طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

27
خرداد
1402

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی یکی از خدمات بسیار تخصصی است که در الفباوب انجام می شود؛ کلینیک های زیبایی جز مشاغلی می باشند که می توانند با داشتن یک اپلیکیشن پویا و حرفه ای خدمات خود را به مخاطبین خود عرضه کنند. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی و حضور در اینترنت، می تواند سبب رونق بهتر خدمات آنلاین پزشکی و افزایش تعامل بین بیمار و پزشک گردد این ویژگی موجب می شود تا مراجعات بیماران به مطب ها و بیمارستان ها کمتر شده و سوابق بیمار بصورت آنلاین باشد.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

شرکت طراحی اپلیکیشن الفباوب با بررسی نیاز پزشکان و بیمار اقدام به طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی نموده است، از امکانات این اپلیکیشن می توان به ارسال پیام متنی به همراه فایل، رزرو نوبت، خرید دارو، مراقبت در منزل و… اشاره کرد. اپلیکیشن خدمات زیبایی قابلیت سفارشی سازی با توجه به طرح و ایده شما را دارد و می توان آنرا بصورت چند پزشکی و چند بیمارستانی پیاده سازی نمود.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

امکانات مهمی که با طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی به دست می آورید!

بهینه سازی مدیریت کلینیک

با کمک اپلیکیشن کلینیک شرکت ابتکار، نوبت دهی مراجعین، محاسبه مبلغ جراحی، محاسبه سهم شرکاء و موارد مدیریتی دیگر به راحتی انجام میپذیرد.

ارتباط تجاری با شرکاء

از طریق این اپلیکیشن کلینیک ها با شرکای تجاری خود از جمله معرف ها، پزشکان، هتل ها و آزمایشگاه ها برقرار میشود.

لینک با نرم افزاهای مالی

اپلیکیشن کلینیک این قابلیت را دارد که با دیگر اپلیکیشن های مالی و حسابداری، ارتباط برقرار کرده و لینک شود.

پذیرش بیمار

اپلیکیشن کلینیک علاوه بر سیستم نوبت دهی، صندوق پذیرش هم دارد. مخاطب می تواند هزینه دریافتی از مراجعین را در اپلیکیشن ثبت کند.

عکس قبل و بعد از عمل

نسخه ای از اپلیکیشن موبایل کلینیک این قابلیت را دارد که پزشک، عکس قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی را ثبت کند.

گزارشات مالی

اپلیکیشن کلینیک، با محاسبه مبالغ دریافتی، سهم پزشکان، محاسبه هزینه عمل های جراحی و محاسبه سهم معرف ها گزارشات مالی مربوطه را ارائه میدهد

فرمول محاسبه مبلغ

یکی از مزیت هایاین اپلیکیشن این بوده که مدیر کلینیک می تواند برای هزینه هر نوع عمل جراحی، به صورت دلخواه فرمولی تعریف کند تا هزینه عمل بر اساس آن فرمول محاسبه شود.

نوبت دهی مراجعین

با کمک اپلیکیشن کلینیک، می توانید سیستم نوبت دهی مراجعین خود را مکاهمه کنید و سرعت خدمات دهی خود را افزایش دهید

تعیین نرخ ارز

مدیر کلینیک می تواند نرخ بعضی از عمل ها را به صورتی ارزی تعریف کند. همینطور این قابلیت وجود دارد که نرخ را برای بیماران داخلی و خارجی به صورت متفاوت و با نوع ارز متفاوت تعریف کند.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

هدف از طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

هدف از توسعه اپلیکیشن های حوزه مراقبت های بهداشتی و پزشکی تنها ارائه کمک از راه دور نیست، اپلیکیشن های پزشکی زندگی ما را ساده می کنند و به ما کمک می کنند تا سلامت خود را به طور مؤثرتری کنترل کنیم. به همین علت بوده که در صورتی که می خواهید کسب و کاری را در این زمینه طراحی کنید، همیشه ایده های خوبی برای اپلیکیشن های آن وجود دارد.

ایجاد یک استارتاپ پزشکی نیازمند تجزیه و تحلیل دقیق ایده ها، روندها و مراحل توسعه می باشد. ما در شرکت الفباوب دامنه فناوری یک راهنمای کامل آماده کرده ایم که همه نکات مهم در این زمینه را برای شما مشخص می کند. به این صورت شما با این فرآیند آشنا می شوید و این مسیر پرپیچ و خم برایتان کوتاه تر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ما به خوبی می دانیم شما چه می خواهید، پس همین حالا با تیم بزرگ و حرفه ای الفباوب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

انواع اپلیکیشن های قابل طراحی در الفباوب، در زمینه پزشکی

  • طراحی اپلیکیشن پرستاری
  • طراحی اپلیکیشن بیمارستان و کلینیک
  • طراحی اپلیکیشن داروخانه آنلاین
  • طراحی اپلیکیشن مراقب از سالمند
  • طراحی اپلیکیشن روانپزشکی
  • طراحی اپلیکیشن ارتوپدی
  • طراحی اپلیکیشن آزمایشگاه های پزشکی
  • طراحی اپلیکیشن نوبت دهی
  • طراحی اپلیکیشن تجهیزات پزشکی
  • طراحی اپلیکیشن طب سنتی
  • طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی در منزل
  • طراحی اپلیکیشن دندانپزشکی
  • طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی
  • طراحی اپلیکیشن مطب ها و کلینیک های پزشکی

امکانات طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی و سلامت

  • قابلیت نوبت دهی و رزرو آنلاین
  • قابلیت ارسال پیام به صورت متن و عکس
  • معرفی همه متخصصین و پزشکان
  • افزودن بینهایت خبر و مطالب آموزشی
  • ارسال نوتیفیکیشن برای مخاطبین و کادر پزشکی
  • معرفی کامل کلینیک و بیمارستان
  • اتصال به شبکه های اجتماعی
  • قابلیت جستجو پیشرفته مطالب
  • اتصال به درگاه بانکی معتبر
  • قابلیت ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی در منزل

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

دیگر ویژگی های اپلیکیشن خدمات زیبایی

ورود اطلاعات اولیه خدمات دهندگان و پزشکان

برای بهبود و افزایش کیفیت خدمات، پزشکان و پرستاران می توانند مدارک و مجوزهای خود را در زمان ثبت نام در سیستم وارد کنند تا مخاطبین زمان درخواست انتخاب بهتری را در میان خدمات دهندگان داشته باشند.

فیلتر خدمات

فیلترها این قابلیت را به مخاطب می دهد تا بر اساس نیازهای خود بصورت دقیق تر به خدمات دست پیدا کند، بعضی فیلتر ها مثل تخصص، تجهیزات و… می باشد.

برنامه ریزی سریع و آسان

در این سرویس، پزشکان و خدمات دهندگان می توانند ساعاتی را که می توانند ارائه خدمات کنند، ساعات رزرو و ساعات مشاوره را تعیین کنند تا مخاطبین بتوانند خدمات خود را در زمان های مشخص شده درخواست کنند

نمایش لیست پزشکان

مخاطبین با مشاهده لیستی از متخصصین و پارامترهای فیلتر کردن می توانند پزشکان مورد نظر را بر اساس تخصص، مکان، هزینه، امکانات و… مشاهده کنند. در این بخش سیستم امتیاز دهی و نظرات مخاطبین برای پزشکان را هم فعال می باشد.

مشخصات خدمات دهندگان

وقتی یک مخاطب پزشک یا پرستار را انتخاب می کند قادر خواهد بود تا مشخصات کامل پزشک، تخصص ها، هزینه ها و دیگر موارد دلخواه را مشاهده کند.

گواهینامه ها، مدارک و نظرات مخاطبین

برای بهبود کیفیت و اعتماد مخاطبین، در این سیستم خدمات دهندگان می توانند مدارک و مجوزهای پزشکی خود را قرار دهند. در این بخش رتبه بندی و نظرات مخاطبین برای هر پزشک، پرستار و دیگر خدمات دهندگان هم قابل مشاهده می باشد.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

امکانات پنل مدیریت اپلیکیشن خدمات زیبایی

  • قابلیت تعریف چندین سوپروایزر با تعیین سطح دسترسی
  • افزودن مطالب آموزشی به صورت متن، فیلم و تصویر
  • مدیریت اپلیکیشن پزشکان، پرستاران و خدمات دهندگان
  • ارسال پیام و نوتیفیکیشن به مخاطبین و کادر درمان
  • تعریف و مدیریت کدهای تخفیف
  • تنظیم هزینه های مراقبت و درمان
  • مدیریت پیام های دریافتی و پاسخگویی به آنها
  • مدیریت امور مالی و تراکنش ها

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن جامع خدمات پزشکی

ما سیستم طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی و پرستاری را به گونه ای طراحی کرده ایم که قادر است چند اپلیکیشن مختلف را در یک اپلیکیشن جامع ارائه دهد مزیت این سیستم این بوده که مخاطبین نیاز به نصب جداگانه هر اپلیکیشن را ندارند و کلیه خدمات را می توانند به راحتی از طریق یک اپلیکیشن دریافت کنند.

اپلیکیشن خدمات زیبایی می تواند شامل پرستاری در محل، خدمات پزشکی آنلاین، خدمات آزمایشگاهی آنلاین، فیزیوتراپی آنلاین و خدمات مراقبت از سالمندان و حتی فروشگاه تجهیزات پزشکی و داروخانه آنلاین باشد.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن بیمارستان و کلینیک

این روزها افراد مشغله های زیادی دارند و به همین علت تمایل دارند بسیاری از کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. خدمات آنلاین پزشکی از جمله مواردی بوده که در شرایط حال حاضر اهمیت زیادی دارد

طراحی و طراحی اپلیکیشن بیمارستان و کلینیک مرجع مناسبی برای اطلاع رسانی، نوبت دهی و برقراری ارتباط با بیماران می باشد.
به طور کلی بیماران برای پاسخگویی به سؤالات خود می بایست با پزشک یا پرستار در ارتباط باشند، این پلتفرم با در نظر گرفتن تیکت برای مخاطبین به صورت متن یا ارسال فایل نسخه در زمان و هزینه صرفه جویی می کند.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

یکی از موارد مهم در حوزه خدمات پزشکی سیستم نوبت دهی است، این بخش مشکلات زیادی مثل حجم زیاد مراجعین، اتلاف زمان در لیست انتظار، نبود اطلاعات کافی در مورد ساعات حضور پزشک و…. را دارد. طراحی و طراحی اپلیکیشن نوبت دهی این فرآیند را بسیار سریع و آسان نموده می باشد. مخاطبین با کمک اپلیکیشن نوبت دهی، لیست پزشکان و ساعات حضور آن ها را کنترل می کنند و به راحتی با چند کلیک نوبت خود را رزرو و حق ویزیت را به صورت آنلاین پرداخت می کنند.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

ایده های اپلیکیشن های حوزه بهداشت و درمان برای استارتاپ شما

جدای از الگوی موجود که باید دنبال شوند، باید نوع اپلیکیشن ای که می خواهید توسعه دهید را هم تعیین کنید. ایده های ساده ای برای توسعه این اپلیکیشن ها وجود دارد که بسیاری از مردم هر روز از آن ها استفاده می کنند. وظیفه شما انتخاب موردی بوده که در بازار هدف قرار ندارد.

  •  اپلیکیشن دسترسی به پزشکان: چنین اپلیکیشن هایی حاوی فهرستی از پزشکانی می باشند که تایید شده اند و برای ثبت قرار ملاقات در دستر س اند. بیماران می توانند با کمک فیلترها پزشک مورد نظر خود را بر اساس تخصص، موقعیت مکانی، در دسترس بودن و … انتخاب کنند. پزشکان می توانند پروفایل خود را به این اپلیکیشن ها اضافه کنند، اما این اپلیکیشن ها باید حاوی یک الگوریتم تأیید مجوز پزشکی هم باشند. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی
  •  اپلیکیشن نوبت دهی: این اپلیکیشن با مدل رایجی که در بالا ذکر شد متفاوت خواهد بود چون هدف آن رزرو قرار ملاقات با یک پزشک، تعیین زمان این ملاقات و برگزاری یک جلسه آنلاین می باشد. پس بیماران به خصوص در صورتی که وضعیت مناسبی نداشته باشند، نیازی به ترک خانه خود ندارند.
  •  اپلیکیشن یادآور: هدف این اپلیکیشن ساده است؛ به افراد یادآوری می کند که داروهای خود را به موقع مصرف کنند یا مراقبت های بهداشتی خاصی را انجام دهند. با این حال، به نظر ما این ایده نمی تواند جزو بهترین ایده ها برای یک اپلیکیشن جدید باشد، چون یادآور را می توان در اپلیکیشن های ثبت قرار ملاقات با پزشک یا هر اپلیکیشن دیگری گنجاند.
  • اپلیکیشن پایش بیماری های مزمن: اپلیکیشن پایش برای افرادی که یک بیماری مزمن دارند و باید به طور مداوم بر آن نظارت شود حیاتی می باشد. بیماران هر روز داده های پزشکی خود را در آن وارد می کنند و پزشکان می توانند به موقع آن ها را بررسی کرده و توصیه های لازم را به بیماران ارائه دهند.
  •  اپلیکیشن تناسب اندام: این اپلیکیشن برای کسانی که سبک زندگی سالمی دارند و می خواهند وضعیت سلامتی خود را کنترل کنند ایجاد شده می باشد. این اپلیکیشن به نظارت بر تعداد کالری های سوزانده شده یا پایش کالری های مصرف شده پس از اضافه کردن غذایی که مخاطبین می خورند، کمک می کند. سطح ضربان قلب، گام های برداشته شده و پایش وزن هم در اپلیکیشن های تناسب اندام موجود می باشد. با این حال، این اپلیکیشن ها با دستگاه های پوشیدنی مثل مچ بندهای تناسب اندام بهتر ادغام می شوند.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

مزیت های اپلیکیشن های مراقبت های بهداشتی برای بیماران و پزشکان

چرا اپلیکیشن های پزشکی برای بیماران و پزشکان اینقدر محبوب شدند؟ این اپلیکیشن ها همه ویژگی های مراقبت های بهداشتی مورد نیاز مخاطبین را دارا می باشند. در این بخش علل توسعه یک اپلیکیشن کلینیک زیبایی معرفی می کنیم.

  •  بهبود مراقبت از بیمار. اپلیکیشن های mHealth به پزشکان اجازه می دهند تا سلامت بیماران را حتی در صورتی که از آن ها دور باشند، کنترل کنند. پزشکان می توانند بدون ویزیت حضوری به بیماران کمک کنند، در زمان صرفه جویی می شود و بیماران می توانند در خانه بمثل و خود را به طور موثرتری درمان کنند.
  •  تشخیص سریعتر. به علت وجود سنسورهای مختلف در گوشی های هوشمند مدرن، بیماران می توانند همه داده های مربوط به سلامت خود را با پزشکان به اشتراک بگذارند و تشخیص سریع تر و دقیق تر بیماری را تسهیل کنند. سپس پزشکان می توانند یک اپلیکیشن درمانی به بیمار ارائه دهند.
  •  پردازش آسانEHR. EHR مخفف سوابق سلامت الکترونیکی بوده و پزشکان در نگهداری سوابق شخصی بیماران از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه احساس راحتی بیشتری می کنند. در این حالت حتی نیازی به آنلاین ماندن بیماران هم وجود ندارد.
  •  مراقبت از راه دور. وقتی بشریت در سال 2020 با یک ویروس جدید مواجه شد، فاصله گذاری اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا کرد. پس مراقبت از راه دور جان انسان ها را نجات می دهد و به بیماران و پزشکان اجازه می دهد از ویزیت های حضوری اجتناب کنند. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

در نتیجه، بهترین اپلیکیشن های مراقبت های بهداشتی برای پزشکان و بیماران، همه ویژگی های لازم را برای ارتباط و تعامل آسان را در اختیار مخاطبین قرار می دهند.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

دلایلی که می تواند سبب شکست خوردن پروژه طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی شما شوند:

قطعا می دانیم که همه استارتاپ ها موفق و مشهور نمی شوند. بنابر تحقیقات صورت گرفته حدود 90% از این استارتاپ ها شکست می خورند. پس چگونه از این شکست جلوگیری کنیم؟ در این بخش به علل شکست استارتاپ ها می پردازیم.

  •  توقف پروژه برای مدت طولانی: این بدان معنا نیست که شما باید اپلیکیشن خود را در اسرع وقت طراحی کنید، به یاد داشته باشید که شتاب بی علت سبب شکست است! اما همیشه باید اپلیکیشن خود را تبلیغ کنید و نشان دهید که به زودی منتشر خواهد شد. هر مرحله از طراحی باید یکی پس از دیگری و بدون هیچ تاخیری طی شود. در صورتی که برای مدت طولانی در سکوت بمانید، این احتمال وجود دارد که ایده شما به موفقیت نرسد.
  •  پیچیده بودن محصول: اپلیکیشن شما باید فرآیندهای مرتبط با مراقبت های بهداشتی بیماران را بهبود بخشد و ساده کند. به همین علت بوده که توصیه می کنیم ابتدا اپلیکیشن خود را به صورت بتا منتشر کنید تا از مخاطبین بازخورد بگیرید و احساسات آن ها به محصول خود را ارزیابی کنید. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی
  •  تیم توسعه ضعیف: توسعه اپلیکیشن شما باید به افراد حرفه ای سپرده شود. و به شدت توصیه می شود که یک شرکت توسعه نرم افزار پیدا کنید، نه یک فریلنسر.
  •  فقدان مدل تجاری خوب: کسب سود اولین چیزی بوده که صاحبان یک استارتاپ به آن فکر می کنند. در صورتی که این اولین استارتاپی بوده که قصد طراحی آن را دارید، می توانید با یک شرکت موفق در زمینه مراقبت های بهداشتی برای ایجاد مدل تجاری مناسب شریک شوید و سپس در مورد سهم سود خود با آن ها به توافق برسید. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی
  •  USP ضعیف: USP شما باید به اندازه کافی جزئیات داشته باشد تا ثابت کند که محصولتان شایسته استفاده می باشد. وقتی محصول خود را تبلیغ می کنید، ادعای اینکه بهتر از دیگر محصولات است کافی نیست. چرا محصول شما بهتر از بقیه است؟ چه عواملی اپلیکیشن شما را هیجان انگیزتر می کند؟ ذکر همه جزئیات ضروری می باشد. مخاطبین احتمالی را متقاعد کنید که اپلیکیشن شما یک محصول رقابتی می باشد.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

9 قدم تا طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی برای بیماران یک فرآیند ساده و بدون دردسر نیست. تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. مراحل زیر به شما کمک می کنند که از اشتباهات در پروژه طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی جلوگیری، و راه درست را دنبال کنید.

  •  تحقیق و شناسایی درباره هدف واقعی طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

تحلیل حرف اول را می زند. چرا این اپلیکیشن را توسعه می دهید؟ هدف شما تعیین نقش اصلی اپلیکیشن می باشد. پس باید تحقیقات دقیقی در این باره انجام دهید، دریابید که چه بخش هایی در بازار هنوز به محصولات جدید نیاز دارند، اپلیکیشن شما چه مشکلاتی را حل خواهد کرد، چرا این اپلیکیشن مفید خواهد بود و …. علاوه بر این، کپی برداری از اپلیکیشن های موجود شما را به جایی نمی رساند. باید اپلیکیشن ای را بسازید که در بین رقبا متمایز باشد و ویژگی جدیدی ارائه دهد.

  •  مخاطب هدف خود را مشخص کنید

دومین مرحله این بوده که بفهمید این اپلیکیشن را برای چه کسی طراحی می کنید. وقتی بازار خود را تجزیه و تحلیل می کنید، باید تفاوت های ظریف مکانی را در نظر بگیرید، حوزه های جمعیتی را مشخص و ترجیحات مخاطبین احتمالی را درک کنید. اپلیکیشن شما باید متناسب با نیاز مخاطبین و هدفمند باشد. در غیر این صورت پروژه شما شکست خواهد خورد.

  •  نوع اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی را انتخاب کنید

لازم است در طول تحقیقات خود بفهمیم که چه نوع اپلیکیشن هایی در مناطق جغرافیایی مختلف مناسب می باشد. اما خود را با لیست ایده هایی که ارائه کرده ایم محدود نکنید، تقاضای بازار قابلیت دارد به شما نشان دهد که مخاطبین به چیز جدیدی نیاز دارند.

  •  ایجاد طرح تجاری

در صورتی که می خواهید ریسک ها را کاهش دهید و شانس بیشتری برای جذب سرمایه گذار داشته باشید، باید یک طرح تجاری ایجاد کنید. طرح تجاری اپلیکیشن های موبایل باید بر اساس یک الگوی خاص تهیه شود و به شما این قابلیت را دهد که همه اطلاعات ضروری را در آن لحاظ کنید.

  •  برای طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی خود سرمایه گذار پیدا کنید

در صورتی که پس انداز شخصی ندارید، تنها گزینه جذب سرمایه می باشد. بهترین حرکت برای جلب توجه سرمایه گذاران، ایجاد یک طرح تجاری و ارائه ایده خود به سرمایه گذاران می باشد. با این حال، می توانید با کمک پلتفرم های تامین مالی جمعی یا شتاب دهنده های استارتاپ های پزشکی هم سرمایه خود را افزایش دهید.

  •  به طراحی UI/UX توجه کنید

طراحی جذاب در هر اپلیکیشن ای حیاتی می باشد. اما بخش بصری تنها چیزی نیست که باید در نظر گرفته شود. رابط کاربری باید با تجربه کاربری هوشمندانه ای ترکیب شود. طراحی اپلیکیشن شما باید پایدار و پویا باشد. این طراحی باید کاربرپسند باشد و هرچه نقاط تعامل بیشتری وجود داشته باشد، مخاطبین تجربه بهتری خواهند داشت.

  •  درباره انطباق با قوانین اطلاعات کسب کنید

اپلیکیشن های مراقبت های بهداشتی باید با مقررات داخلی کشورها مطابقت داشته باشند چون این اپلیکیشن ها داده های محرمانه مخاطبین را ذخیره و پردازش می کنند. ایران بسته به نوع اپلیکیشن های مراقبت های بهداشتی و تجهیزات پزشکی، قوانین خاصی را دارد، پس باید پیش از انتشار اپلیکیشن خود آن ها را بررسی کنید.

  •  طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی را شروع کنید

به بخش توسعه رسیدیم. ابتدا باید یک MVP بسازید. MVP تنها شامل ویژگی های اساسی خواهد بود، اما شما می توانید با حداقل سرمایه گذاری، پایداری آن را ارزیابی کنید. فرآیند انتخاب توسعه دهندگان اهمیت زیادی دارد چون کیفیت محصول شما به سطح مهارت توسعه دهندگان بستگی دارد. برای همین بوده که استخدام فریلنسرها یک تصمیم پرخطر است، چون زمان و پول خود را در این راه از دست خواهید داد. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

همکاری با یک شرکت توسعه دهنده حرفه ای مثل الفباوب دامنه فناوری به این معنی بوده که شما یک NDA امضا می کنید و ایده اپلیکیشن شما محرمانه باقی می ماند. توسعه دهندگان و طراحان مستقل نمی توانند تضمین کنند که ایده شما به سرقت نمی رود یا فاش نمی شود.

الفباوب دامنه فناوری متشکل از مدیران پروژه، طراحان UI/UX، طراحان موشن گرافیک، توسعه دهندگان وب و اپلیکیشن موبایل و مهندسان QA می باشد. پس شما یک دامنه کامل از خدمات را دریافت می کنید. طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی و پزشکی

الفباوب، شرکت طراحی اپلیکیشن های قدرتمند بوده و از شما دعوت می کند جهت طراحی آپ و اطلاع از روند سفارش و هزینه های داشتن یک اپلیکیشن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
3 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

3 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

    1. سلام دوست عزیز، برای اطلاع از هزینه طراحی اپلیکیشن فقط باید با کارشناسان ما از طریق تماس با در ارتباط باشید. امکانات اپلیکیشن موردنظر شما بررسی میشه و قیمت نهایی رو بهتون اعلام می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *