طراحی سایت مجیدیه

20
شهریور
1401

طراحی سایت مجیدیه یکی از خدمات اصلی الفباوب است که در این مجموعه به بهترین شکل ممکن و به همراه کارشناسان حرفه ای این امر انجام می شود. در ارائه خدمات طراحی سایت در مجیدیه صفر تا صد استراتژی های رسیدن به اهداف پیاده می شود. برای اطلاع از قیمت ها، مشاوره و ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را برای طراحی سایت تهران راهنمایی کنیم!

چرا باید طراحی سایت مجیدیه شرکت الفباوب را انتخاب کنیم؟

  • کارشناسان حرفه ای و مجرب در زمینه انواع طراحی سایت
  • در اختیار داشتن بهترین استراتژی های پیشرفت شما در وب سایت
  • توجه به سلیقه و نیاز شخصی شما در امر طراحی سایت
  • طراحی سایت با انواع روش های مدرن
  • ارائه بهترین قیمت ها و تعرفه های ارزان کلیه خدمات

برای دریافت مشاوره، پشتیبانی و ثبت درخواست خود با 02191008515 تماس بگیرید!

کلمات کلیدی: طراحی سایت مجیدیه – طراحی سایت در مجیدیه – طراحی سایت منطقه مجیدیه – طراحی سایت مجیدیه تهران

طراحی سایت شرکتی زنجان

طراحی سایت مجیدیه با الفباوب – حرفه ای ترین و ارزان ترین!

سایت ها قابلیت ها و مزایای زیاد برای ما ایجاد کرده اند، همین طور بسیاری از محدودیت ها را برای کارهای رسانه ایی از بین برده اند. در هر کسب و کاری که فعالیت می کنید، خیلی خوب است که آن را به صورت آنلاین پرزنت کنید و به نمایش گذارید. چون با این کار هم مشتریان جدیدی جذب خواهید کرد و هم مشتریان فعلی خود را راضی نگه داشته و طول عمر همکاری خود با آنان را تضمین می کنید. طراحی سایت مجیدیه

هم اکنون جستجو در صفحات وب بسیار زیاد شده است به طوری که هر فرد روزانه برای اطلاع از هر چیز و یا حتی تهیه وسایل مورد نیاز خود ابتدا در گوگل سرچ می کند. پس حضور شما در این صفحات می تواند برای کسب و کار شما پیشرفت عظیمی را رقم بزند چون با هر سرچ در ارتباط با کسب و کارتان شما به افراد زیادی معرفی خواهید شد که می توانند از مشتریان شما شوند و همانطور که می دانید با افزایش مشتری می توانید درامد بیشتری را کسب کرده و پیشرفت بسیاری داشته باشید.

از مزایای طراحی سایت می توان به معرفی کسب و کار شما بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی اشاره کرد. به این صورت سایت شما می تواند به عنوان شعبه ای دیگر از کسب و کار شما محسوب شود با این تفاوت که توانایی آن را دارد تا شما را در شهر های مختلف معرفی کند و یا حتی محصولات شما را به فروش برساند. طراحی سایت مجیدیه

با معرفی شما در هر شهر شما می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید و ارائه خدمات شما و محصولاتتان تنها محدود به مشتریان محلی که تا به حال داشته اید نخواهد بود. تصور کنید تا با معرفی بیشتر و ارئه خدمات بیشتر با کیفیت بالا روز به روز مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب کنید، به این صورت در طی مدت زمانی کوتاه در کسب و کار خود به برند تبدیل خواهید شد. در نتیجه طراحی سایت می تواند به شما در برندسازی کسب و کارتان هم کمک کند که یکی از مهمترین و بهترین مزایا طراحی سایت به حساب می آید.

از مزایای طراحی سایت که می توان به آن اشاره کرد معرفی بیشتر شما در زمینه شغلی جدید است. تصور کنید شغلی را به تازگی راه اندازی کرده اید که شناخته شده نیست و یا محصولی را برای فروش در اختیار دارید که شناخته شده هست و باید بیشتر معرفی شود، چه چیزی بهتر از داشتن سایت می تواند آن را معرفی کند؟ با داشتن سایت شما می توانید محصول و خدمات جدید خود را معرفی کنید و در اختیار افراد بسیاری قرار دهید.

در عصر حاضر، اگر برای کسب­ و کار شما هیچ سایتی وجود ندارد آن را بدون هویت بدانید. اهمیت حضور در دنیای دیجیتال نیازی به توضیحات و مقالات طولانی ندارد. همه می­ دانند که بازاریابی دیجیتال برای هرکسب و کاری بسیار مهم است و درآمد را افزایش می ­دهد. در ادامه در ارتباط با مزایای طراحی سایت فروشگاهی بیشتر صحبت خواهیم کرد. تا با دانستن آن ها هر چه سریعتر برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با الفباوب تماس بگیرید.

به طراحی سایت مجیدیه نیاز دارید؟ به دنبال یک شرکت طراحی سایت مجیدیه می گردید؟ الفباوب کنار شماست!

طراحی سایت شرکتی کرمان

مزایای طراحی سایت برای کسب و کار شما

مزایای طراحی سایت بسیار زیاد است اما برای اطلاع کلی از این موضوع در ادامه بعضی از آن ها را برای شما بیان کرده و به مختصر توضیح داده ایم:

کاهش هزینه با طراحی سایت مجیدیه

بهترین راه برای رشد کسب و کار شما این است که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه یکی از مزایای طراحی سایت برای کسب و کار شما می باشد برای این که داشتن یک سایت حرفه این هزینه ای چندان برای شما نخواهد داشت که باید تا بدانید با طراحی یک سایت حرفه ای و بهینه سازی خوب می توانید چند برابر هزینه ای که برای داشتن آن سایت کرده اید را دریافت کنید. یک سایت با بهینه سازی مناسب می تواند بیشتر بازدید کنندگان شما را به مشتری تبدیل کند.

خدمات طراحی سایت مجیدیه الفباوب با بهترین هزینه ها انجام می گیرد.

سهولت دسترسی

هم اکنون به دلیل مشغله بسیار افراد خرید آنلاین را به رفتن به بازار و خیابان ترجیح می دهند. هم اکنون با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است که این امر می تواند باعث افزایش درآمد کسب و کار شما شود. با داشتن سایت می توانید دسترسی به محصولات و خدمات خود را برای مشتریانتان راحت سازید که این هم از مزایای طراحی سایت به حساب می آید. طراحی سایت مجیدیه

قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب­ و کار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی ­کند، چون این مکان تنها در محدوده خود شناخته شده است و فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است و شما می توانید به همه جهان خود را معرفی نموده و محصولات و خدمات خود را در اختیار آن ها قرار دهید. با استفاده از شرکت­ های حمل و نقل حاضر شما می توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. پس سایت دسترسی به کسب و کار شما را افزایش می دهد. طراحی سایت مجیدیه

بازاریابی گسترده تر

بازاریابی برای سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر است. شما می­ توانید برای تبلیغ سایت خود از بحث بهینه سازی سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد. همین طور شما می توانید از طریق بهینه سازی نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزایا طراحی سایت برای سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این خاطر که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهد داد.

افزایش اعتبار با طراحی سایت در مجیدیه

یکی از مزایای طراحی سایت افزایش اعتبار است. هم اکنون با فعالیت اکثر مشاغل در صفحات وب و معرفی خود این موضوع ثابت شده است که سایت اعتبار کسب و کار شما را افزایش خواهد داد. وجود سایت همین طور می تواند آگاهی از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما با داشتن سایت کسب و کار خود می توانید اعتبار بیشتری را کسب کرده و درآمد بیشتری داشته باشید. با داشتن سایت تصویری واقعی از کسب و کار خود را به مخاطبان خود نشان دهید تا اعتماد آن ها را جلب کنید.

بروز بودن اطلاعات

اگر می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش­ های ویژه خود مطلع کنید، باید از ابزارهای محیطی مثل تابلوها، بیلبوردها و یا … استفاده کنید. اما در مورد سایت­ها شما می توانید آن را در زمان واقعی به روز کرده و پیشنهادات خود را را در هر زمان که بخواهید به مشتریانتان نشان دهید. از این طریق می توانید دسترسی مشتریان به اطلاعات و در نهایت فروش را افزایش دهید. این هم از مزایای طراحی سایت است که می تواند بازدید شما را بالا برده و فروش شما را هم افزایش دهد.

ارائه خدمات بهتر

از مزایای طراحی سایت این است که شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر از خدماتی که ارائه می دهید مطالب بروزی را در مقالات سایت قرار دهید تا بهتر مشتریان را جذب کنید. این امر باعث افزایش آگاهی مشتریان در مورد محصول و اهمیت آن خواهد شد. شما همین طور می توانید یک بخش پرسش و پاسخ برای ارائه توضیحات لازم به مشتریان هم داشته باشید. به این صورت اعتبار سایت شما بالا رفته و شما هم می توانید اعتماد مشتری را جلب کنید.

مزایای مادام العمر طراحی سایت مجیدیه

از مهمترین مزایا طراحی سایت این است که سایت برای شما نتایج مادام العمری را خواهد داشت. این بدان معنی است که شما برای بازاریابی خارجی متناسب با هزینه ­ای که می­پردازید، مدت زمان محدودی را در اختیار دارید. اما سایت شما همیشه وجود دارد و مزایای مادام العمری را برای شما دارد.

برای طراحی سایت مجیدیه با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی قزوین

برای طراحی وب سایت اختصاصی تهران با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت برای چه کسانی وچه مشاغلی مفید است؟

طراحی سایت مجیدیه فروشگاهی اینترنتی ارزان قیمت

هم اکنون بیشتر افراد قبل ازخرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت برای کسب و کار هزاران مشتری جدید پیدا کنند و سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کنند.

عدم نیاز به حضور فیزیکی، خلاصی از هزینه های اجاره مغازه، هزینه آب، برق، گاز، مالیات، گستردگی فروش و … همه از مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت نسبت به فروشگاه های فیزیکی محسوب می شوند.

طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت

طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصل در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده است. همین طور ارایه اخبار مربوط به آژانس ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس ها و قطار و معرفی هتل ها و مراکز اقامتی و رستوران های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه های فعالیت یک طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت است.

طراحی سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت

شرایط زندگی امروزی برای گسترش کسب و کار ایجاب می کند حداقل برای معرفی کالا خدمات و یا برای هر فعالیت و شغل دیگری در اسرع وقت یک سایت داشت. طراحی سایت مجیدیه

اغلب رستوران ها هزینه های هنگفتی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه در نبش چهار راه ها و منطقه های پر رفت وآمد پرداخت می کنند غافل از این که با طراحی سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت و با پرداخت هزینه ای معادل حداکثر یک بیستم آن می توان درآمدی چند برابر کسب کرد.

طراحی سایت اتوبار و باربری در مجیدیه

یکی از بهترین راه های تبلیغ این نوع موسسات نمایش امکانات وخدمات آن ها در اینترنت است و آن از طریق طراحی سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان امکان پذیر است. طراحی سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان است که با بهترین کیفیت می تواند نیاز ها را برطرف سازد. طراحی سایت مجیدیه

طراحی سایت شرکتی ارزان در مجیدیه

در طراحی سایت شرکتی ارزان، هدف معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن سایت اختصاصی برای شرکت ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه مثبتی به حساب می آید. طراحی سایت املاک تهران و .. جزو این موارد هستند.

طراحی سایت شخصی در مجیدیه طراحی سایت مجیدیه

سایت های شخصی از بهترین ابزارهایی می باشند که شما می توانید از طریق آن با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید و با وارد کردن تصاویر و فیلم ها و نمایش آن ها دیگران را از زندگی شخصی خود آگاه سازید.

طراحی سایت انجمنی در مجیدیه

با طراحی و راه اندازی یک سایت انجمنی و به اشتراک گذاشتن افکار مورد علاقه خود در این سایت می توانید کاربرانی را که به این موضوع علاقه دارند را جذب کنید. اگر شما به گروه های هنری و انجمنی علاقه مند هستید مثل گروه های دینی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و… داشتن یک سایت یکی از بهترین راه های انتشار و حفظ این علاقه مندی است و از این روش می توانید با دیگر کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند ارتباط برقرارکنید. طراحی سایت مجیدیه

طراحی سایت تجاری در مجیدیه

داشتن سایت یکی از روشهای موفقیت در بازار کاروتجارت است و این امر بازار شما را رونق میبخشد. شما می توانید توسط سایت خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. آگاهی کاربران، افزایش شناخت و از هممه مهم تر مطرح شدن تجارت و برند شما از مزایای داشتن یک سایت تجاری واطلاع رسانی است. کامل ترین خدمات طراحی سایت مجیدیه را از ما بخواهید!

نکات مهم قبل از طراحی سایت

منظور از نکات مهم قبل از طراحی سایت چیست؟ ابتدا فرآیند ایجاد سایت وردپرسی را بررسی کنیم که دارای مراحل متعددی است از جمله:

  • داشتن استراتژی
  • طراحی سایت
  • تهیه نقشه سایت
  • ارائه امکانات مورد نیاز کاربران
  • آماده سازی محتوا
  • توسعه قالب وردپرسی
  • بررسی عملکرد سایت و سازگاری ها
  • پیکربندی طراحی سایت مجیدیه
  • جزئیات فنی
  • و…

تا در نهایت راه اندازی کامل سایت محقق شود. آماده سازی سایت نیازمند سرمایه گذاری، صرف زمان، انرژی و تلاش است. اگر این موارد به درستی و عاقلانه انجم نشوند عواقب بدی در پی دارند از جمله:

  • نام تجاری رشد نخواهد کرد.
  • با مخاطبان ارتباط برقرار نمی شود. طراحی سایت مجیدیه
  • لیست های ایمیل ساخته نمی شود.
  • مشتری جذب نخواهد شد.
  • به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت.

پس قبل از شروع طراحی و توسعه هر پروژه ای به خصوص پروژه ساخت سایت وردپرسی باید به نکات مهم قبل از طراحی سایت مجیدیه نکته توجه کنید.

 هدف از طراحی سایت چیست؟

یکی از اولین نکات مهم قبل از طراحی سایت این است که متوجه شوید هدف از طراحی این سایت چیست، بازدیدکنندگان آن چه کسانی می باشند، چرا این سایت را پیگیری می کنند، به دنبال چه چیزهایی می باشند و چه مواردی برای آن ها اهمیت دارد.

بعد از اینکه هدف از ساخت سایت را درک کردید باید شروع به کار کنید چون این اهداف، استراتژی طراحی سایت را تعیین می کنند. بعضی افراد اهدافی مثل دستیابی به تعداد مشخصی از بازدیدکنندگان منحصر به فرد، نمایش صفحات و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی و یا شاید اهدافی مثل بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو را داشته باشند. این اهداف چندان سخت و خاص نیستند اما وقتی محقق می شوند که سایت راه اندازی شده و اصطلاحا زنده باشد.

در بعضی مواقع هدف از طراحی سایت وردپرسی دستیابی به مورد خاصی است مثل:

  • قوت نام تجاری طراحی سایت مجیدیه
  • معرفی صاحب سایت به عناون مالک را به عنوان یک شخصیت صنعتی یا تجاری.
  • تهیه لیست ایمیل
  • افزایش نرخ تبدیلات و فروش
  • و…

دستیابی به اهداف خاص

بعضی سایت ها دارای اهداف خاصی می باشند از جمله:

  • رسیدن به یک نرخ تبدیل خاص برای رشد و توسعه لیست های ایمیل طراحی سایت مجیدیه
  • رسیدن به تعداد مشخص فروش
  • کاهش بانس ریت و رسیدن به یک درصد معین

این سایت وردپرسی جدید برای چه کاری استفاده می شود؟ طراحی سایت مجیدیه

از دیگر نکات مهم قبل از طراحی سایت این که در حین کار باید نحوه استفاده و توقعات مشتری را درک کنید. به این صورت می توانید روند کاری، نحوه انجام امور، ابزارها و ویژگی های لازم برای پیاده سازی سایت را بهتر متوجه شوید و یک رویکرد مناسب اتخاد کنید تا مدیریت سایت برای مشتری ساده تر شود. وقتی مشتری ونیازهای او درک شود نتیجه بهتری خواهید گرفت.

منظور از شناسایی نیازهای مشتری این است که در این سایت به چه گزینه هایی نیاز دارد. به عنوان مثال ارسال درخواست، آپلود محتوا، فرم های ثبت نام، امکان عضویت، خرید بلیط، مدیریت محصولات و… شناسایی این نیازها باعث می شود که هزینه پروژه را تخمین بزنید و روش انجام پروژه و ابزارهای مورد نیاز برای ساخت سایت وردپرسی را تعیین کنید. طراحی سایت مجیدیه

تشخیص مخاطبان هدف

تشخیص مخاطبان هدف یکی از نکات مهم قبل از طراحی سایت است. باید متوجه شوید که این سایت برای چه اشخاصی طراحی شده. سایتی که در تلاش برای جذب همه باشد موفق نخواهد بود چون بسیار کلی بوده و موضوع خاصی را پشتیبانی نمی کند پس نمی تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. طراحی سایت مجیدیه

باید هدف از ساخت سایت و مشتریان هدف را تشخیص دهید، مشتری هدف همان مشتری ایده آل است. درک شخصیت کاربران و نیازهای آنان، شما را قادر می سازد تا بر همه جوانب سایت تمرکز کنید. این کار باعث افزایش نرخ تبدیلات خواهد شد.

اشخاص به دنبال چه چیزی می باشند؟

وقت خود را دقیقا صرف همان چیزی کنید که مشتری در نظر دارد چون امکان دارد ایده های شما مطابق با تفکرات و منطق او نباشد. پس باید بدانید که:

  • چه مشکلی دارند؟ طراحی سایت مجیدیه
  • به دنبال چه راه حل هایی می باشند؟
  • به دنبال دستیابی به چه اهدافی می باشند؟
  • در پروسه کاری چه چیزهایی باید بدانند؟

می توانید دقیقا از همان خواسته های مشتری تبعیت کنید. وقتی با اهداف سایت، اصطلاحات، کلمات کلیدی سایت و چیزهایی که کاربران جستجو می کنند مثل راه حل ها، محصولات، دوره ها، برنامه ها یا خدمات ارائه شده، آشنا شدید می توانید سایت یا بلاگ را برای این کلمات بهینه کنید.

باید ببینید که چه چیزی در سایت ارائه می شود

  • این سایت به سیستم عضویت یا ثبت نام نیاز دارد؟
  • صاحب سایت خدماتی را ارائه دهد که هر کاربر به صفحه شخصی نیاز دارد؟
  • آیا مشتری محصولات دیجیتال را می فروشد؟ طراحی سایت مجیدیه
  • در این سایت فروش محصولات فیزیکی انجام می شود؟
  • سایت دوره های آموزشی برگزار می کند؟
  • آیا سایت میزبان رویدادهای زنده یا کارگاه های آموزشی است؟

تمام فعالیت ها و امکاناتی که صاحبان سایت ها در سایت خود ارائه می دهند، روی پلت فرم و افزونه هایی که برای سایت انتخاب می کنید تاثیر داند. همین طور این فعالیت ها نحوه ساخت و سازماندهی سایت را تعیین می کنند. به این طریق می توانید هزینه تقریبی سایت را تخمین بزنید.

پشتیبانی سایت تهران را به ما بسپارید!

 بازدیدگنندگان چه عکس العملی دارند؟ طراحی سایت مجیدیه

بدترین حالتی که امکان دارد در یک سایت رخ دهد این است که بازدیدکننده هیچ اقدام خاصی انجام ندهد و سایت را ترک کند. در این مواقع بر اساس اهداف سایت باید فعالیت هایی را در نظر بگیرید.

راه حل های موجود: باید برای شرایطی که کاربر از سایت شما خسته می شود پیش بینی های لازم را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید پیشنهادهایی شبیه موارد زیر به او ارائه کنید:

  • عضویت طراحی سایت مجیدیه
  • ثبت نام
  • ورود
  • خرید
  • دانلود
  • کلیک
  • پیوستن طراحی سایت مجیدیه
  • فرم را پر کنید
  • درخواست پیشنهاد
  • ارسال یک پیام
  • درج تیکت
  • و…

تفاوت های رقابتی

باید رقبای مشتری خود را شناسایی کنید و سپس ببینید چه چیزی مشتری شما را از رقبا متمایز و منحصر به فرد می سازد. اینکه چطور سایتی که طراحی می کنیم از بقیه متفاوت شود و چه دلیلی باید کاربر را متقاعد کند که ما بهتر از رقبا هستیم. موقعیت را بررسی و ببینید مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد: طراحی سایت مجیدیه

  • موقعیت خود را به کمک نام تجاری بهبود دهید و قدرت خود را تقویت کنید.
  • موقعیت خود را در بازار تنظیم کنید تا نام تجاری شما معتمد شود.

مسلما با درک رقبا، می توانید ایرادها و کمبودهای سایت را شناسایی کنید و درنهایت سایتی بدون نقص تحویل دهید تا مشتری ار رقبای خود متمایز شود. طراحی سایت مجیدیه

 کاربران چگونه یک سایت جدید را پیدا می کنند؟

وقتی سایت خود را راه اندازی می کنید نباید توقع داشته باشید کاربران زیادی از آن بازدید کنند. از دیگر نکات مهم قبل از طراحی سایت این است که از صاحب سایت سوال کنید که برای بازاریابی خود چه ایده ای دارد؟ این مورد ربطی به طراحی سایت ندارد اما باید بسترهای لازم برای پشتیبانی از این را در سایت آماده کنید.

  • اگر مشتری شما هیچ ایده ای نداشت با اون گفتگو کنید تا یک راه درست پیدا کند. طراحی سایت مجیدیه
  • اگر مشتری شما یک ایده برای بازاریابی داشت جویای جزئیات شوید و ببینید در سایت چه بسترهایی برای اجرای این ایده وجود دارد.

چگونه موفقیت خود را ارزیابی کنیم؟

رعایت نکات مهم قبل از طراحی سایت بسیار مهم است. شناسایی اهداف سایت و اهداف مشتری مهم است اما کافی نیست. باید بدانید مشتری شما دقیقا به دنبال چه چیزی است، چگونه آن را تخمین می زند و بررسی می کند و موفقیت را در چه موردی می بیند.

  • آیا اطلاعات سایت را ار طریق Google Analytics بررسی می کند؟
  • آیا نرخ تبدیلات را پیگیری می کند؟  طراحی سایت مجیدیه
  • برای یکپارچه سازی از ابزارهای شخص ثالث کمک می گیرد؟
  • کارمند خاصی برای پیگیری و ارائه گزاراشات وجود دارد؟ گردش کار آن ها چگونه است؟ به دنبال ابزارهایی برای ساده سازی کارهای خود می باشند؟

طراحی سایت مجیدیه

طراحی سایت مجیدیه با الفباوب

دوستان عزیز شما برای مشاوره  سایت مجیدیه می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ما سعی می کنیم در این مجموعه بهترین خدمات و مشاوره طراحی سایت تهران را به شما ارائه کنیم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *