند فروشندگی هست که تونسته موفق عمل کنه و یک واسطه عالی بین خریدار و فروشنده هست. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

    1. سلام دوست عزیز، خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو به دست بیاریم.

  5. یلام برای طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی لوازم آرایش باید چه مراحلی طی کرد؟ جواب رو ایمیل کنید متشکرم

    1. سلام دوست عزیز، طراحی اپلیکیشن به طور کلی مقدماتی داره که توضیحش در کامنت نمیگنجه. پس پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید تا کارشناسان به صورت حرفه ای تر شمارو راهنمایی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *