طراحی سایت منطقه شانزده

7
شهریور
1401

طراحی سایت منطقه شانزده تهران توسط تیم بزرگ و حرفه ای الفباوب به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد، برای طراحی سایت منطقه 16 تهران می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید!

برای سفارش و اطلاع از قیمت طراحی سایت در تهران با 02191008515 ( بدون اشغالی) تماس بگیرید و از مشاوره + پشتیبانی رایگان برخوردار شوید! 

طراحی سایت منطقه شانزده تهران

الفباوب به عنوان شرکت حرفه ای طراحی انواع سایت ها در کار شماست و طراحی سایت در تهران را با کمک کارشناسان این امر به بهترین شکل ممکن و سریع ترین زمان انجام می دهد. دوستان عزیز، الفباوب با جدیدترین استراتژی ها سایت شما را طراحی می نماید!

طراحی سایت منطقه 16 تهران

برای طراحی سایت منطقه شانزده تهران ( طراحی سایت منطقه 16 تهران ) الفباوب را انتخاب کنید، چون:

  1. الفباوب برای طراحی سایت منطقه شانزده تهران از جدیدترین تکنولوژی و استراتژی ها کمک می گیرد
  2. الفباوب متخصصین آزموده و حرفه ای در اختیار دارد که سال ها در زمینه موردنیاز فعالیت می کنند
  3. قیمت و تعرفه طراحی سایت منطقه شانزده تهران در الفباوب کاملا به صورت منصفانه درنظر گرفته شده و رقابتی می باشد
  4. کارشناسان الفباوب برای طراحی سایت منطقه شانزده تهران به شما مشاوره کاملا رایگان ارائه می کنند
  5. شما می توانید در الفباوب برای طراحی سایت منطقه 16 پشتیبانی حرفه ای دریافت کنید

برای ثبت سفارش و درخواست طراحی سایت می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید!

 

نقشه شهر تهران

قیمت طراحی سایت منطقه شانزده تهران

هزینه طراحی سایت منطقه شانزده تهران با توجه به این موارد تعیین می شود.

ایستایی یا پویایی سایت

تفاوت یک سایت داینامیک با سایت استاتیک در شیوه مدیرت محتوای سایت مربوطه است. در سایت های داینامیک یا پویا یک پنل مدیریتی قرار داده شده است که مدیر سایت بدون داشتن دانش کد نویسی می تواند محتویات سایت مذکور را به روز رسانی کنید.

واکنش گرایی یا responsive  بودن سایت

به سایتی واکنش گرا یا ریسپانسیو گفته می شود که در دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند و تبلت به درستی نمایش داده شود. با توجه به الگوریتم های گوگل هر سایتی که واکنش گرا طراحی شود، بهنیه سازی حرفه ای تری خواهد داشت. برای طراحی سایت منطقه شانزده تهران به صورت رسپانسیو تماس بگیرید.

CMS  به کار رفته در سایت مورد نظر

به سیستمی که مدیریت محتوا را انجام می دهد CMS گفته می شود. روش طراحی CMS به دو صورت است.  روش اول استفاده از CMS های اماده است و روش دوم استفاده از کدنویسی CMS هاست. در طراحی سایت به روش ورد پرس از CMS های اماده استفاده می شود. اینکه از CMS های اماده استفاده شود یا از صفر شروع به کد نویسی یک CMS کنیم، تاثیر زیادی بر قیمت یک سایت دارد. از تمامی قالب های CMS موجود در دنیای برنامه نویسی 64% شان ورد پرسی هستند. دو مورد در هزینه طراحی سایت وردپرسی تاثیر خواهد گذاشت.

هاست مصرفی یک سایت

حجم اطلاعات سایت و میزان بازدیدی که از یک سایت خواهد شد دو عامل تاثیر گذار بر میزان هاست مصرفی هستند. اصولا در ابتدای کار برای کاهش هزینه های اولیه از هاستی کم حجم استفاده می کنند. بعدها با پیشرفته تر شدن کسب و کار می توان مجددا حجم هاست مصرفی را افزایش داد. هاست ها همواره به اینترنت دسترسی دارند و اطلاعات سایت را ذخیره و نگهداری می کنند.

چند زبانه بودن سایت

اگر طراح سایت بخواهد سایت را در زبان های مختلف ارایه دهد بایستی در طراحی آن تغییراتی لحاظ کند. به ازای اضافه کردن هر زبان به زبان اولی و با توجه به راست چین یا چپ چین بودن زبان مورد نظر هزینه ای جداگانه محاسبه می گردد. سایت های بین المللی لازم است این قابلیت را داشته باشند.

ظاهر سایت

بر اساس نظرسنجی ها و امارها از دیدگاه نیمی از مخاطبین سایت هایی که جذابیت بصری دارند، معتبر تر هستند. ظاهر یک سایت علاوه بر UI به UX  هم وابسته است. UXهمان طراحی تجربه کاربری سایت است. با این اوصاف UIو UX  تعیین کننده جذابیت ظاهری یک سایت است و در طراحی بایستی به آن توجه کرد. UIو UX هر سایت برمیزان هزینه های طراحی آن سایت تاثیر مستقیم دارد.

سئو و بهینه سازی

علاوه بر سایر ویژگی های ذکر شده در مورد طراحی سایت بایستی به سئو پذیر بودن سایت هم توجه کنیم. یک سایت حرفه ای و خوب بایستی طوری طراحی شده باشد که در رنکینگ های گوگل رتبه بالایی به دست اورد. الگوریتم های گوگل از تکنیک ها و قوانین خاصی پیروی می کنند و مدام به روز می شوند.

طراحی سایت منطقه شانزده تهران با پشتیبانی + مشاوره رایگان به ما بسپارید!

فواید طراحی سایت برای کسب و کارها – چرا باید طراحی سایت را انجام دهیم؟

ورود به تجارت الکترونیک یک اقدام ضروری برای اکثر کسب و کارها محسوب می شود. تمام مشتریان شما به نوعی در فضای آنلاین حضور مستمر دارند. پس شما هم برای آغاز برندینگ باید خود را در فضای آنلاین شناساندن کنید.

جذب مشتریان جدید با طراحی سایت

تصور کنید فضای گسترده ای وجود دارد که افراد بسیار زیادی در آن به صورت مجازی فعالیت دارند و از این رو بازار بزرگ و در نتیجه پتانسیل فروش بالایی در این بستر وجود دارد. مدیر هر بیزینسی می تواند با داشتن یک سایت،خود را به این بازار بزرگ بشناساند و مشتریان جدید زیادی به دست آورد. معرفی از طریق طراحی یک سایت زیبا و بهینه شده امکان پذیر است. برای طراحی سایت منطقه شانزده تهران به صورت صد در صد بهینه شده تماس بگیرید. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

نمایش داده شدن در نتایج جستجو محلی با طراحی کردن یک سایت حرفه ای

درصد قابل توجهی از افراد برای پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نیاز خود به سرچ کردن در موتورهای جستجو اکتفا می کنند پس با حضور در نتاج جستجو شانس شما برای افزایش بازید از سایت و افزایش مشتری بیشتر می شود.

علاوه بر این بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزمره خود مثل رفتن به بانک و یا خرید وسایل ضروری به مغازه ها و مکان های نزدیک خود مراجه می کنند؛ پس اگر شما صاحب یک تعمیرگاه هستید با سرچ در گوگل و پیدا شدن در نتایج تعمیرگاه های نزدیک افراد شانس بیشتری برای جذب مشتری خواهید داشت. پس با یک سایت جذاب و به روز می توانید مشتریان محلی زیادی را جذب کنید که اگر خدمات خوبی هم به آنها ارائه دهید احتمالا از مشتریان وفادار شما خواهند شد. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

با کمک سایت اعتبار برند را افزایش دهید!

داشتن یک سایت بلافاصله اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. این می تواند باعث ایجاد احساس قوی در مشتریان جدید و قدیمتان شود و مهارت های شما را برای موقعیت بهتر کسب و کار شما به نمایش بگذارد.  آن را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود برای جدا شدن از رقبا در نظر بگیرید تا راه اندازی سایت خود در سال جدید را جلو بیاندازید.

ویروس کرونا نشان داد که چقدر نقش سایت ها در خدمت رسانی و فروش محصولات پررنگ است،از این رو بیزینس هایی که اهمیت طراحی سایت را جدی نگرفته بودند،دچار ضرر بسیار زیادی شدند و حتی مشتریان دائمی خود را از دست دادند. شاید برایتان سوال شود که چرا این اتفاق افتاد؟ طراحی سایت منطقه شانزده تهران

پاسخ ساده است: کسب و کاری که مطابق با شرایط زمانه به نیاز های مشتری خود اهمیت دهد،اعتماد آن ها را جلب می کند.وقتی کاربران شما نتوانند به شما اعتماد کنند، پس فروش و درآمدی هم در کار نیست، وقتی کسی با کسب و کار شما رو به رو می شود و می بیند که شما در فضای اینترنت سهمی ندارید، خیلی راحت از اعتماد به شما صرف نظر می کند.

کنترل بهتر فروشگاه

رسانه های اجتماعی تا حدودی یک فضای اجاره ای است. شما همیشه در معرض آخرین به روزرسانی شبکه های اجتماعی هستید. داشتن یک دنباله دار اجتماعی قوی برای اعتبار بسیار خوب است، اما اگر تنها راهی است که مشتریان می توانند شما را پیدا کنند، شما هیچ کنترلی ندارید. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

  1. یک سایت به شما امکان می دهد داستان خود را به روش خود و نمایشی واقعی از برند خود بگویید.هر امکاناتی نیاز داری اضافه کنید و ایده هایتان را پیاده سازی کنید.
  2. با راه اندازی سایت شما در واقع مدیر و کارمند خودتان هستید و نیازی نیست نگران فیلتر شدن، حذف و یا هر محدودیت دیگری باشید و می توانید به نا محدودیت ها فکر کنید.
  3. سایت  به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کاربران خود را مدیریت کنید، کدام شبکه اجتماعی به شما این همه امکانات دقیق می دهد؟
  4. شما در بهترین حالت می توانید تنها آماری از بازدید صفحات خود داشته باشید ولی یک سایت از هر لحاظ آماده آمار گیری دقیق و هدفمند است.
  5. شما با مدیریت مشتریان خود می توانید یک موفقیت آنلاین را شروع کنید. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

هزینه کم، بهره وری بالا!

داشتن سایتی برای تجارت خود در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، مقرون به صرفه است. چاپ یا تلویزیون. مزایای یک سایت این است که شبانه روز فعال است و شما می توانید با ایجاد تغییرات و به روزرسانی آن، متناسب با نیازهای تجاری خود، آن را به روز کنید. با پرداخت یک هزینه ناچیز نسبت به هزینه های نجومی دیگر تبلیغات می توانید بدون دردسر سایت بیزینس خود را داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید.

دسترسی آسان مشتریان و محدودیت کمتر فروشنده

سایت شما در سراسر جهان قابل دسترسی است، به دلیل دسترسی گسترده جمعیتی به شما امکان افزایش میزان مواجهه و فروش را می دهد. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

به سایت های بزرگ وردپرسی دنیا نگاه کنید، بیشترین سهم فروش برای این سایت های زیبا و جذاب است.شما از یک سایت و سیستم مدیریتی آن چه چیزی می خواهید ؟ سایت های وردپرسی هر امکاناتی را بخواهید در اختیار شما قرار می دهند و هزینه آنها هم کمتر است.

همچنین داشتن سابت از این نظر اهمیت دارد که مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز به شما سر بزنند.همچنین یک سایت می تواند جمعیت نا محدودی از مشتریان را پذیرا باشد در صورتی که با افزایش مشتری در مغازه های فیزیکی،مدیر ناچار است هزینه افزایش ظرفیت فروشگاه خود را بپردازد. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

کسب در آمدهای جانبی

با داشتن سایت میتوانید علاوه بر شناساندن خدمات خود درآمدهای جانبی دیگری مثل درآمد از طریق تبلیغات هم داشته باشید. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

صرفه جویی در زمان

دیگر لازم نیست توضیحات لازم به یک محصول را بار ها و بارها برای هزاران نفر شرح دهید.کافی است هر چقدر که می خواهید در مورد خدمت یا محصول مورد نظر مقاله بنویسید و آن را در صفحه مورد نظر قرار دهید. همچنین اگر سوالات زیادی از شما پرسیده شده است می توانید قسمتی با عنوان پرسش و پاسخ متداول قرار دهید تا وقت مشتریان و خودتان بیهوده تلف نشود.

طراحی سایت منطقه شانزده تهران

طراحی سایت شرکتی منطقه شانزده تهران

در حال حاضر افراد قبل از اینکه به یک شرکت یا واحد صنفی مراجعه کنند آن را در گوگل سرچ میکنند تا از خدمات ارائه شده و نوع شرکت و… مطلع شوند. در کل طراحی سایت شرکتی برای یک شرکت و یا یک واحد صنفی امری ضروریست. طراحی سایت منطقه شانزده تهران

 طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات شان را بدون واسطه به مشتریان خود شناساندن کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برقرار نمایند. طراحیس سایت شرکتی حرفه ای جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکت ها می باشد. یک سایت خوب ویترین شرکت در فضای اینترنت است و به واسطه آن نسبت به سطح توانایی شرکت شما دست پیدا خواهندکرد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

  • دریافت تبلیغات و درآمد از سایت
  • تجارت سودآور
  • دریافت خدمات برای مشتریان طراحی سایت منطقه شانزده تهران
  • ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان
  • شناساندن محصولات
  • شناساندن خدمات
  • ایجاد برند سازی برای یک شرکت
  • کاهش نیرو های کاری به وسیله بخش های متنوع الکترونیک
  • فعالت بدون محدودیت زمانی و مکانی، بصورت ۲۴ ساعته
  • کاهش مخارج و نیروی انسانی مورد نیاز شرکت

برای طراحی سایت منطقه شانزده تهران به صورت شرکتی همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید!

طراحی سایت فروشگاهی منطقه شانزده تهران

طراحی سایت منطقه شانزده تهران به صورت فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می کند، که بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید. شما می توانید به واسطه سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک شعبه جدید از کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کنید. با افزایش سفارش طراحی سایت فروشگاهی و همچنین تمایل مشتریان به استفاده از این سبک سفارش و تاثیر آن در فروش و شناخته شدن یرند انکارناپذیر است.

طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد که  در شرایطی که سرعت اینترنت پایین و کند می باشد، اصطلاحا سایت بالا بیاید و صفحه سایت فروشگاهی شما لود شود و کاربران به آن دسترسی داشته باشند. یعنی اهمیت سرعت سایت شما بسیار بالاست و هم از نظر سئو سایت شما و همچنین جهت جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری فروشگاه ما حائز اهمیت می باشد.

طراحی سایت منطقه شانزده تهران فروشگاهی کاملا به صرفه و بهینه برای شما در مجموعه الفباوب طراحی می گردد.

طراحی سایت شخصی منطقه شانزده تهران

طراحی سایت منطقه شانزده تهران به صورت شخصی بهترین روش برای به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات در دنیای دیجیتال است. سایت در کنار شناساندن شخص می تواند روش مناسبی در برقراری ارتباط باشد. در سایت های شخصی شما به شناساندن خود، مهارت ها، نمونه کارها و حتی نظرات و عقاید خود می پردازید.

در این جا قصد داریم تا مهم ترین موارد استفاده آن ها را برای شما شرح دهیم.

  • بیوگرافی: معمولا افراد معروف در همه  جای دنیا، به خصوص نویسندگان از سایت های شخصی برای نوشتن بیوگرافی خود و اطلاع از آثار خود استفاده می کنند.
  • رزومه: یکی از مهم ترین علل ایجاد سایت های شخصی، ارائه رزومه به صورت آنلاین و طبقه بندی شده است. در واقع اگر شما نیاز داشته باشید که رزومه و زمینه فعالیت خود را به کسی ارائه دهید تنها لازم است که آدرس سایت خود را برای آن شخص ارسال کنید. این سایت علاوه بر راحت کردن کار شما، نشان دهنده حرفه ای بودن و بالا بودن سطح کاری شما هم می باشد. معمولا فریلنسرها به این شکل از این سایت استفاده می کنند.
  • آموزشی: خیال کنید یک معلم یا استاد دانشگاه هستید یا در فضای آموزشی فعالیت می کنید. می توانید در سایت خود مقالات و آموزش های زیادی در قالب متن یا ویدیو یا عکس در اختیار کاربران بگذارید.
  • وبلاگ: یکی از مهیج ترین موارد استفاده از سایت های شخصی، استفاده آن ها به عنوان یک وبلاگ است. بسیاری از افراد در این سایت ها به نوشتن اتفاقات روزمره، خاطرات سفر، ماجراجویی های زندگی، بیان عقاید و تفکرات و… می پردازند.

طراحی سایت منطقه شانزده تهران – طراحی سایت منطقه 16 تهران فقط با الفباوب

طراحی وب سایت اختصاصی منطقه شانزده تهران

برای طراحی وب سایت اختصاصی منطقه شانزده تهران می توانید با الفباوب تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند! طراحی سایت به صورت کاملا اختصاصی و کد نویسی شده از 0 تا صد توسط بهترین برنامه نویسان در الفباوب صورت می گیرد. در این دسته از وب سایت ها می توانید به صورت کاملا حرفه ای سایت خود را با توجه به شرایط و سلیقه خود طراحی کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *