طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار – اپلیکیشن درج آگهی

4
آذر
1400

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار چقدره؟ برای طراحی اپلیکیشن مثل دیوار از کجا شروع کنیم؟ یکی از استارتاپ هایی که در چند سال گذشته جایگاه خیلی خوبی در میان افراد جامعه قرار گرفت، دیوار یا سامانه نیازمندی هاس.

دلیل علاقه و رویکرد افراد به این اپلیکیشن ها اینه که خبری از وجود شخص سوم به عنوان واسطه در معاملات خبری نیست. این سامانه ها دو طیف از افراد جامعه رو هدف گذاشته.

  1. یکسری افرادی که قصد فروش خدمات و محصولات رو دارن
  2. یکسری که قصد دارن اون محصولات و خدمات رو با بهینه ترین روش ها دریافت کنن

با طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار تقریبا واسطه را از میان برداشته شده و کاربر به صورت مستقیم با خریدار یا فروشنده ارتباط برقرار خواهد کرد و کالای خود را به راحتی و با قیمتی بهتر خریده یا به فروش برساند. در واقع این سایت‎ها نوعی طراحی سایت نیازمندی و آگهی هم به حساب می‌آیند.


الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

مزایا و خدمات طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار آنقدر مورد توجه قرار گرفته که راه اندازی استارتاپ آگهی یکی از بهترین انتخاب ها برای کارآفرینان و افرادی که به دنبال تاسیس شغل اینترنتی خود هستن، به شمار میاد. اگه به سرتون زده اپلیکیشن آگهی بسازید، با الفباوب همراه باشین.

 

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار
طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

نکات مهم قبل از طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار

قبل از هر چیز بهتر است که بدانید برای رقابت در ساخت اپلیکیشن شبیه دیوار و یا سورس اپلیکیشن نیاز به سرمایه ای عظیم دارید و سرمایه گذاری با مبلغ اندک برای طراحی اپلیکیشن مثل دیوار آن هم با آن حجم سرمایه عظیم کاری دشوار و ناعاقلانه است.

به طور مثال مانند شیپور به عنوان یکی از سایت و اپلیکیشن شبیه دیوار با امکانات و مزایایی بی شماری که برای کاربران ارائه کرده نظیر هزینه های رایگان و سرمایه گذاری میلیاردی، تاکنون نتونسته به لحاظ تعداد بازدید و تبلیغ‌ با دیوار رقابت کنه.

لذا پروژه هایی نظیر طراحی نرم افزار موبایل شبیه دیوار مستلزم میزان سرمایه ای چشمگیر و کارمندانی متخصص، ماهر و با تجربه در حوزه های مختلف پشتیبانی و توسعه دهندگان وب هست.

متاسفانه یکی از مشکلات اساسی شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن شبیه دیوار بدون هیچگونه توجیه مشتری از موانع پیش رو برای رقابت با دیوار، تنها سعی در فروش محصولات و درآمدزایی خود دارن. پس از جمله نکات مهمی که قبل از هر اقدامی برای طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار باید به آن توجه بشه؛ شامل این موارد مطرح شده هست:

  • ارائه مزیت های کاربردی و بیشتر در رقابت با دیوار – یه فرقی داشته باش!
  • تضمین پیاده نکردن ایده های خاص شما برنامه نویسان دیگر با توجه به عدم وجود حق مالکیت معنوی در ایران- ایده هات اینجا امنه
  • اطمینان  از بهتر بودن ایده های شما از از فیدبک صدها هزار مشتری دیوار- بررسی و مشاوره می کنیم
  • ممانعت از مانع از فروختن سایت و اپلیشین شبیه دیوار شما توسط شرکت طراح به سایرین در صورت موفقیت آن- قول میدیم تک بمونی
  • متقاعد کردن مشتریان راضی و وفادار دیوار با سابقه فروش در آن در جهت بهتر بودن سایت و اپلیکیشن شبیه دیوار شما
  • و … . طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

وب سایت دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ آنلاین شروع به فعالیت کرد. در این وب سایت شما به راحتی می‌توانید کالا‌های مورد نیاز خود را بر اساس شهر، محله و… دسته‌بندی نمایید و بهترین کالا را در نزدیک‌ترین مکان به خودتان پیدا کنید؛ چه بسا کالای مورد نظر شما در همسایگی شما قرار داشته باشد.

همچنین در این وب سایت کاربران مستقیماً با هم در تماس خواهند بود و واسطه‌ای بین آن‌ها وجود نخواهد داشت. هنگام خرید و فروش کالا‌ها خود سایت دیوار هم هیچ دخالتی نخواهد داشت و کاربران باید خودشان ابعاد مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

دیوار یکی از معروفترین اپلیکیشن های خرید و فروش کالای نو و دست دوم است. روزانه صدها آگهی در این اپلیکیشن منتشر میشود و کاربران زیادی آن را مشاهده می کنند. از نکات مثبت این اپلیکیشن می توان به سادگی، کاربرپسند بودن، دسته بندی مناسب و مختلف، ثبت نام آسان، پشتیبانی حرفه ای، فیلتر جستجو کالا، قابلیت نردبان و فوری و انتشار آگهی دانست. الفباوب هم می تواند با طراحی سایت شبیه به دیوار به شما کمک کند تا کسب و کار خود را مانند دیوار راه اندازی کنید.

 

چگونه تبلیغ کنم و اپلیکیشن رو به گوشی مردم بفرستم ؟

برای ترغیب افراد برای نصب اپلیکیشن به جلب توجه و اعتماد اونها نیاز داریم. شاید باورتون نشه ولی یک اپلیکیشن مثل دیوار به مراتب کار دشوار تری پشت سر گذاشته. چون در آن دوره مردم با این اپلیکیشن ها آشنا نبودن.

۱- ابتدای کار، اختصاصی باشید

یعنی در یک زمینه و دسته بندی خاص فعالیت داشته باشین. این کار رو اپلیکیشن کیلید انجام داد و در حوزه املاک از دیوار پیشی گرفت. یا مثلا فقط در دسته بندی وسایل آنتیک فعالیت کنید یا هرچیز دیگه ای که اختصاصی باشه. اپلیکیشن کمدا هم اومد و بستری رو راه اندازی کرد که کاربران در اون به فروش و خرید لباس های دسته دوم می پردازن.

در ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار باید یک ویژگی مثبت داشته باشید که کاربر برای این که از خدمات شما استفاده کنه و شما رو به دیوار و … ترجیح بده اپلیکیشنتون رو نصب کنه.

۲- سیستم خود رو پر از آگهی کنید

مشخصه که در ابتدا هجومی به سمت اپلیکیشن شما نخواهد بود. زیرا آگهی وجود نداره. برای دریافت آگهی بهتره که با کسب اجازه از صاحب آگهی، اون رو از دیوار یا اپلیکیشن های دیگر در اپلیکیشن خود کپی کنید و اپلیکیشن رو پر از آگهی کنید.

یکی از مزیت های دیوار اینه که دنیایی از آگهی ها رو در تنوع قیمت و … رو در اختیارمان قرار می ده. اگر بخواهید دوچرخه دست دومی بخرید، هزار مدل دوچرخه دست دوم می بینید که نظرتون رو جلب می کنن و دست شما رو در انتخاب بازتر می ذارن.

برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار و اپلیکیشن های درج آگهی الفباوب به بهترین شکل می تونه بهتون کمک کنه، این مجموعه کارشناسان حرفه ای در اختیار داره که با بهترین قیمت و کیفیت اپلیکیشن مورد نیاز شمارو طراحی می کنن. الفباوب به ایده و سلیقه شما اهمیت زیادی میده و در تلاشه همه چیز همونطوری که در ذهن دارید جلو بره.

۳- در ابتدای کار هزینه دریافت نکنید

ثبت آگهی در دیوار هم هنوز در بسیاری از دسته بندی ها رایگان هست. این کار برای دعوت بهتر کاربران به اپلیکیشن مفید بوده و به ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار کمک می کنه. خب در واقع اگر ابتدای کار خدمات رو به صورت رایگان عرصه کنید آن ها متوجه مزیت استفاده از اپلیکیشن شما می شت و بعدها حاضرن برای استفاده از آن هزینه ای هم پرداخت کنن.

۴- اینستاگرام

کافی است آگهی های خود رو در پلتفرم های دیگر قرارد بدید اما شماره تلفن آگهی رو فقط در اپلیکیشن قرار بدین. کاربران پس از مشاهده آگهی برای دریافت اطلاعات تماسی اپلیکیشن رو نصب خواهند کرد.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

 

تعداد زیادی پروژه موفق توسط تیم برنامه‌نویسی ما طراحی و توسعه داده شده؛ جهت دریافت نمونه‌های بیشتر در این حوزه، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار – شبیه دیوار با همه قابلیت های دیوار!

یکی از زمینه های کاربردی و پرطرفدار در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی اپلیکیشن مشابه دیواره. این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های آگهی و نیازمندیه که یک اپلیکیشن واسطه میان خریدار و فروشنده اس.

طراحی اپلیکیشن آگهی محبوبیت زیادی میان افراد داره. با طراحی برنامه هایی مثل دیوار میتونین به درآمد فوق العاده ای دست پیدا کنین. از مزایای طراحی اپلیکیشن دیوار فروش بی واسطه کالاها و معرفی خدماته. شرکت الفباوب با کمک نمونه کارهای قوی و تجربه بالا میتونه برنامه ای شبیه دیوار رو برای شما طراحی کنه. برای آگاهی از هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار با مشاوران ما تماس بگیرید.

تا قبل از اجرا و پیاده سازی ایده هایی چون دیوار و شیپور سایت های بسیاری در این زمینه بودند که تقریبا فعالیت هایی در همین زمینه داشتن. اما با توجه به آنکه رفته رفته موبایل و استفاده از اپلیکیشن موبایلی در زندگی افراد جایگاه ویژه ای پیدا کرد، میزان حضور در این سایت ها و استفاده از خدمات اون ها با رکود شدیدی مواجه شد.

دیوار و شیپور با ارائه خدمات خود در بستر اپلیکیشن تونستن در مدت زمان کوتاهی و حتی فراتر، اون رو در اختیار شهروندان قرار بدن. پس از اون بسیاری از همون کسب و کارهای پیشین برای باقی موندن در این بازار رقابتی اپلیکیشنی رو برای خود تهیه کنن. کسب و کارهایی مثل:

  1. سایت نیازمندی ها
  2. سایت های کاریابی
  3. سایت های خدماتی طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار
  4. سایت های اجتماعی
  5. سایت های درج آگهی

برای طراحی اپلیکیشن املاک و آگهی با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

درآمد سایت دیوار چطوری به دست میاد؟

  • تمدید کردن آگهی – اگه می خوای آگهی مدت زمان بیشتری بمونه، پول بریز

آگهی هایی که به طور رایگان در دیوار درج میشن، بعد از یک ماه از سایت حذف می شن. اما شما میتونین با پرداخت مبلغی آگهی رو تمدید کنین. با تمدید آگهی و طولانی شدن مدت زمان آگهی در سایت، کاربران مستقیما با سایت دیوار آگهی شما رو می بینن و به احتمال زیاد آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل هم قابل مشاهده خواهد بود و جویندگان مرتبط با آگهی شما به این شکل هم میتونن شما رو پیدا کنن.

  • قابلیت نردبان – اگه می خوای آگهی به صورت ویژه تری نشون داده بشه، پول بریز

آگهی های درج شده در دیوار بر اساس تاریخ ثبت آگهی نشون داده میشن. به این شکل که کاربر سایت اول آگهی هایی رو می بینه که اخیرا درج شده و هر چه از زمان درج آگهی بگذره، آگهی پایین رفته و احتمال دیده شدنش کم میشه. اما اگه بخواین آگهی برای مدتی در صدر آگهی ها قرار بگیره، میتونین با پرداخت مبلغی به سایت دیوار از امکان نردبان کمک بگیرین. طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

در صورت استفاده از نردبان آگهی شما برای مدت معینی در صدر آگهی ها می مونه. شاید فکر کنین با حذف و درج دوباره آگهی هربار میتونین اون رو به شکل رایگان به صدر ببرین اما با توجه به اینکه آگهی شما در سرور سایت حفظ میشه، دیوار تکراری بودن آگهی رو تشخیص داده و مانع از این کار میشه.

  • گذاشتن نام سایت در آگهی – اگه می خوای لینک سایت یا اینستاتو توی آگهی بذاری، پول بریز

شما نمیتونین در آگهی هایی که در سایت دیوار درج می کنین، آدرس سایت رو قرار بدین مگر اینکه مبلغی پرداخت کنین. با پرداخت هزینه این امکان رو خواهید داشت که لینک سایت رو در آگهی خود درج کرده و به این شکل کاربران پس از دیدن آگهی شما در صورت تمایل میتونن به سایت شما هم سر بزنن و از اون بازدید کنن.

  • زدن برچسب فوری – برچسب فوری میخوای تا آگهیت پر رنگ تر نشون داده بشه؟ پول بریز

با کمک دیوار می تونین روی آگهی برچسب فوری درج کنین، اما برای این کار باید هزینه پرداخت کنین. با پرداخت یک مبلغی سایت دیوار برای مدت سه روز یک برچسب قرمز رنگ روی آگهی شما با مضمون فوری زده و آگهی به شکلی ویژه نمایش داده میشه. این برچسب باعث میشه تا آگهی شما بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیره. طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

  •  سیستم مارکت پلیس یا چند فروشندگی دیوار، می خوای به عوان فروشنده معتبر با دیوار فروش کنی؟ پول بریز

مارکت پلیس درواقع بستریه که مدیر سایت برای فروشندگان فراهم میکنه تا بتوانند در سایت فروش داشته باشن. سایت دیوار هم به تازگی و با شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت یک استراتژی جدید در کار خود ایجاد کنه. سایت دیوار این امکان رو به کاربران خود داده که در سایت دیوار فروشگاه رو داشته و محصولات نو و دسته دوم رو به فروش برسانند.

هم اکنون دیوار به ازای فروش این کاربران کمیسیونی دریافت نمیکنه، اما این خدمات رو تا 3 ماه به صورت رایگان در اختیارشون قرار میده. متاسفانه این خدمات جدید دیوار فقط برای تهرانی ها قابل دسترسیه.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

اپلیکیشن ها ستون گوشی های هوشمند هستن و تقریبا زندگی بدون اپلیکیشن ها و اینترنت ناممکن شده. هم اکنون کسب و کارها و مشاغل مختلف بدون اپلیکیشن کارایی کمی دارن. در دسترس بودن، سرعت بخشیدن به کارها، راحتی کار با اون ها و… از مزایای کار با اپلیکیشنه.

طراحی اپلیکیشن و جذب مشتریان بالقوه از جدیدترین استراتژی های دنیای مارکتینگه تا کسب و کارها علاوه بر برندینگ، افزایش فروش از رقبای خود پیشی بگیرن. اما در نظر داشته باشین که طراحی اپلیکیشن های موبایل باید طبق اصول و استانداره انجام شه تا در موفقیت کسب و کارها اثرگذار باشین.

در این صورته که اپلیکیشن علاوه بر رفع نیازهای مشتری، رضایت اونارو هم جلب میکنه، همینطور، موفقیت مشاغل رو هم رقم می زنه. یکی از بزرگ ترین مزایای اپلیکیشن کاهش هزینه های تبلیغاتیه.

برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار در اینترنت قالب های آماده رایگان زیادی وجود داره. شاید عده ای بگن که ما همین رو به صورت رایگان تهیه میکنیم و هیچ نیازی به پرداخت هزینه ای برای خرید اپلیکیشن مشابه دیوار ندارن.

بالاخره هر محصول و خدماتی که به صورت رایگان تهیه میشه، محدودیت های زیادی داره. شما نمیتونین با امکانات محدود و رایگان در برابر رقبایی که هزینه کردن پیروز بشین. یک راه اینه که شما نیرویی رو استخدام کنین که با کدنویسی آشنا باشه و هرچی که شما از این اپلیکیشن می خواین رو پیاده سازی کنه و در صورت بروز مشکلات اون رو رفع کنه.

حالا اگه اون فرد، برنامه نویس حرفه ای نباشه چیزی جر دردسر برای شما نخواهد داشت تا جایی که ممکنه همون نسخه اولیه برنامه هم برای شما کار نکنه. آیا فکر نمی کنین اگه از همون اول یک اپلیکیشن با کیفیت تری تهیه می کردید، هزینه کمتری رو هم از نظر زمانی و هم مالی متحمل می شدید و استارتاپ رو سریعتر به مرحله سوددهی می رسوندین؟

توصیه ما به افرادی که قصد تهیه اپلیکیشنی مثل دیوار رو دارن اینه که سعی کنن این اپلیکیشن رو از شرکت های اپلیکیشن ی مطمئن تهیه کنن تا با کمک پشتیبانی همیشگی اون ها برنامه رو ارتقا و همه مشکلاتش رو رفع کنن. به این صورت میتونن خدمات رو به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار بدن و مزیت رقابتی بسیار خوبی ایجاد کنن.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

مهم ترین ویژگی ها و امکانات در طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار 

  • ثبت نام و عضویت آنلاین کاربران
  • خدمات پشتیبانی آنلاین
  • دسته بندی آگهی ها به تفکیک شهر و موضوع آگهی
  • جست و جوی پیشرفته
  • ثبت رایگان آگهی
  • امکان مشاهده مشخصات هر آگهی
  • ارسال کد رهگیری به ایمیل یا شماره موبایل برای تایید ثبت نام
  • قابلیت نردبان آگهی
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • اطلاع رسانی سریع از طریق نوتیفیکیشن
  • قابلیت چت در طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار
  • ارائه پیشنهادات ویژه
  • و…

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

مزایای طراحی اپلیکیشن استخدامی و آگهی

زمان طراحی سایت آگهی و نیازمندی این چنینی به غیراز همه خصوصیات ظاهری و کارکردی که باید برای اون ها در نظر گرفت، برای داشتن عملکردی صحیح و موفق در فضای مجازی اینترنت باید نکات دیگری رو هم رعایت کرد. نکاتی که فنی و تخصصی هستن و از دید کاربران نهایی پنهانن، اما در عملکرد صحیح و موفقیت سایت تاثیرات قابل توجهی دارن.

  • سرعت بالای سایت : از مهم ترین موارد برای یک سایت خرید و فروش بی واسطه، سرعت سایته. یک سایت نیازمندی روزانه میزبان هزاران آگهی و میلیون ها کاربر آنلاین به صورت همزمانه. به همین دلیل باید بسترسازی های مناسب فنی لازم برای میزبانی از این حجم کاربر همزمان فراهم شه تا کاربر در زمان استفاده از سایت به مشکلاتی مثل قطعی، بارگذاری کنه و.. دچار نشه.
  • واکنش گرایی سایت : سایت شما باید به صورت طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا طراحی شه. یعنی کاربران باید توانایی کار با دستگاه های مختلف با سایز صفحه نمایش های گوناگون مثل انواع موبایل و تبلت رو داشته باشن و محتوای سایت رو به صورت صحیح و با اندازه مناسب با اندازه صفحه نمایش خود مشاهده کنن. طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار
  • سئو و بهینه سازی : بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو اهمیت زیادی داره. به این طراحی بهینه و مجموعه قواعد حاکم بر اون سئو یا رتبه بندی سایت میگن و رعایت این قواعد باعث میشه تا زمان جستجوی عبارات آگهی های موجود در سایت، سایت شما در اولین صفحه گوگل و بالاتر ازدیگر سایت های مثل شما نمایش داده شه.

پس باید برای خرید اپلیکیشن دیوار به موارد فنی بسیاری هم توجه داشت. با توجه به تخصصی بودن این موارد، توصیه میکنیم برای دوری از مشکلات و دغدغه های بزرگ از یک طراح حرفه ای و باتجربه برای طراحی اپلیکیشن کمک بگیرین.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

نکات لازم در طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

رابط کاربری مناسب

هر نوع اپلیکیشن مشتریان و مخاطبانی دارن که به منظور دریافت یک ارزش خاص این اپلیکیشن را نصب می کنن، پس کار با یک اپلیکیشن باید آنقدر ساده باشد که برای همه قابل فهم باشد.

از ویژگی های یک اپلیکیشن با رابط کاربری مناسب توصیه می کنم مواردی چون، دارا بودن سیستم رجیستری ساده، دسترسی راحت به بخشهای مختلف و رعایت تناسب میان ظاهر و مفاهیم رو حتما مورد توجه قرار دهید. طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

حجم مناسب و میزان مصرف انرژی

هر مقدار حجم اپلیکیشن شما بالاتر باشد سرعت اجرای آن پایین تر خواهد بود، همینطور فضای بیشتری برای نصب آن لازم است، پس کاربر زمانی ک متوجه حجم بالای اپلیکیشن شود ممکن از دانلود آن منصرف شود. در صورتی که اپلیکیشن های با حجم کمتر احتمال اینکه مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد رو داره. طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

مشخص کردن دقیق مخاطبین اپلیکیشن

اینکه اپلیکیشنی که طراحی می کنید بسیار مهم است که بدانید مورد استفاده چه افرادی قرار میگیرد و هدف آن چیست، ویژگی های متمایز این افراد که براساس آن ها میخواهیم به آن ها ارزش خاصی رو ارائه دهیم، باید در همه مراحل طراحی و برنامه نویسی مورد توجه قرار گیرد.

قابلیت اجرا بر روی دستگاه های مختلف

در بعضی موارد ممکن است اپلیکیشن ساخته شده فقط روی بعضی از دیوایس ها قابل اجرا باشد،به عنوان مثال اپلیکیشنی که برای سیستم عامل اندروید ساخته می شود باید روی اکثر گوشی ها و تبلت هایی که با این سیستم عامل فعالیت می کنن قابل اجرا باشد. یکی از ویژگی های طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار و اپلیکیشن مناسب قابلیت نصب آن بر روی هر دو سیستم عامل android و iOS است.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

یک شرکت معتبر رو برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار خود انتخاب کنین. یک شرکت معتبر رزومه و نمونه کارهای موفق رو در اختیار شما قرار میده. توانایی ارائه مشاوره درباره انتخاب زیرساخت های مناسب کسب و کار آنلاین شما رو داره.

قیمت گذاری ها و بندهای قرارداد رو شفاف و به همراه جزئیات در اختیارتون می ذاره. همینطور حتما باید مطمئن باشین که خدمات پشتیبانی و گارانتی برای توسعه و بهبود اپلیکیشن رو پس از اتمام پروژه دریافت می کنین.

الفباوب یکی از بهترین مراکز طراحی اپلیکیشن های کاربردی در انواع مختلف در کنار شماست تا بتونین در سریع ترین زمان ممکن کسب و کارتون رو گسترش بدین. شما برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص قیمت طراحی اپلیکیشن فقط کافیه با ما تماس بگیرین و ضمن برخوردار شدن از مشاوره رایگان و همینطور اطلاع حدودی از تعرفه ها سفارش خودتون رو ثبت یا قراری برای جلسه های حضوری ترتیب بدین.

همین حالا برای طراحی اپلیکیشن نیتیو و اختصاصی تماس بگیرین و هرچه سریع تر اهدافتون رو پیگیری کنین! موفقیت با الفباوب از آن شما خواهد بود! بهتر است قبل از ساخت اپلیکیشن دیوار همه جوانب را در نظر بگیرید و با افراد باتجربه در این زمینه مشورت کنید.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *