طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

24
بهمن
1401

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک چیست؟ طراحی اپلیکیشن برای مشاور املاک چه فایده ای دارد؟ برای طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک چقدر باید هزینه کرد؟ برای طراحی اپلیکیشن املاک به کدام شرکت و برند اعتماد کنیم؟

طراحی اپلیکیشن املاک و مشاور املاک چندیست به خاطر فواید بسیاری که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. هم اکنون اپلیکیشن و سایت های املاکی بسیاری هستند که با موفقیت فعالیت می کنند و شما نیز می توانید یکی از آن ها باشید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

مشاور املاک شخصی است که به افراد در خرید و فروش املاک و مستغلات کمک می کند. وظایف یک مشاور املاک بررسی لیست املاک، بحث درباره شرایط فروش و تهیه پیش نویس قرارداد است، و همینطور بررسی مدارک احراز هویت طرفین و ملک را نیز برعهده دارد. یکی از چالش های هر مشاور املاک این است که چگونه مشتریان بیشتری برای فایل هایی که در اختیار دارد پیدا کند و سود فروش خود را افزایش دهد. اگر یک مشاور املاک هستید که به فروش بیشتر فکر می کنید این مطلب مختص شماست!

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

در اپلیکیشن مشاور املاک باید به این موارد توجه داشت:

  • تعیین مشخصات برنامه: باید بدانید برای چه کسی و برای چه منظوری طراحی می کنید، و یا با توجه به خواسته های بیشتر کاربران چه مشخصاتی برای برنامه لازم است.
  • انتخاب فناوری ها: با استفاده از فناوری های مورد نیاز برای تولید برنامه به عنوان مثال می توانید از زبان برنامه نویسی خاص و یا فریمورک های خاص برای ساخت برنامه استفاده کنیدَ.
  • طراحی رابط کاربری: اگرطراحی UI سایت به حالت حرفه ای پیاده شود به کاربران کمک خواهد کرد که به سهولت و آسان تر به موارد مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
  • توسعه برنامه: برنامه طراحی اپلیکیشن املاک باید توسعه داده شود و برای بهبود عملکرد باید از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در زمینه طراحی و توسعه برنامه، کمک گرفت.
  • آزمایش، تست و انتشار: پس از تست برنامه و دسترسی به مخاطب می توان نکات مثبت و منفی آن را متناسب با نظرات کاربران بهبود بخشیم . وقتی از عملکرد صحیح برنامه اطمینان حاصل کردیم باید اپلیکیشن منتشر شودو اپلیکیشن منتشرشده به طور منظم به روز رسانی گردد.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

الفباوب یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن است که به حرفه ای ترین شکل می تواند بهترین اپلیکیشن های حوزه املاک را برای شما طراحی کند. برای طراحی اپلیکیشن مشاور املاک می توانید از طریق شماره تماس 02188424079 با ما تماس بگیرید و مراحل شروع به طراحی اپلیکیشن را از مشاورین کاربلد و حرفه ای ما دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن های املاک


امروزه تعداد کاربران گوشی های هوشمند با جهشی فوق العاده در حال افزایش است و اعتقاد بر این است که تقریباً 80% از مردم دنیا از تلفن های همراه استفاده می کنند. مردم از دستگاه های تلفن همراه برای تأمین نیازهای روزمره خود مانند رزرو تاکسی، خرید آنلاین، خرید و و اجاره خانه و … استفاده می کنند.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک شامل پنل مدیریت خاص مخصوص مدیریت می باشد که قابلیت های مدیریت کامل اپلیکیشن املاک را در اختیار مدیریت قرار می دهد. می توانید علاوه بر طراحی اپلیکیشن مشاور املاک نسبت به سفارش طراحی سایت املاک نیز اقدام نمایید و با داشتن پنل مدیریت واحد اپ و سایت املاک را به صورت یکجا و جامع مدیریت کنید.

الفباوب پکیج های قدرتمند دیگری همچون طراحی اپلیکیشن درج آگهی را هم در کارهای خود دارد که می توانید به صورت همزمان در یک اپلیکیشن جامع از این خدمات استفاده نمایید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

طراحی سایت و اپلیکیشن برای مشاور املاک

شغلی پر درآمد، که شاید خیلی از وابستگی های اداری را ندارد و بدون در نظر گرفتن ساعت کاری مشخص و چهارچوب های اداری می توان درآمد بالایی از آن کسب کرد. البته که تا حدودی این طرز فکر درست است.

شغل مشاور املاک وابستگی های اداری ندارد. اما به شدت وابسته به مشتری مداری است در این شغل ساعت کاری مشخصی برای کار کردن تعریف نشده. اما هر زمان که مشتری اراده کند به عنوان یک مشاور املاک باید پاسخگو بود. با وجود این شغل می توان درآمد بالایی داشت اما نه به همین راحتی!

اگر تصمیم دارید که شغل مشاور املاک را انتخاب کنید باید بدانید راه پرفراز و نشیبی در انتظار شماست و برای رسیدن به موفقیت و درآمد بالا باید بسیار تلاش کنید. اگر هم مشاور املاک هستید و در این زمینه مشغول به فعالیت می باشید، باید به این نکته توجه کنید که همیشه راهی برای بهتر شدن شما وجود دارد.

آن روش هم تبلیغات بهتر از طریق طراحی اپلیکیشن است! با کمک یک اپلیکیشن کسب و کار خود را گسترش دهید، اپلیکیشن دستیار 24 ساعته شما خواهد بود. پس این نکته را فراموش نکنید که داشتن توانایی به تنهایی عامل موفقیت شما نمی شود بلکه برای رسیدن به موفقیت باید راه های درست استفاده کردن از توانایی ها را اتخاب کنید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

مزیت های طراحی اپلیکیشن املاک به عنوان یک واسط

  1. هر شخص و یا بنگاه می تواند آگهی خود را در این اپلیکیشن ها و یا اپلیکیشن شخصی خود ثبت کند.
  2. عدم محدودیت ثبت ملک در کل کشور. برای شخصی که در مثلاً در استان آذربایجان شرقی زندگی می کند و به دنبال ملک در تهران می گردد، بسیار سخت است که به این شهر بیایید و چندین ماه در آنجا حضور داشته باشد. به جست و جوی ملک مورد نظر خود بگردد. از این افراد و بنگاه با ثبت ملک خود در این اپلیکیشن ها، افراد در سراسر کشور از تبلیغات خودآگاه می سازند.
  3. به روز رسانی به موقع این اپلیکیشن ها باعث می شود که همیشه تعداد زیادی خانه بتوانند در دسترس مردم قرا گیرند.
  4. عدم محدودیت مکانی برای جست و جوی خانه. این بزرگ ترین قابلیت و مزایای استفاده از اپلیکیشن املاک می باشد.
  5. دیدن عکس های خانه قبل از بازدید حضوری. این ویژگی در صرف جویی در وقت بسیار کمک می کند.
  6. یافتن بنگاه های املاک و اطلاع از انصاف و یا صادق بودنشان کار بسیار دشواری است. این مشکل با حضور اپلیکیشن های املاک بر طرف می شود. زیرا وقتی فردی خود بدون تحت تأثیر قرار گرفتن صحبت های برخی از دلالان املاک به دیدن عکس های خانه می پردازند، می توانند واقعی تر تصمیم بگیرند. در واقع مزایای استفاده از اپلیکیشن املاک را می توان به موارد زیر خلاصه کرد.
  7. از آن جایی که اعتبار اپلیکیشن های املاک به صحت مطالبشان بستگی دارد، بسیاری از آن ها بر روی قرا دادن تبلیغات خود حساس بوده و هر ملکی را ثبت نمی کنند. این کار مانع از کلاهبرداری های احتمالی در املاک می شود. همچنین دستت دلالان ملک را تا حد زیادی قطع می کند.

آیا نیاز به طراحی اپلیکیشن مشاور املاک یا طراحی اپلیکیشن املاک واسط دارید؟ با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید تا کامل ترین راهنمایی را به شما عزیزان توسط کارشناسان خود به صورت رایگان ارائه دهیم. در کنار شما هستیم تا به ایده های خود رنگ واقعیت ببخشید!

مزایای طراحی اپلیکیشن برای مشاورین املاک

  • هنگامی که مشتریان به دنبال محصول و خدمات هستند، بیشتر از لب تاپ به گوشی خودشان مراجعه می کنند. اپلیکیشن ها، سریع تر و ساده تر از وب سایت ها عمل می کنند.
  • امکان کاهش هزینه های پیامک و تبلیغات کاغذی فراهم می شود. همچنین نیروی کار مورد نیاز برای تماس های تلفنی هم کاهش می یابد.
  • با اپلیکیشن موبایل، کسب و کارتان را از رقبا متمایز می کنید. طراحی و نگهداری اپلیکیشن نیازمند تخصص است. از این رو همه رقبا به دنبالش نمی روند.
  • افزایش وفاداری مشتری اهمیت زیادی در بازاریابی دارد. اپ ها مسیر برقراری ارتباط میان مشتری و برند را از طریق ارسال نوتیفیکیشن ها و یادآوری ها، ساده می کنند. این امر باعث افزایش آگاهی از برند شده و مشتری را ترغیب به خرید می کند.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک


طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

سیستم کاربر بندی حرفه ای در نسخه پیشرفته طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

یکی از فعالیت های بسیار زمان بر و دقیق در زمینه کاری ملک، ثبت املاک با اطلاعات دقیق و تایید و نظارت بر روی این اطلاعات می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع برای نسخه ی پیشرفته جهت طراحی اپلیکیشن برای مشاورین املاک این قابلیت در پنل مدیریت گنجانده شده است و امکان مدیریت و کاربر بندی امکان پذیر شده است

در نسخه ی پیشرفته طراحی اپلیکیشن مشاور املاک امکان تعریف انواع مختلفی از مدیران سیستم جهت فعالیت برای اپلیکیشن املاک در نظر گرفته شده است. انواع کاربران عبارت هستند از:

  1. کاربران پایه
  2. کاربران ناظر

ویژگی های اپلیکیشن املاک و مشاور املاک

یک اپلیکیشین املاک مسلما ویژگی های زیادی داراست اما به طور خلاصه حداقل ویژگی های مورد نیاز و متداول بین این اپلیکیشن ها را برایتان معرفی می نماییم که شامل :

  • پنل اختصاصی برای کاربران و مشتریان
  • فیلترینگ بر اساس محدوده قیمت مورد نظر
  • ایجاد پنل گفتگو برای ارتباط مشتری و آگهی دهنده
  • ایجاد سیستم ثبت نام اختصاصی برای مدیران و کاربران
  • امکان جستجو املاک بر اساس کلید واژه های مشابه
  • امکان جستجو املاک بر اساس منطقه یا شهر مورد نظر
  • قابلیت تعریف مدیر و کاربر به میزان بی نهایت
  • امکان پرداخت و تعیین روش پرداخت بر اساس ویژگی ها
  • اطلاع رسانی منقضی شدن یک فایل به آگهی دهنده و کاربران
  • امکان جستجو بر اساس دسته بندی مورد نیاز
  • تمدید زمان فایل به صورت اتوماتیک یا از طریق کاربر
  • امکان درج نظر برای کاربران و خریداران
  • امکان امتیاز دهی به هر فایل و فیلترینگ بر اساس محبوبترین ها

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

اپلیکیشن های املاک چگونه به ما کمک می کنند و اطلاعات خود را از کجا به دست می آورند؟ این سؤال برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که آیا می توان به این اپلیکیشن ها اطمینان کرد یا خیر؟ باید عرض شود که اطلاعات موجود در این اپلیکیشن ها معتبر بوده و از بنگاه های رسمی که دارای کد ثبت هستند، گردآوری شده است. البته این مطالب به این معنی نیست که اشخاص نمی توانند ملک خود را در اپلیکیشن در معرض عموم قرار دهند. بلکه هر شخصی می تواند جهت خرید و یا فروش و یا رهن و اجاره با توجه به قوانین اپلیکیشن، اقدم به نشر آگهی خود کند.

از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن املاک این است می توان ریز جزئیات را در آن ها مشاهده کرد. مثلاً می توان قبل از دیدن حضوری خانه، متوجه شد که چند خوابِ است، متراژ آن چند مترمربع است، جنوبی است یا شمالی، در چه محله ای قرار دارد و محدوده قیمت آن چقدر است. تمامی این اطلاعات می تواند ساعت ها و حتی روز ها در وقت افراد صرفه جویی کند. این اپلیکیشن پس از در اختیار گذاشتن اطلاعات ملک در اختیار مشتری، او را به بنگاه مربوطه هدایت می نمایند. سایر کار های حقوقی مربوط به ملک در بنگاه صورت می گیرد.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

فعالیت کاربران پایه به چه صورت می باشد؟

یکی از وظایف کاربران پایه قابلیت ثبت ملک در سیستم می باشد. با ثبت اطلاعات املاک توسط کاربران پایه در سیستم، آگهی ها به صورت خودکار در اپلیکیشن پیک نمایش داده نمی شوند. در این مرحله کاربران پایه وارد سیستم شده و آگهی های ثبت شده توسط کاربران پایه را مشاهده و تایید می کنند.

با توجه به حجم زیاد املاک و اطلاعات، ارائه اطلاعات دقیق امری بسیار مهم می باشد. از این نظر با تایید آگهی ناظر امکان مشاهده ملک در اپلیکیشن املاک برای عموم کاربران امکان پذیر می گردد. در صورت عدم تایید آگهی توسط ناظر، دلیل آن نیز توسط کاربر ناظر جهت بررسی مجدد کاربر پایه ثبت می گردد و به این صورت کاربر پایه نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام نموده و مجددا آگهی را برای تایید کاربر ناظر ارسال میکند.

همینطور کاربر پایه در پورتال مدیریتی اختصاصی خود امکان مشاهده عملکرد فعالیتی خود را دارد. تعداد املاک ثبت شده، املاک رد شده، املاک نیازمند اصلاح و … تماما به صورت گزارش کامل در اختیار کاربران پایه و همچنین کاربر مدیریتی می باشد.

برای طراحی اپلیکیشن مشاور املاک می توانید ایده های خود را با ما در میان بگذارید. در کنار شما هستیم تا بهترین اپلیکیشن را در حرقه خود بسازید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

فعالیت کاربران ناظر به چه صورت می باشد؟

با توجه به گستردگی و لزوم ارائه اطلاعات دقیق و تایید شده در املاک، تمامی ملک های ثبت شده توسط کاربران پایه، افراد عادی و مشاورین املاک نیاز به تایید دارند.

از این جهت با ثبت آگهی های جدید کاربران ناظر در اولین قدم املاک ثبت شده را به کاربر پایه اختصاص میدهند که در این حالت مسئول رسیدگی به آن آگهی جهت بررسی اولیه توسط کاربر پایه انجام میگیرد. پس از تایید و انجام اصلاحات توسط کاربر پایه، ملک ثبت شده مجددا برای تایید و بررسی نهایی به کاربر ناظر برگشت شده و تایید می گردد.

توجه داشته باشید که با توجه به حجم مناطق و املاک زیاد، در سیستم پیشرفته ای که برای ساخت اپلیکیشن فروش ملک در نظر گرفته شده است، امکان ایجاد مناطق و شهر های مختلف فراهم گردیده است.

با توجه به تنوع زیاد مناطق امکان مدیریت هر منطقه توسط کاربر مدیریت برای کاربران ناظر اختصاص داده میشود و به صورت خودکار با ثبت آگهی جدید با توجه به منطقه ثبت شده، آگهی در پنل اختصاصی کاربر ناظر مربوطه نمایش داده میشود. اگر ایده دیگری در طراحی اپلیکیشن مشاور املاک دارید با ما در میان بگذارید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

فعالیت کاربر تلفن در نسخه پیشرفته

یکی از قابلیت های حرفه ای که در طراحی اپلیکیشن مشاور املاک استفاده شده است، امکان درخواست ملک توسط کاربران می باشد. به این صورت که کاربران با ثبت درخواست و نیاز خود با ثبت اطلاعات اولیه ای که شامل حداقل، حداکثر مکان مورد نظر و … می باشد اقدام به ثبت درخواست ملک خود در سیستم می نمایید.

در پنل کاربران تلفن، امکان مشاهده این درخواست ها و تماس جهت رسیدگی به این سفارش ها امکان پذیر است. برای هر درخواست امکان ثبت جزئیات و اطلاعات تکمیلی وجود دارد که کاربر مدیریتی در جریان فعالیت و رسیدگی های کاربر پایه قرار بگیرد.

یکی دیگر از قابلیت های کاربر تلفن در اپلیکیشن مشاورین املاک، امکان مشاهده درخواست های ثبت نام مشاورین املاک می باشد. مشاورین املاک جهت فعالیت در اپلیکیشن پیشرفته ملک نیاز به تایید اطلاعات خود در سامانه دارند.

پس از تایید و احراز هویت مشاورین املاک که توسط کاربران تلفن صورت میگیرد، مشاورین املاک امکان شروع فعالیت خود را خواهند داشت. پیام های ارسال شده در بخش ارتباط با ما و درخواست تماس های تلفنی که امکان ثبت در اپلیکیشن را دارند نیز از جمله فعالیت های کاربران تلفن در سیستم پیشرفته املاک الفباوب می باشد.

برای طراحی اپلیکیشن مشاور املاک با ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

یادآوری برخی موارد به مشتری با اپلیکیشن املاک

یادآوریاز طریق نوتیف اپلیکیشن می توانید قرار ملاقات ها و یک سری رویدادها را به مشتری یادآوری کنید؛ مثلاً به مشتریانی که پایان قراردادشان نزدیک است، پیام کوتاهی ارسال کنید و ضمن یادآوری این موضوع پیشنهادات ویژه ای (مثل یک خانۀ جدید با شرایط مناسب) را هم ارائه کنید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک


ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

برای طراحی اپلیکیشن مشاور املاک املاک کافیست با ما تماس بگیرید، کارشناسان سریعا موارد مورد نیاز را برای شما ارسال خواهند کرد. الفباوب با مزیت های در اختیار داشتن بهترین برنامه نویسان و کادر فنی طراحی اپلیکیشن، سرعت بالای طراحی انواع سایت و اپلیکیشن املاک و همینطور قیمت بسیار مناسب ارائه خدمات در کنار شماست تا ایده های خود را به بهترین شکل اجرا کنید.

الفباوب به اجرا شدن ایده های شما کمک می کند! – مشاوره 100% رایگان و تخصصی

هزینه طراحی اپلیکیشن مشاور املاک
طراحی اپلیکیشن مشاور املاک
طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک
طراحی اپلیکیشن مشاوران املاک

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

موضوعات مقاله

امتیاز :
4 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

4 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن مشاور املاک

    1. سلام دوست عزیز، بله. می تونید فقط یک محله چند منطقه رو توی اپلیکیشنتون پوشش بدید. الفباوب نمونه کار در این زمینه هم داره. برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

  1. سلام وقت بخیر قیمت اپلیکیشن برای مشاور املاک که فقط خودش امکان ثبت اگهی داشته باشه چقدر هست؟ در واقع یک مرکز املاک هستیم که برای کارمندان می خوایم اپلیکیشن طراحی کنیم.

    1. سلام جناب همتی راد. ایده بسیار خوبی دارید و می تونید برای دسترسی راحت تر مشتریان به فایل ها اپلیکیشنی طراحی کنید که کلیه اطلاعات مثل تصاویر و متراژ تعداد اتاق خوب هارو در اون ذکر کنید. این کار به زحمت کمتر نیروی انسانی کمک می کنه و همینطور بازده بسیاری داره. در ضمن می تونیم برای شما اپلیکیشنی طراحی کنیم که فقط با دسترسی خودتون بتونید آگهی های جدید رو ثبت کنید و مخاطب فقط تماشاگر باشه و یا برای ثبت هر فایل اقدام کنه یا تماس بگیره. برای ثبت سفارش با الفباوب از طریق شماره تماس 02191008515 در ارتباط باشید. مشاوره کاملا رایگان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *