مزیت طراحی اپلیکیشن

17
خرداد
1402

مزیت طراحی اپلیکیشن چیست؟ چرا باید برای طراحی اپلیکیشن هزینه کنیم؟ درصد بالایی از کل سیستم عامل موبایل ها در تمام نقاط دنیا، به اندروید تعلق دارد، همانطور که می دانید Google به صورت مداوم و در نسخه های جدیدتر ویژگی های مناسب سازمانی و امنیتی بهتری را عرضه می کند و باعث شده کسب و کارهای بسیاری طراحی اپلیکیشن اندروید برای ارائه خدمات و پولسازی جدی بگیرند.

در مقاله امروز قصد داریم تا درباره مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها برایتان صحبت کنیم. آمار و ارقام موجود نشان می دهد که اکثر کسب و کارهای موجود در دنیای بیزنس، برای گسترش و توسعه کسب و کار خود، به ساخت اپلیکیشن و پا گذاشتن در فضای بی کران اینترنت روی آورده اند. از طراحی آپ برای مدرسه و دانشگاه، تا انواع کسب و کارها و فروشگاه ها! خود پیداست که از بزرگترین مزایای طراحی اپلیکیشن همین توسعه و پیشرفت و حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ است.

مزیت طراحی اپلیکیشن

الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن در کنار شماست، برای ساخت آپ حرفه ای فروشگاهی، شرکتی؛ خدماتی و …. از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید و مشاوره كاملا رایگان دریافت کنید.

 

مزیت طراحی اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کارها – چرا باید برای طراحی اپلیکیشن اقدام کنیم؟

علاقه مند بودن کاربران به استفاده از اپلیکیشن

قبل از آن که اپلیکیشن خود را توسعه دهید، بررسی کنید و مشاهده کنید که آیا مشتری های شما دارای ویژگی های همچون داشتن درک خوب از تکنولوژی، بررسی کردن موبایل به صورت مداوم، رضایت از محتوای شما و درخواست برای افزایش حجم آن ، علاقه مند بودن به پیشنهاد های فصلی که از طرف شرکت شما ارائه می شود یا شرکت کردن در همایش های شما، درخواست ارائه خدمات ویژه برای مشتری ها، استفاده کردن از اپلیکیشن رقبا را دارا می باشند یا خیر؟ از این رو اگر مشتری های شما دارای ویژگی های بالا می باشند، پس می توانید برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن طراحی و توسعه دهید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

رفع مشکلات کسب و کار

اپلیکیشن ها بدون علت طراحی و تولید نمی شوند، بلکه برای بهینه سازی یک فرایند تولید می شوند. اگر قصد دارید اولین اپلیکیشن شرکت خود را طراحی و توسعه دهید، نباید از ابتدا به قابلیت ها و امکانات آن بیش از اندازه فکر کنید، زیرا لازم نیست، اپلیکیشنی که طراحی می کنید همه کارها را بتواند انجام دهد و عمر طولانی و ابدی داشته باشد. بهترین کار این است که شما برای آن اهدافی کوتاه مدت و بلند مدت در نظر بگیرد و مشخص کنید چگونه می توانید بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

داشتن ایده ی جالب برای استفاده مشتری ها از اپلیکیشن

برای طراحی اپلیکیشن بهتر است ایده های جالب داشته باشید که بتوانید کاربران را به سمت آن جذب کنید. با انجام این کار شما نیم بیشتر راه را رفته اید و لازم است هرچه سریع تر اقدام به اجرای اپلیکیشن کنید. از این رو اگر ایده های جالبی ندارید باید ببسیار دقت کنید و محتاطانه اقدام کنید، زیرا اپلیکیشن هر چقدر هم کاربردی باشد اما نتواند کاربران را به اندازه کافی جذب و درگیر کند قطعا با شکست روبرو خواهید شد. در واقع باید در نظر بگیرید که چه عواملی باعث می شود که اپلیکیشن طراحی شده شما را از دیگر اپلیکیشن ها متمایز کند و کاربران را به استفاده مجدد از آن تشویق کند؟

مزیت طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن ها سریعتر کار می کنند مزیت طراحی اپلیکیشن

هر برنامه موبایلی که به خوبی طراحی شده باشد سریعتر از یک سایت عمل می کند. برنامه ها همینطور داده ها را در دستگاه های تلفن همراه ذخیره می کنند. به همین علت، بازیابی اطلاعات سریعتر است. همینطور، از آنجایی که تنظیمات برگزیده شما در برنامه بارگذاری شده است، می توانید به راحتی توصیه ها را بررسی کنید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

ارسال نوتیفکیشن به کاربران

اگر شما یک اپلیکیشن داشته باشید می توانید در هر زمان و مکانی به صورت رایگان برای مشتریانتان در کمتر از چند ثانیه نوتیفکیشن بفرستید و آن ها را از آخرین اخبار، اطلاعات و تخفیفات با خبر کنید.
این راهکار یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری و یک روش بازاریابی مقرون به صرفه است. اگر اعلان ها را به اندازه کافی جذاب بسازید، می توانید مشتریان را هم برای استفاده از خدمات و محصولات جذب کنید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

افزایش وفاداری مشتری

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می خواهد، باعث رضایت مشتری می شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می دهید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

پیروز شدن در رقابت با شرکت های دیگر مزیت طراحی اپلیکیشن

هم اکنون طراحی اپلیکیشن موبایل مانند زمان های گذشته سخت و زمان بر نیست. اگر رقبای شرکت شما از اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارشان استفاده می کنند، شما هم می توانید از پلتفرم هایی که نیاز کمتری به کدنویسی دارند استفاده کنید.

درواقع تنها علت موثر برای استفاده شرکت ها از اپلیکیشن در کسب و کارهایشان می تواند رقابت آن ها با سایر رقبایشان باشد. همینطور با ظهور اپلیکیشن موبایل رقابت بین آن ها بیشتر شده است. از این رو می توان نتیجه گرفت که با پیشرفت تکنولوژی میزان درخواست ها هم بیشتر می شود.

مزیت طراحی اپلیکیشن

خلاق و مبتکر نشان دادن شما

به طور کلی استفاده از اپلیکیشن در کسب و کار نشان دهنده این است که کسب و کار شما علاقمند به نوآوری و مدرن بودن دارد. مثلا اگر در ملاقات ها از تبلت استفاده کنید، مشتری ها تحت تأثیر این موضوع قرار خواهند گرفت. هم اکنون استفاده از پاورپوینت و همینطور اطلاعات چاپ شده یک موضوع کاملا جا افتاده است، اما از این نکته غافل نشوید که استفاده از امکانات جدید و مدرن تأثیر بسیار خوبی بر مشتری ها می گذارد.

جالب است بدانید اکثر شرکت ها دلایل چندان خوب و موثری برای استفاده از را اپلیکیشن ندارند، بلکه آن ها فقط به علت تحت تأثیر قرار دادن دیگران از آن استفاده می کنند. البته نا گفته نماند که انجام این کار هیچ ایرادی ندارد. هیچ شرکتی در دنیا نمی تواند یک فناوری و یا تکنولوژی را از بیرون وارد سیستم خود کند و برای استفاده از آن به طور حرفه ای عمل کند. تنها با گذشت زمان و کار کردن با آن تکنولوژی می تواند موجب پیشرفت شود. در واقع هم اکنون چیزی بیشتر از توسعه دادن اپلیکیشن موبایل در کسب و کار ها نشان دهنده به روز بودن آن نیست.

مزیت طراحی اپلیکیشن

استفاده از ایده ی دیگران و توسعه آن

اگر رقبای شما از تکنولوژی جدید استفاده می کنند، این می تواند تنها یک علت برای آن باشد که شما هم به فکر توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسب کارتان باشید. از این رو اگر اکنون ایده جدیدی برای گسترش و توسعه دادن ایده ها ی رقیبان خود دارید، سریع اقدام کنید. با انجام این امر می توانید زودتر از آنچه را که فکرش را می کردید، به موفقیت دست یابید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن پولساز

مزیت طراحی اپلیکیشن خدماتی

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که اپلیکیشن خدماتی مناسب چه شرکت هایی می باشد ؟ در این بخش سعی داریم مشاغل و کسب و کار هایی که طراحی اپلیکیشن خدماتی مناسب می باشد را به شما معرفی کنیم ، از جمله مشاغلی مانند تعمیرات خودرو ، تاسیسات ، نظافت ، نگهداری از سالمندان ، خدمات پرستاری و… اشاره کرد.

آمار نشان می دهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش می کند. البته در نگاهی واقع بینانه اغلب کاربران در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتاً شبکه های اجتماعی و پیام رسان هستند استفاده می کنند، اما بطور کلی کاربران در طول روز ده ها بار قفل گوشی خود را می گشایند و صفحه اول حاوی اپلیکیشن های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می کنند!

از این رو حتی اگر برنامه شما جزو اپلیکیشن مورد نیاز روزمره کاربران نباشد، شانس دیده شدن مداوم توسط کاربران را از دست نداده اید. روزانه چندین بار دیده شدن توسط کاربران هدف، موقعیتی خاص و منحصر به فرد است که کمتر روشی در تبلیغات می تواند آن را فراهم سازد. مزیت طراحی اپلیکیشن

حتی اگر اپلیکیشن های کسب و کار در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد یا حتی کاربر فراموش کرده باشد که چرا اپلیکیشن را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از شما در ذهن او ایجاد می کند، در نتیجه هرگاه نیاز به خدماتی مشابه کسب و کار شما داشته باشد، قطعاً اولین انتخاب شما هستید. به همین علت است که انتخاب بسیاری از شرکت ها طراحی اپلکیشن خدماتی است.

مزیت طراحی اپلیکیشن

مزیت طراحی اپلیکیشن

مزیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

در حالیکه خود فروشگاه های اینترنتی با داشتن وبسایت، سرعت و سهولت در خرید را به مشتری می دهند، هم اکنون تلفن های هوشمند راه کسب درآمد و ارتباط با مشتریان و کاربران را به طور کلی تغییر داده اند، به همین علت شرکت های توسعه نرم افزاری برای طراحی اپلیکیشن با چالش جدیدی رو به رو شده اند.

علت این که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک مزیت مهم در کسب و کار اینترنتی محسوب می شود، این است که مشتریان معمولاً تمایل دارند تا بتوانند خدمات را سریع تر دریافت کنند. کاربران اکثراً با موبایل کار می کنند و دسترسی آن ها به دنیای مجازی از طریق تلفن همراه است. مزیت طراحی اپلیکیشن

فروشگاه های اینترنتی می توانند با ارتقای قابلیت های اپلیکیشن خود، ایجاد طرح های تشویقی، ساده کردن دسترسی به امکانات اپلیکیشن، استفاده از کارهای گرافیکی جذاب و … کاربران را جذب کنند. مهم تر از همه، با این کار سبک کاری خود را از سایر رقبا جدا کنند؛ با این کار شما می توانید کسب درآمد از اپلیکیشن خود داشته باشید.

مزیت طراحی اپلیکیشن

ثبت درخواست ساخت و طراحی اپلیکیشن

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و سایت از شما دعوت می کند برای اجرای ايده های خود با ما تماس بگیريد. طراحی آپ و سایت جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و كارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دريافت کلیه خدمات كاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ايده های نوین کسب و كار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیريد.

موضوعات مقاله

امتیاز :
5/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

6 دیدگاه برای “مزیت طراحی اپلیکیشن

  1. وقت بخیر ممنون از مقاله کامل شما. اپلیکیشن مشاوره ای چقدر هزینه و زمان میخواد

    1. سلام دوست عزیز، برای اطلاع از هزینه طراحی اپلیکیشن فقط باید با کارشناسان ما از طریق تماس با در ارتباط باشید. امکانات اپلیکیشن موردنظر شما بررسی میشه و قیمت نهایی رو بهتون اعلام می کنیم.

  2. سلام وقت بخیر توسعه اپلیکیشن هم انجام می دید؟ من مدتی هست اپلیکیشن طراحی کردم در یک شرکت دیگه اما بسیاری از جاهاش مشکل داره و ایشان مسئولیت پذیر نیستند.

    1. سلام دوست عزیز، با 02188802289 تماس بگیرید. الفباوب با تیم مجرب و کارآزموده خود بهترین مشاوره و خدمات رو ارائه می کنند.

  3. سلام وقت بخیر اپلیکیشن برای تعمیرگاه خودرو میخواستم آیا می تونید هزینه رو ایمیل کنید ممنونم

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت قیمت طراحی اپلیکیشن باید تماس بگیرید. چون برای برآورد قیمت به نوع اپلیکیشن، تعداد ویژگی هایی که نیاز دارید و … مورد بررسی قرار می گیره و کارشناسان با توجه به درخواست شما قیمت تقریبی رو اعلام می کنند. با 02188802289 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *