طراحی اپلیکیشن چیتگر

20
فروردین
1402

طراحی اپلیکیشن چیتگر جزو خدماتی است که در شرکت معتبر و قدیمی الفباوب به مناسب ترین شکل ممکن صورت می گیرد. برای ساخت انواع اپلیکیشن می توانید با ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را دریافت کنید. توجه فرمایید که طراحی و طراحی اپلیکیشن به یک سری مهارت ها نیاز دارد که الفباوب به خوبی از آن ها برخوردار است. طراحی اپلیکیشن تهران تخصص ماست.

برای دریافت مشاوره، پشتیبانی و ثبت درخواست خود با 02191008515 تماس بگیرید!

 

طراحی اپلیکیشن چیتگر سریع و ارزان!

چرا باید الفباوب را برای طراحی اپلیکیشن چیتگر انتخاب کنیم؟

  • وجود کارشناسان حرفه ای و کاربلد
  • برنامه نویسان درجه یک
  • استراتژی های جدید پیشرفت اپلیکیشن
  • احترام گذاشتن به ایده ها و سلیقه شخصی شما
  • تحویل سریع اپلیکیشن
  • طراحی انواع اپلیکیشن های اندرویدی و ios
  • هزینه بسیار منصفانه و مناسب طراحی اپلیکیشن چیتگر طراحی اپلیکیشن چیتگر

برای طراحی اپلیکیشن چیتگر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید ما شما را به صورت کاملا رایگان راهنمایی خواهیم کرد.

طراحی اپلیکیشن تعمیرات

هزینه طراحی اپلیکشن

طراح اپلیکیشن قبل از طراحی برحسب نیازها و شرایط کسب و کارتان، ساعت کار مورد نیاز را مشخص می کند. امکان طراحی اپلیکیشن در پلتفرم های دورکاری مثل کارلنسر فراهم است. هزینه هم بسته به توافق میان کارفرما و فریلنسر بین یک تا دو میلیون برای اپلیکیشن های پایه تا چند ده میلیون برای اپلیکیشن های پیچیده متغییر است. طراحی اپلیکیشن چیتگر

 

عوامل اصلی تاثیرگذار روی هزینه های طراحی اپلیکیشن موبایل به شرح زیر می باشند:

  • فیچرها و کاربری
  • سفارشی نموردن طراحی بصری طراحی اپلیکیشن چیتگر
  • پلتفرم ها
  • زیر ساخت و مدیریت اپ طراحی اپلیکیشن چیتگر
  • مکان و ساختار تیم طراحی
  • هزینه های نگهداری اپلیکیشن

مزایای طراحی اپلیکیشن چیتگر

هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش می کند. البته در نگاهی واقع بینانه اغلب مخاطبان در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتا شبکه های اجتماعی و پیام رسان می باشند استفاده می کنند، اما به طور کلی مخاطبان در طول روز ده ها بار قفل گوشی خود را می گشایند و صفحه اول حاوی اپلیکیشن های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می کنند!

مزایای بی شماری را می توان برای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها بیان کرد. این مزایا همگی فقط یک هدف را دنبال می کنند و آن هم چیزی نیست جز توسعه و پیشرفت و گسترش کسب و کار شما. از عمده مزایای طراحی اپلیکیشن چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش اعتبار برند شما طراحی اپلیکیشن چیتگر

یکی از مهم ترین مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها، افزایش اعتبار برند شماست. شما به وسیله یک اپلیکیشن کاربردی خوب، قادر خواهید بود تا خود و برند خود را مناسب ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن معرفی کنید. اپلیکیشن موبایلی که برای کسب و کار شما طراحی شده، سفیر برند و کار شماست. هراندازه که اعتبار شما بالاتر باشد و بتوانید خودتان را بهتر به افراد بشناسانید، کسب و کار شما هم رونق بیشتری خواهد گرفت.

  • افزایش بازاریابی و مشتریان طراحی اپلیکیشن چیتگر

از بزرگترین مزایای طراحی اپلیکیشن چیتگر افزایش بازاریابی مستقیم و به طبع آن، افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش است. با یک اپلیکیشن خوب و کاربردی، حتی می توان به کمک نوتیفیکیشن هم با مشتری ارتباط برقرار کرد و او را از آخرین خدمات و محصولات، آگاه ساخت. به همین صورت فرد نسبت به کسب و کار ما کنجکاو شده و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر خواهد بود. همین می شود که هم مشتریان ما افزایش می یابد، هم اینکه فروش و سوددهی بیشتر می شود.

  • ارتباط مستقیم با مشتری

از دیگر مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها، می توان به افزایش ارتباط با مشتری ها اشاره کرد. مشتری به راحتی می تواند در هر روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز، هر زمان که اراده کرد، با ما و کسب و کار ما در ارتباط باشد و از محصولات و خدمات ما، آگاه شود. حتی می توان از اپلیکیشن هایی که برای کسب و کار ما طراحی شده اند، مشتریان و مخاطبان را از تازه ترین و مهم ترین اخبار کسب و کار خود هم مطلع نمود.

  • پیشی گرفتن از رقبا طراحی اپلیکیشن چیتگر

از مهم ترین مزایای طراحی اپلیکیشن، می توان به سبقت از رقبا و پیشی گرفتن از آن ها اشاره کرد. اگر بتوانید یک اپلیکیشن مفید و کاربردی برای کسب و کار خود طراحی کنید، بدون شک چند پله از رقبای خود بالاتر خواهید بود. مشتریان هم با مشاهده وجود اپلیکیشن برای کسب و کار شما، احساس اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت و این موضوع هم در پیشرفت بیزنس شما و هم در افزایش پرستیژ شما موثر خواهد بود.

  • کسب درآمد و کاهش هزینه ها

هرچند که امکان دارد طراحی اپلیکیشن چیتگر برای کسب و کارها در ابتدا کمی پرهزینه به نظر برسد، اما مطالعه دقیق و تفکر در این موضوع می توان پی برد که این هزینه، در کمترین زمان با سودی بیشتر به ما باز خواهد گشت. از مزایای طراحی اپلیکیشن، می توان به کسب درآمد از طرق مختلف اشاره کرد.  طراحی اپلیکیشن چیتگر

  • معرفی بهینه تر محصولات و خدمات

بسیاری از افراد، قبل از آنکه بخواهند برای بهره مندی از خدمات خاص، یا خرید محصولی خاص از خانه بیرون بروند و به صورت فیزیکی تحقیق کنند، به سراغ وبسایت و اپلیکیشن می روند. از مزایای طراحی اپلیکیشن چیتگر این است که می توان به کمک آن در چنین مواقعی، محصولات و خدمات کسب و کار خود را به مناسب ترین شکل ممکن، به مشتری معرفی کرد. طراحی اپلیکیشن چیتگر

طراحی اپلیکیشن اهواز

ایده برای طراحی اپلیکیشن

همه ایده های انقلابی طراحی اپلیکیشن موبایل در جهت رفع نیازهای مردم تلاش کرده اند. ما هم در اینجا بعضی از ایده هایی که می توانند در سال ۱۴۰۰ موفقیت آمیز باشند را جمع کرده ایم. ایده از ما، اجرا از شما. این موارد هم می توانند ایده های خلاقانه برای برنامه نویسی اندروید و هم برای iOS باشند.

طراحی اپلیکیشن چیتگر  اسکن برای خرید

اپلیکیشن های خرید از سال ها پیش وجود داشتند اما استفاده از آن ها در دوران کرونا افزایش چشم گیری یافت. نه تنها خرید ملزومات خانگی، بلکه خرید لباس، وسایل منزل، هدیه و… هم به سمت آنلاین شدن می روند. اگر می خواهید چنین اپلیکیشنی توسعه دهید باید اپلیکیشن های موجود را بررسی کنید.

طراحی اپلیکیشن چیتگر طراحی اپلیکیشن خدماتی

جمع کردن متخصص های ارائه دهنده خدمات مثل نظافت، نقاشی ساختمان، لوله کشی، کارپردازها، پرستار در منزل و… در یک اپلیکیشن هم می تواند برای متخصصان ارائه دهنده خدمات مفید باشد و هم برای مشتریان آن ها کار را آسان تر کند. شما می توانید با اضافه کردن امکانات بیشتر، تضمین متخصصان، رتبه بندی آن ها و… اپلیکیشن جامع تری به مخاطبان پیشنهاد دهید. برای طراحی اپلیکیشن خدماتی با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن رزرو رستوران

یکی دیگر از انواع ایده برنامه اندروید یا iOS، اپلیکیشن های ارسال غذا مثل اسنپ فود می باشند که تا کنون عملکرد خوبی داشته اند و نشان داده اند کار کردن در این حوزه می تواند موفقیت آمیز باشد. این تفریح از زاویه دیگر می تواند نیاز به اپلیکیشن رزرو رستوران را به ذهن برساند. طراحی اپلیکیشن چیتگر

اپلیکیشن پیشنهاد غذا

این اپلیکیشن تا حدی کار تیسترها را انجام می دهد. علاوه بر اینکه رستوران ها در آن معرفی می شوند، مخاطبان نظراتشان را در مورد غذاهایی که در آن سرو می شود می نویسند و پیشنهاد می دهند که در هر رستوران مناسب ترین غذایی که می توان تست کرد چه غذایی است. طراحی اپلیکیشن چیتگر

 

یک نمونه و یک ایده با موضوع آشپزی

طراحی اپلیکیشن تناسب اندام

طراحی اپلیکیشن تناسب اندام خود را برای تشویق و دستیابی به هدف سلامتی برای مخاطبان شروع کنید. در زیر بعضی از ویژگی هایی که باید در اپلیکیشن خود قرار دهید را به اختصار بیان میکنیم:

  • نظارت بر مصرف غذا
  • ردیاب فعالیت فیزیکی
  • برنامه رژیم غذایی طراحی اپلیکیشن چیتگر
  • نظارت بر مصرف آب
  • نکات روزانه برای ماندن

  طراحی اپلیکیشن مسیر آرزوها

اپلیکیشن مسیر آرزوها علاقه مندی ها وآرزوهای کاربر را می پرسد و به او برای رسیدن به آرزویش کمک میکند. به طور مثال کاربر تصمیم دارد مدیرعامل یک شرکت تبلیغاتی باشد، سپس این اپلیکیشن برای یک مدیرعامل مشهور یک شرکت تبلیغاتی را پیدا خواهد کرد و به کاربر می گوید که چگونه این شخص توانسته به هدفش دست یابد. همچنین وضعیت فعلی کاربر را مقایسه می کند و او را به مسیر صحیح برای ارضای خواسته خود هدایت می کند.

اپلیکیشن مسیریابی محل پارک ماشین

با اینکه این امکان در گوگل مپ فراهم شده ولی اختصاص یک اپلیکیشن جدا برای آن می تواند کار را ساده تر کند. وقتی به مکان های جدید یا شلوغ می روید، در سفر هستید یا در خیابان های شلوغ و پرترافیک به سختی یک جای پارک پیدا می کنید مناسب ترین کار این است که با اپلیکیشن مسیریابی جای پارک، آن محل را سیو کنید تا زمان برگشت اتومبیلتان را گم نکنید.

اپلیکیشن پاسخگویی خودکار طراحی اپلیکیشن چیتگر

این ایده طراحی اپلیکیشن در بعضی تلفن ها از قبل تعبیه شده ولی همچنان می تواند با ویژگی های متفاوت تری طراحی شود به طوری که آسان تر قابل استفاده باشد. چنین اپلیکیشنی به خصوص برای کسانی که ساعات زیادی مشغول کار با دستانشان می باشند و پاسخگویی به تماس ها برایشان مشکل است می تواند کمک کننده باشد. این اپلیکیشن می تواند با صدا فعال شده و به تماس تلفنی پاسخ دهد.

اپلیکیشن مدیریت کارت های بانکی

طراحی یک اپلیکیشن کارآمد برای مدیریت دخل و خرج بر اساس پیامک های بانکی همراه با قابلیت اضافه کردن عنوان پرداختی یا دریافتی می تواند نیاز بسیاری از ما باشد. حتی می توانید با اضافه کردن امکانات بیشتر به بهتر شدن اپلیکیشن کمک کنید. طراحی اپلیکیشن چیتگر

اپلیکیشن مدیریت عضویت ها

همه ما در سایت های زیادی عضو هستیم یا در خیلی از شبکه های اجتماعی اکانت داریم. مدیریت همه این ها کار دشواری است. امکان دارد رمز یا نام کاربری را فراموش کنیم، اگر هم همه رمزها را یکی انتخاب کنیم امنیت ندارد. به علاوه حتی احتمال دارد فراموش کنیم در چه سایت هایی عضو شده ایم. طراحی یک اپلیکیشن برای مدیریت عضویت ها می تواند خیلی مفید واقع شود.

بازار ایران برای توسعه اپلیکیشن یک بازار نوپا با کلی فضا برای پیشرفت و توسعه است. پس فضای خوبی در اختیار توسعه دهنده های اپلیکیشن قرار دارد، فقط کافی است ابتدا برای انتخاب ایده کمی هوشمندانه عمل کنند و یک نیازسنجی انجام دهند و سپس کار را با دقت پیش ببرند و اپلیکیشن را با ظرافت های مورد نظر یک کاربر طراحی کنند. طراحی اپلیکیشن چیتگر

طبق داده های Statista تا ماه می 2019،5 دسته برنامه در Google Play و Apple App Store شامل بازی ها، تجارت، آموزش، سبک زندگی و سرگرمی بودند. با این حال، این بدان معنا نیست که برای داشتن یک برنامه کاربردی سودآور، فقط باید اپلیکیشن هایی برای این دسته های برتر ایجاد کنید.

  1. سبک زندگی
  2. رسانه های اجتماعی طراحی اپلیکیشن چیتگر
  3. کاربردی
  4. سرگرمی
  5. افزایش بهره وری

اپلیکیشن های موبایل همراه سبک زندگی

انواع اپلیکیشن ها برای موبایل سبک زندگی در سال های اخیر قدرتمند شده اند. اپلیکیشن سبک زندگی یا لایف استایل برنامه ای است که جنبه های فردی را که سبک زندگی شما را تعریف می کنند تسریع یا پشتیبانی می کند. این نوع برنامه های تلفن همراه مربوط به موارد زیر است:

  • تناسب اندام طراحی اپلیکیشن چیتگر
  • دوست یابی و چت کردن
  • غذا
  • موسیقی
  • مسافرتی

زیبایی این نوع از اپلیکیشن ها این است که وقتی بخشی از سبک زندگی کاربر باشند، احتمالا برای همیشه در زندگی آن ها وجود دارند. اینها برنامه هایی می باشند که به صورت روزانه به مردم در یافتن آهنگ، رستوران یا مقصد جدید بعدی کمک می کنند. این ها برنامه هایی می باشند که به مردم کمک می کنند تا خود را پیدا کنند، آنچه را دوست دارند و از چه چیزی دوست ندارند و به کجا می خواهند بروند را متوجه شوند.

چند نمونه از برنامه های سبک زندگی عبارت هستند از: طراحی اپلیکیشن چیتگر

  • اسپاتیفای
  • علی بابا
  • اسنپ

برنامه های تلفن همراه رسانه های اجتماعی طراحی اپلیکیشن چیتگر

اگر در حال ارائه خدمات یا فروش محصولی هستید که مخاطبان می توانند با شبکه های خود به اشتراک بگذارند، ویژگی های اشتراک گذاری اجتماعی را به برنامه خود اضافه کنید. این قابلیت باعث می شود مخاطبان شما زمان مقایسه با شبکه هایشان، بارها و بارها به اشتراک بگذارند. چند مثال از برنامه های رایج در شبکه های اجتماعی عبارت هستند از:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • پینترست
  • اسنپ چت

طراحی اپلیکیشن کاربردی

چند نمونه از انواع اپلیکیشن موبایل در دسته برنامه های کاربردی عبارت هستند از:

  • ریمایندر ها و تقویم
  • ماشین حساب
  • چراغ قوه
  • آب و هوا

اینها انواع اپلیکیشن های موبایل است که ما تمایل داریم بیشتر، اما برای مدت زمان کوتاه تری، از آن ها استفاده کنیم. شما معمولا فقط ماشین حساب خود را برای حل یک معادله باز می کنید و آن را کنار می گذارید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا فرکانس برنامه ابزار خود را افزایش دهید تا بتوانید با موفقیت از آن درآمد کسب کنید. بازدید کوتاه مدت چندان سودآور نیست، اما بسیاری از آن ها می توانند به درآمد قابل توجهی منجر شوند.

برای طراحی اپلیکیشن کاربردی با ما تماس بگیرید. طراحی اپلیکیشن چیتگر را به ما بسپارید.

طراحی اپلیکیشن بازی – سرگرمی

این نوع برنامه ها در میان توسعه دهندگان پرطرفدار می باشند چون هر هفته چند بار مخاطبان را به برنامه باز می گردانند، گاهی اوقات چند بار در روز. در موفق ترین بازی ها، هم دفعات و هم طول بازی زیاد است. چند نمونه از اپلیکیشن های بازی موبایلی عبارت هستند از:

  • کلش رویال
  • انگری بردز

طراحی اپلیکیشن افزایش بهره وری

این نوع برنامه ها به مخاطبانشان کمک می کند تا یک کار را به سرعت و با کارآیی انجام دهند و بعضی اوقات کارهای پیش پا افتاده را آسان تر می کنند. نمونه هایی از برنامه های بهره وری، بسیاری از محصولات گوگل و اپل می باشند، مثل:

  • اپ های مدیریت کیف پول و منابع مالی
  • Evernote
  • Wunderlist

طراحی اپلیکیشن اخبار/رسانه ها برنامه های تلفن همراه طراحی اپلیکیشن چیتگر

نمونه هایی از انواع اپلیکیشن موبایل خبری معروف عبارت هستند از:

  • Buzzfeed
  • اخبار و هواشناسی گوگل
  • Reddit طراحی اپلیکیشن چیتگر

این ها بزرگ ترین اسامی در دسته اخبار می باشند و همه آن ها چیزی متفاوت ارائه می دهند. اگر در حال توسعه یک اپلیکیشن خبری هستید، باید راهی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود پیدا کنید. فرصت شما برای درخشش در نحوه ارائه آن است.

طراحی اپلیکیشن اندروید

وقتی به نوار پیمایش پایین در Google Play نگاه می کنید، می بینید که 4 برگه در دسترس است – بازی ها، برنامه ها، فیلم ها و کتاب ها. این منو به مخاطبان کمک می کند تا برنامه مورد نیاز خود را سریع تر و آسان تر پیدا کنند. در انواع اپلیکیشن موبایل شما باید از بین 32 دسته از جمله کسب و کار، رویدادها، ارتباطات، والدین، بهره وری، ورزش، ابزار، سبک زندگی، آموزش، سرگرمی، عکاسی و موارد دیگر انتخاب کنید.

طراحی اپلیکیشن ios طراحی اپلیکیشن چیتگر

برخلاف Google Play که اختصاص دادن فقط یک دسته به برنامه امکان پذیر است، شما می توانید دو دسته را به برنامه iOS خود اضافه کنید – دسته اصلی و ثانویه. به عنوان مثال، اگر برنامه رژیم دارید، می توانید دسته اصلی خود را “غذا و نوشیدنی” و دسته دوم خود را “بهداشت و تناسب اندام” یا بالعکس، بسته به مشخصات برنامه و نحوه قرارگیری خود تنظیم کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، دسته های اصلی برای کشف برنامه شما در فروشگاه App Apple مهم می باشند.

 

برای طراحی اپلیکیشن چیتگر همین حالا با ما تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *