ساخت اپلیکیشن املاک

24
بهمن
1401

ساخت اپلیکیشن املاک چیست؟ هزینه ساخت اپلیکیشن املاک چقدر است؟ برای طراحی و ساخت اپلیکیشن املاک از کجا شروع کنیم؟ طراحی اپلیکیشن املاک و مشاور املاک چندیست به خاطر فواید بسیاری که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. هم اکنون اپلیکیشن و سایت های املاکی بسیاری هستند که با موفقیت فعالیت می کنند و شما نیز می توانید یکی از آن ها باشید.

طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای امروزی، برای داشتن عملکرد بهتر و بازدهی بالانر امری ضروری و مهم می باشد. طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه انتظار می رود بازار اپلیکیشن موبایل تا سال ۲۰۲۰ رشد قابل توجهی داشته باشد. با توجه با آمارهای گرفته شده می توان بیان کرد که در سال ۲۰۱۶ به طور متوسط یازده اپلیکیشن موبایل بوسیله هر کسب و کار توسعه داده شده است که این آمار نسبت به گذشته، رشد ۱۲۶ درصدی داشته است.
امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار ها، رشد چشمگیری داشته است و توجه افراد را به خود جلب کرده است.
طراحی اپلیکیشن موبایل هم همثل تمامی کسب و کارها دارای معایب و مزایایی می باشد. طبق آمار بدست آمده بیست و سه درصد از اپلیکیشن ها فقط یک بار استفاده می شوند. تقریبا سی و نه درصد اپلیکیشن ها ۱۱ بار و بیشتر مورد استفاده قرار کاربران می گیرند.

ساخت اپلیکیشن املاک

الفباوب یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن است که به حرفه ای ترین شکل می تواند بهترین اپلیکیشن های حوزه املاک را برای شما طراحی کند. برای ساخت اپلیکیشن املاک می توانید از طریق شماره تماس 02188424079 با ما تماس بگیرید و مراحل شروع به طراحی اپلیکیشن را از مشاورین کاربلد و حرفه ای ما دریافت کنید.

آمار نشان داده است که کاربران در حدود 25 درصد از زمان خود را به گوشی های موبایل و استفاده از اپلیکیشن های مورد نیاز اختصاص می دهند. این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها تنها در حدود 12 درصد از بودجه خود را برای تبلیغ در پلتفرمی پربازدید مثل اپلیکیشن های هوشمند صرف می کنند.

پس در صنعت ساخت اپ هنوز راهکارها، ایده های خلاقانه اقتصادی و قابلیت های زیادی برای تبدیل شدن به واقعیت وجود دارد. یکی از این ایده ها برای ساخت اپلیکیشن پولساز و استارتاپی، طراحی اپلیکیشن املاک می باشد. با کمک این اپلیکیشن و یک برنامه ریزی اقتصادی درست می توان سود و بازده زیادی را از تبلیغات اینترنتی در دنیای مجازی بدست آورد.

بهترین اپلیکیشن های املاک


امروزه اکثر نیازهای ما از طریق اینترنت برطرف میشود . یافتن خانه برای خرید یا اجاره نیز از موارد بسیار استرس زا است . اگر تجربه اجاره نشینی داشته باشید حتما با مشکلات آن آگاه هستید . با پیشرفت هایی که در دنیای اینترنت صورت گرفته ، املاک و کار مشاوره املاک نیز دچار تحولات اساسی شده است . امروزه مردم برای پیدا کردن خانه مورد نیاز خود ابتدا در اپلیکیشن های املاک به جستجو می پردازند .

اینترنت به عنوان یک ابزار در دسترس مکانی مناسب برای برطرف کردن نیازها هست . برای همین است که مشاورین املاک حتما باید به فکر ساخت اپلیکیشن املاک برای کسب و کار خود و بهبود چند برابر آن باشند . شما تنها با یکبار طراحی اپلیکیشن املاک به همراه اپلیکیشن میتوانید سال ها از مزیت های آن برخوردار شوید .

خرید اپلیکیشن خرید و فروش املاک نتیجه بسیار بهتری در روش سنتی ایفا میکند ، ساخت اپلیکیشن املاک یک برد دو طرفه برای شما و مشتریان شما خواهد بود. از جمله برخی مزیت های راه اندازی اپلیکیشن املاک عبارتند از :

  • محله بندی و منطقه بندی املاک
  • قابلیت نمایش تصاویر، فیلم و جزئیات املاک
  • جستجو پیشرفته ملک بر اساس قیمت ، متراژ ، نوع کاربری ، اجاره و فروش ، زیر بنا ، نوع ساخت و …
  • نمایش مکان حدودی مکان روی نقشه
  • قابلیت ایجاد مشاورین املاک مختلف
  • قابلیت ثبت آگهی املاک توسط مردم

ساخت اپلیکیشن املاک

داشتن ایده جالب برای استفاده مشتری ها از اپلیکیشن

برای طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار خود باید ایده های جالب داشته باشید که بتوانید کاربران را به سمت آن جذب کنید. با انجام این کار شما نیم بیشتر راه را رفته اید و لازم است هرچه سریع تر اقدام به اجرای اپلیکیشن کنید. از این رو اگر ایده های جالبی ندارید باید ببسیار دقت کنید و محتاطانه اقدام کنید، چون اپلیکیشن هر چقدر هم کاربردی باشد اما نتواند کاربران را به اندازه کافی جذب و درگیر کند قطعا با شکست مواجه خواهید شد.

چه عواملی باعث می شود که اپلیکیشن طراحی شده شما را از دیگر اپلیکیشن ها متمایز کند و کاربران را به استفاده مجدد از آن تشویق کند؟ برای مثال شابش در ابتدا از ابزار تبدیل کد پستی خانه به قیمت روز کمک گرفت. یک ایده پیدا کنید که شما را از بقیه متمایز کند. اگر ایده ای دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. برای طراحی انواع آپ و سایت می توانیم بهترین انتخاب پیش روی شما باشیم!

ساخت اپلیکیشن املاک

ساخت اپلیکیشن املاک

مزایای ساخت اپلیکیشن املاک

ایجاد برند تجاری

طراحی اپلیکیشن املاک باعث ایجاد یک هویت تجاری منحصر به فرد برای تجارت شما می شود. هویت تجاری قوی باعث جذب مشتریان بیشتر و همچنین دستیابی به سود بیشتر برای شما می شود.

جستجوی سریع املاک

تمامی امکانات از جمله نوع ملک، قیمت، متراژ، تصاویر و… از طریق ساخت اپلیکیشن املاک بدست می آید. جستجوی سریع و آسان باعث بهبود تجربه کاربر و افزایش رضایت او خواهد شد.

خدمات مشاوره ای بیمه

یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن املاک ارائه خدمات مشاوره به مشتریان به صورت آنلاین است. خدمات آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و سرمایه مشتری شده که باعث افزایش رضایت مشتری می شود.

ارتباط پیشرفته با مشتری

ارتباط با مشتری از مهمترین پارامترهای یک تجارت موفق است. طراحی اپلیکیشن املاک به شما امکان یک ارتباط مستقیم و مداوم با مشتری را می دهد. نتیجه این ارتباط تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است.

اطلاعات جامع شرکت بیمه

طراحی اپلیکیشن املاک روشهای مختلفی را برای بازاریابی مستقیم و بدون واسطه فراهم می کند. اینگونه بازاریابی بدون دریافت هیچگونه خرج اضافی می باشد. صرفه جویی در وقت از مزایای دیگر داشتن اپ است.

افزایش فروش

یکی از ویژگی های اپلیکیشن املاک، افزایش سرعت فروش می باشد. اپلیکیشن های موبایل قابلیت سرعت بخشیدن به روند کار تجارت ها را دارند. کمک به تسریع روند فروش از ویژگی ها مهم اپلیکیشن است.

افزایش بهره وری با طراحی اپلیکیشن املاک

در عصر امروزی جستجوهای کاربران در بستر تلفن های همراه انجام می شود. تعداد افرادی که در تلفن های خود بصورت آنلاین به دنبال خانه می گردند بسیار زیاد است. با طراحی اپلیکیشن املاک با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. هرچه فضای گسترده تری را به خود اختصاص دهید خرید و فروش بیشتری خواهید داشت و به این ترتیب نرخ بازگشت سرمایه شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. با ساخت اپ املاک خدمات آنلاین خود را ارائه دهید و بازار گسترده تری را به خود اختصاص دهید.


ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک اندروید

به عنوان یک پلت فرم منبع باز، کیت توسعه نرم افزار اندروید (SDK) به راحتی در دسترس توسعه دهندگان است. علاوه بر این، توسعه برنامه اندروید مقرون به صرفه است. ما می توانیم چرخه توسعه را به طور کلی به سه مرحله طبقه بندی کنیم: طراحی و توسعه اپلیکیشن، تست اپلیکیشن، توسعه اپلیکیشن.

توسعه دهندگان برنامه اندروید می توانند به راحتی ویژگی ها را پیاده سازی کنند و شما می توانید یک برنامه اندرویدی جذاب و تعاملی را با هزینه کمتری برای مخاطبین خود در سطح جهانی ایجاد کنید. به طور خلاصه، یک برنامه اندروید سفارشی شده در مقایسه با همتای اپل خود، هزینه کمتری دارد.

اندروید یک پلتفرم همه کاره با انعطاف پذیری بالا و گزینه های سفارشی سازی آسان است. این موضوع باعث می شود تا یک اپلیکیشن نوآورانه و جالب با عملکردهای متنوع برای کسب و کار خود داشته باشید. اندروید یک سیستم عامل قوی است که می تواند انواع تغییرات از ساده تا پیچیده را با هم ادغام کند و نیازهای کسب و کار شما را می توان به طور موثر با این پلتفرم برطرف کرد. اندروید شما را قادر می سازد تا ابزارهای مختلف و عملکردهای جدید را با توجه به شرایطی که در آن هستید ایجاد و بروز کنید، بروز رسانی سریع و بدون مشکل باعث افزایش سرعت رشد شما در برابر دیگران خواهد شد.

طراحی و ساخت اپلیکیشن املاک

برای ساخت اپلیکیشن املاک کافیست با ما تماس بگیرید، کارشناسان سریعا موارد مورد نیاز را برای شما ارسال خواهند کرد. الفباوب با مزیت های در اختیار داشتن بهترین برنامه نویسان و کادر فنی طراحی اپلیکیشن، سرعت بالای طراحی انواع سایت و اپلیکیشن املاک و همینطور قیمت بسیار مناسب ارائه خدمات در کنار شماست تا ایده های خود را به بهترین شکل اجرا کنید.

الفباوب به اجرا شدن ایده های شما کمک می کند! – مشاوره 100% رایگان و تخصصی

هزینه ساخت اپلیکیشن املاک
ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک
طراحی اپلیکیشن املاک
ساخت اپلیکیشن املاک

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “ساخت اپلیکیشن املاک

  1. سلام مطب خوبی بود من نیاز به اپلیکیشن املاک دارم ولی خیلی در باره اپلیکیشن ها چیزی سردرنمیارم به نظرتون ممکنه ضرر کنم؟

    1. سلام جناب حسنی، ببینید برای این که یک اپلیکیشن داشته باشید نیازی نیست که اطلاعات فنی شما کامل باشه، بلکه می تونید از طریق مشاوره رایگان الفباوب مواردی که نیازه بدونید رو دریافت کنید و بعد کار رو به ما بسپارید. در واقع ما با توجه به ایده ها و سلایق شما و همچنین تجربه بالایی که در زمینه طراحی اپلیکیشن داریم به شما بهترین کمک رو ارائه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *